Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз до колкото съм слушал винаги при потегляне се е включвала вентилацията. :roll: Преди нея се чува някакъв странен звук малко наподобяващ лек гръм, вентилацията и потегля.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Nikss, n0_aLoNe, напълно съм съгласен с вас. Изобретателността не винаги е от полза и на мястото си.
Гърмът е от включването на тяговия контактор.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Лекият гръм е от включване на линейните контактори и се чува след като вентилацията се развърти.
Но реактор да изгърми от каране на 220 т влак без вентилация е съмнително. Причината ще да е другаде.
Може би късо съединение между намотки или друга неуредица.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Бива ли пък такова неуважение и гавра с техниката, която не само, че вече е преминала амортизационния срок, ами е и занемарена откъм поддръжка и ремонти.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

няма легенди 46 и 46 200 могат да вървят без вентилация като трамваи много е гот за бригадата но като преди това реактора е изпечен може да изъни и на изолиран локомотив не търсете под вола теле а защо лок . бригади са карали така и кой е шунтирал трета група вентилация .защо деломайстора я е пуснал в експлоатация????????????????????
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

driver много питанки си сложил. Можеш да ми пишеш на ЛС да се уговорим да ми покажеш как ще подкаращ 46 200 без вентилация. Ще обогатим форума и със снимков материал.
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Авг 24, 2009 6:15 pm
Местоположение: sofia
Обратна връзка:

Мнение от muri83 »

Ghost написа:driver много питанки си сложил. Можеш да ми пишеш на ЛС да се уговорим да ми покажеш как ще подкаращ 46 200 без вентилация. Ще обогатим форума и със снимков материал.
46-200 може да се кара без вентилация .Лично съм свидетел :evil:
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

muri83 написа:46-200 може да се кара без вентилация .Лично съм свидетел :evil:
И аз съм виждал. 8)
Ако локомотива се движи по инерция, дърпа се от друг локомотив, придвижва се чрез подаване на външно захранване (при вкл. 2ра двумоторка). Често се случва да върви и само на Iва група вентилация по различни причини и дотам.
Би имало смисъл да се направи нещо да караш без вентилация ако локомотива е останал на една двумоторка и трябва да се освободи междугарие. И то само ако причината е повреден датчик и имаш резервен в чантата. Необходимо е и доста време. При отпаднал и невъзстановяващ се АП на ДВ за Iва група вентилация, показващ проблем с ДВ (блокирал лагер или ел. пробив) изход няма. Отвор за манивела помощника да върти ДВ на ръка няма, няма и ковашки мях. 8)
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

може и още продължавай да ги учиш машината върви без вентилация
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Тя за преместване се премества, но с влак забрави. В експлоатационни условия не става, трябва време.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Лок 46200 с дисплей позволяват движение без вентилация от порядъка на 8 секунди. Ако след 8 секунди не се надуят ветровите релета отпадат контакторите за тяга. За маневри е удобно но само до там. Пък и не е много хубаво през 8 секунди да щракаш ключето.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46204 ще продължи да е донор за съжаление. Най вероятно поради липсата на пари и фантастичните суми за повредените платки, ще се вземат платки от 46204 за 46235. Реактора щял да се ремонтира.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Nikss написа:Бива ли пък такова неуважение и гавра с техниката, която не само, че вече е преминала амортизационния срок, ами е и занемарена откъм поддръжка и ремонти.
Стандартния срок за нов подвижен съсътав е 25 год. така , че срока ще им изтече догодина :wink:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

disell написа:
Nikss написа:Бива ли пък такова неуважение и гавра с техниката, която не само, че вече е преминала амортизационния срок, ами е и занемарена откъм поддръжка и ремонти.
Стандартния срок за нов подвижен съсътав е 25 год. така , че срока ще им изтече догодина :wink:
На миналите модернизация не е ли удължен на 35?
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Е мисля ,че става дума за оригиналните...
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация