Страница 17 от 54
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:23 pm
от Nikss
Аз до колкото съм слушал винаги при потегляне се е включвала вентилацията.

Преди нея се чува някакъв странен звук малко наподобяващ лек гръм, вентилацията и потегля.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:24 pm
от gu6terov
Nikss, n0_aLoNe, напълно съм съгласен с вас. Изобретателността не винаги е от полза и на мястото си.
Гърмът е от включването на тяговия контактор.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:24 pm
от bdz46
Лекият гръм е от включване на линейните контактори и се чува след като вентилацията се развърти.
Но реактор да изгърми от каране на 220 т влак без вентилация е съмнително. Причината ще да е другаде.
Може би късо съединение между намотки или друга неуредица.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:25 pm
от Nikss
Бива ли пък такова неуважение и гавра с техниката, която не само, че вече е преминала амортизационния срок, ами е и занемарена откъм поддръжка и ремонти.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 10:27 pm
от driver
няма легенди 46 и 46 200 могат да вървят без вентилация като трамваи много е гот за бригадата но като преди това реактора е изпечен може да изъни и на изолиран локомотив не търсете под вола теле а защо лок . бригади са карали така и кой е шунтирал трета група вентилация .защо деломайстора я е пуснал в експлоатация????????????????????
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 11:11 pm
от Ghost
driver много питанки си сложил. Можеш да ми пишеш на ЛС да се уговорим да ми покажеш как ще подкаращ 46 200 без вентилация. Ще обогатим форума и със снимков материал.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 5:03 am
от muri83
Ghost написа:driver много питанки си сложил. Можеш да ми пишеш на ЛС да се уговорим да ми покажеш как ще подкаращ 46 200 без вентилация. Ще обогатим форума и със снимков материал.
46-200 може да се кара без вентилация .Лично съм свидетел

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 8:29 am
от Ghost
muri83 написа:46-200 може да се кара без вентилация .Лично съм свидетел

И аз съм виждал.
Ако локомотива се движи по инерция, дърпа се от друг локомотив, придвижва се чрез подаване на външно захранване (при вкл. 2ра двумоторка). Често се случва да върви и само на Iва група вентилация по различни причини и дотам.
Би имало смисъл да се направи нещо да караш без вентилация ако локомотива е останал на една двумоторка и трябва да се освободи междугарие. И то само ако причината е повреден датчик и имаш резервен в чантата. Необходимо е и доста време. При отпаднал и невъзстановяващ се АП на ДВ за Iва група вентилация, показващ проблем с ДВ (блокирал лагер или ел. пробив) изход няма. Отвор за манивела помощника да върти ДВ на ръка няма, няма и ковашки мях.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 2:25 pm
от driver
може и още продължавай да ги учиш машината върви без вентилация
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 2:47 pm
от Ghost
Тя за преместване се премества, но с влак забрави. В експлоатационни условия не става, трябва време.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 5:53 pm
от 44142
Лок 46200 с дисплей позволяват движение без вентилация от порядъка на 8 секунди. Ако след 8 секунди не се надуят ветровите релета отпадат контакторите за тяга. За маневри е удобно но само до там. Пък и не е много хубаво през 8 секунди да щракаш ключето.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 10:12 pm
от 44142
46204 ще продължи да е донор за съжаление. Най вероятно поради липсата на пари и фантастичните суми за повредените платки, ще се вземат платки от 46204 за 46235. Реактора щял да се ремонтира.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 11:32 pm
от disell
Nikss написа:Бива ли пък такова неуважение и гавра с техниката, която не само, че вече е преминала амортизационния срок, ами е и занемарена откъм поддръжка и ремонти.
Стандартния срок за нов подвижен съсътав е 25 год. така , че срока ще им изтече догодина

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 11:49 pm
от 07
disell написа:Nikss написа:Бива ли пък такова неуважение и гавра с техниката, която не само, че вече е преминала амортизационния срок, ами е и занемарена откъм поддръжка и ремонти.
Стандартния срок за нов подвижен съсътав е 25 год. така , че срока ще им изтече догодина

На миналите модернизация не е ли удължен на 35?
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 11:55 pm
от disell
Е мисля ,че става дума за оригиналните...