Страница 17 от 59

Публикувано на: Вто Май 25, 2010 11:06 am
от pavel
И къде в тарифата за превоз на пътници има такива условия? Както и някои други измислици? В тарифата ясно е казано при какви условия се ползват релационните билети отиване и връщане - връщането става в рамките на 30 дни с който искаш влак след заверка и доплащане за по-висока категория, ако е необходимо. Не нарушава ли самият превозвач условията за превоз, определени лично от него?

Публикувано на: Вто Май 25, 2010 11:20 am
от VESO
pavel написа:....не нарушава ли самият превозвач условията за превоз, определени лично от него?
Отговорът на твоя въпрос е в листа с едрите болдвани букви , който са ти показали. Както виждаш , дори нарушението е затвърдено с официален документ , върху който вероятно има и подписи на определени длъжностни лица.

Публикувано на: Вто Май 25, 2010 11:28 am
от pavel
Има, което означава, че въпросните длъжностни лица са за затвора. Защото промени в тарифата нали знаеш, че се правят по съответната процедура - обсъждане, гласуване, утвърждаване и обявяване. Няма такова нещо "Заповед: Считано от еди кога си, се правят следните промени и пътниците могат това, това и това, а немогат това това и онова. Подпис - началник едикойси Иван, Драган или Петкан." Кой го е упълномощил Иван, Драган или Петкан еднолично да нарушава и да променя превозните условия?

Публикувано на: Вто Май 25, 2010 12:12 pm
от VESO
Аз вече одавна не търся логика в подобни нормативни разпоредби. Защото такава липсва.

Публикувано на: Чет Май 27, 2010 2:16 pm
от minitek
За въпроса с лаптопите- аз не бих си включил лаптопа, че и ако няма защита на контакта от 240V ще отиде нагоре- с тези машини... :(

Публикувано на: Чет Май 27, 2010 2:44 pm
от bdz46
Не се знае от къде идва напрежението в контакта, може и от инвертора да е.
А машините не са виновни. Трафовете им са еднакви и напрежението в контакта ще е функция от това в мрежата. И ES64U2 да е начело, същото ще е.
П. П. Голяма бегачка била тази 44 120.

Публикувано на: Чет Май 27, 2010 3:25 pm
от 46 242
С какво се е отличила 44 120 ?

Публикувано на: Чет Май 27, 2010 4:20 pm
от 07
46 242 написа:С какво се е отличила 44 120 ?
Незнам дали се е сдобила с нови оси, но винаги е впечетлявала с ускорение :)

Публикувано на: Чет Май 27, 2010 6:03 pm
от VESO
Тези дни да не е била на 3660 / 3661? :lol: :D :lol:

Публикувано на: Чет Май 27, 2010 7:48 pm
от Nikss
Едва ли се е отличила с нещо освен с тунинга в кабините, който й е направен подобно на седмаците в депо Ва. Засега си е твърдо за 100 км/ч. Наскоро я мярках на 2614/3637, но сега са я върнали където й е мястото - 3660/3661. Уж да спира за КР, сега с протокол за надпробег... отдавна трябваше да е спряна. А дали прави добро ускорение зависи от много неща, ама айде да не започвам, че някой пак ще ме набеди, че нямам квалификация "Лок машинист" и други. (не, че трябва да имам, за да докажа, че понякога отсрещната страна греши) Освен това за колко км важи 1 протокол за надпробег? Защото си мисля, че при това положение не трябва тя и 092 да ходят на бързаците за Сф, а и двете са го правили откакто ги пуснаха с протоколите (някъде преди 2-3 месеца доколкото си спомням). :evil:
Лошото е, че и в ГО започнаха да шарят машините отвътре след големи ремонти както ги шарят и във Ва. :x :shock:

Публикувано на: Чет Май 27, 2010 9:43 pm
от 42 072.9
С пари всеки може.

Публикувано на: Чет Май 27, 2010 10:00 pm
от bdz46
46 242 написа:С какво се е отличила 44 120 ?
Аватара на колегата.

Публикувано на: Чет Май 27, 2010 10:15 pm
от 42 072.9
Да не са повторили случая както с изолираната 46200... :)

Публикувано на: Чет Май 27, 2010 11:54 pm
от 46 242
Photoshop rulezz :lol:

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 12:32 am
от VESO
bdz46 написа:
46 242 написа:С какво се е отличила 44 120 ?
Аватара на колегата.
Къде е котвичката на Хаслера , че снимката е много малка и не мога да видя?