

Nikss, n0_aLoNe, напълно съм съгласен с вас. Изобретателността не винаги е от полза и на мястото си.
Гърмът е от включването на тяговия контактор.
Гърмът е от включването на тяговия контактор.
Последно промяна от gu6terov на Пет Мар 12, 2010 9:24 pm, променено общо 1 път.
Лекият гръм е от включване на линейните контактори и се чува след като вентилацията се развърти.
Но реактор да изгърми от каране на 220 т влак без вентилация е съмнително. Причината ще да е другаде.
Може би късо съединение между намотки или друга неуредица.
Но реактор да изгърми от каране на 220 т влак без вентилация е съмнително. Причината ще да е другаде.
Може би късо съединение между намотки или друга неуредица.
Последно промяна от bdz46 на Пет Мар 12, 2010 9:26 pm, променено общо 1 път.


Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
няма легенди 46 и 46 200 могат да вървят без вентилация като трамваи много е гот за бригадата но като преди това реактора е изпечен може да изъни и на изолиран локомотив не търсете под вола теле а защо лок . бригади са карали така и кой е шунтирал трета група вентилация .защо деломайстора я е пуснал в експлоатация????????????????????
И аз съм виждал.muri83 написа:46-200 може да се кара без вентилация .Лично съм свидетел

Ако локомотива се движи по инерция, дърпа се от друг локомотив, придвижва се чрез подаване на външно захранване (при вкл. 2ра двумоторка). Често се случва да върви и само на Iва група вентилация по различни причини и дотам.
Би имало смисъл да се направи нещо да караш без вентилация ако локомотива е останал на една двумоторка и трябва да се освободи междугарие. И то само ако причината е повреден датчик и имаш резервен в чантата. Необходимо е и доста време. При отпаднал и невъзстановяващ се АП на ДВ за Iва група вентилация, показващ проблем с ДВ (блокирал лагер или ел. пробив) изход няма. Отвор за манивела помощника да върти ДВ на ръка няма, няма и ковашки мях.


Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
На миналите модернизация не е ли удължен на 35?disell написа:Стандартния срок за нов подвижен съсътав е 25 год. така , че срока ще им изтече догодинаNikss написа:Бива ли пък такова неуважение и гавра с техниката, която не само, че вече е преминала амортизационния срок, ами е и занемарена откъм поддръжка и ремонти.
Информация
Модератори