Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Двата кран-машиниста са чешки , тип DAKO .
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Влаков: DAKO BS-2/4(като на аватара ми)
Директен: DAKO BP
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Изглежда, че на доста софийски локомотиви не им работят както трябва волтметрите на ТД и на КМ... както се разбра вече, 089 и 177 им работят грешно волтметрите на ТД... има ли зависимост между показанията на тези волтметри и амперметрите на ТД :?: Защото мисля, че има, но трябва да се проверява дали самият волтметър отчита грешно или наистина има някакъв проблем. При 076 миналото лято ми споделиха, че волтметъра за КМ показвал 29-30 кВ по време на движение, което е невъзможно, което значи, че дава 2-3 кВ разлика. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Теоритично е възможно да показва 29-30 kV. Толеранса на контактната мрежа е до 30 kV.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

То е ясно, но при над 27,5 kV ако се движи ще изключи. :wink: Аз говоря, че при движение са отчели, че показва 29 kV, което няма как да стане, освен ако защитите не са изправни, но според мен не е възможно. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

Nikss написа:То е ясно, но при над 27,5 kV ако се движи ще изключи. :wink: Аз говоря, че при движение са отчели, че показва 29 kV, което няма как да стане, освен ако защитите не са изправни, но според мен не е възможно. :roll:
Това от къде ти хрумна? :shock: Ти знаеш ли какви защити имат 43/44/45?
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Защитата ще изключи при 29kV. Проблема с неточните показания при някой машини се дължи на кабелажа на контролните уреди - над определена възраст и при неблагоприятно влияние на околната среда (влага, маслени наслоявания и т.н.), ВВ кабелаж вече оказва голямо влияние върху показанията.

П.П. Номиналното напрежение на КМ е 25kV, но от подстанцията се подават 27.5 които компенсират загубите от активни товари и индуктивната и капацитивна проводимост на мрежата.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Ще изключи защитата при напрежение под 19.5kV- (851). Няма предвидена защита от по-високи напрежения. А киловолтметрите за КМ, могат да показват каквото си поискат, ако на някой машинист не му "харесват" показанията и си ги регулира от потенциометъра скрит в пулта за управление. Киловолтметрите за тяговите двигатели се захранват от делители в съотношение 100:1. На 1000V съответстват 10V.Тези делители понякога прекъсват или си увеличават съпротивлението. Но при всички случаи уредите ще показват по-ниско напрежение, или никакво. Не е възможно да показват повече от действителното. Килоамперите са свързани с шунтове през които минават целия ток през двигателите. Шунтовете осигуряват напрежение 60mV,при ток 2000А. Самите уреди са много надеждни и много рядко се повреждат. Освен това на всеки планов ремонт се демонтират и проверяват в специализирана лаборатория. За това, ако има разлика в показанията на уредите трябва веднага да се изясни каква е причината, за да се предотвратят сериозни повреди и аварии.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В горна може и да ги проверявате но в СФ само се сменят етикетите с ревизията. На 44089 във Втора кабина при 26 позиция KV на ТД преминава 1000в. На 45177 е същото положението.
http://lok45.hit.bg/DSC03654.JPG
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

На 44.065 волтмера за КМ в едната кабина покзава винаги около 30-31 кВ (той между другото вече е със сменени бандажи и след "кантар" в близките дни скоро ще започне да печели).
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:В горна може и да ги проверявате но в СФ само се сменят етикетите с ревизията. На 44089 във Втора кабина при 26 позиция KV на ТД преминава 1000в. На 45177 е същото положението.
http://lok45.hit.bg/DSC03654.JPG
Има нянкакъв проблем с кабелажа на волтмерите за ТД на 45-177. Пробвахме и декадите и уредите - няма проблем в тях. Пробвахме и с външен кабелаж - работят нормално. Както се постави кабилажа на машината и отчита 1,5 пъти повече. При подадени 220V отчита 300-310V. Има някаква паразитна верига, която заобикаля декадата. При увеличаване на напрежението сигурно тази грешка расте. Не може да отстраниме проблема, защото не е в уредите нито е в декадите.
Този проблем на 45-177, както казват някои машинисти, е още от преди ГПР-то в ПД.
И в София се проверяват при ремонти ГПР и по-големи. Не е вярно, че се слагат само етикети. Говориш неверни и непроверени неща :!:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

тези неверни показания на КV за ТД може да се дължат от напреженовия делител.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

45-170 написа:тези неверни показания на КV за ТД може да се дължат от напреженовия делител.
Нали обясних вече, че резисторната декада (напреженов делител) или както там го наричате е проверен. Не е в него проблема. Говоря за 45-177, при която проблема е и в двете кабини.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

На снимката напрежението е 1 кв ама на 32 ра и 26 кв в мрежата а не на 26та .Не показва вярно ама малко и тези уреди са за да се ориентираш за режима на работа на ТД и т.н. Та в този ред на мисли пазете машините от претоварване освен ако не е наложително.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

44142 написа:В горна може и да ги проверявате но в СФ само се сменят етикетите с ревизията. На 44089 във Втора кабина при 26 позиция KV на ТД преминава 1000в. На 45177 е същото положението.
http://lok45.hit.bg/DSC03654.JPG
Да не си им светил на лаборантите, докато са проверявали уреди... :D
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация