Страница 17 от 19
Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 6:24 pm
от gzo
Крайно време е драскачите да проговорят и на български, иначе посланията им (колкото и остроумни да са) няма как да достигнат до хората.

Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 8:42 pm
от VESO
"Fuck" предполагам знаеш какво е.Между другото това е най - популярната дума , използвана в света за 2009 г. (по неофициална класация).
Разковничето се крие в думата "Red".Под нея (изразът се превежда "донесете червените обратно") се разбират старите електрички от серия 32-00.И с право - когато DESIRO изкара толкова години , колкото тях , ще имаме основание да не възприемаме такива призиви насериозно.Да , но това няма как да стане , предвид сегашното състоние на серии 10-00 , 30-00 и 31-00.
И все пак , смятам , че надписът е дело на българи.
Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 9:01 pm
от Nikss
Ами да ти кажа ако бяхме нормална държава и наистина европейска железница, в която всички ремонти се извършват в срок, с необходимите части и т.н. ще изкарат, но при тая мърлявщина, няма как да стане.

Що се отнася до надписа, вероятно е измислен, защото на дезирата по-лесно може да се изчистят графитите (макар, че никой не го е еня), докато при старите ЕМВ трябва да пребоядисваш. При вагоните е същото, обаче ми е направило впечатление, че на вагони с доста голямо "графитово" покритие номера, името на администрацията собственик, тарата, броя места, спирачната маса и т.н. са изчистени и се виждат - вероятно с цената на много усилия, поради което подвижния състав си върви нашарен до спиране за планов ремонт.

Публикувано на: Сря Мар 21, 2012 3:37 pm
от VESO
Обикновеният работен ден на гара Септември днес , 21-ви март предостави на моето внимание не толкова обикновена ситуация.Локомотив на частен оператор , начело на тов.влак не се вижда там всеки ден.Става въпрос за МДТВ с номер 45010 , теглен от машина на БЖК.Историята бе следната - снощи получих информация за такъв влак , който сутринта ще се приготвя за тегли вагони , излезли от "ВРЗ 99" , отиващи към Сърбия.Днес отидох на гарата в Пазарджик и малко след пристигането на 10111 , по 2-ри коловоз премина изолирана
40 0409-9.Изчаках 492 и с него пристигнах в Септември да видя за какво става дума.
Машината на БЖК вече се бе прегарирала и закачила
товарния влак.Вагоните бяха 2 типа - първите бяха прясно боядисани лъщящи на слънцето полски "Eaos" и им направих фотосесия:
-
външен вид;
-
означения;
-
талига;
-
надпис.
Втората част от влака включваше български товарни вагони на "ВРЗ 99" и изглеждаха
така.Деляха се на два типа -
"Eaos" и
"Eamnos".
Снимка преди заминаване.
Ето и
разписанието на влака.
В съседство попаднах на втори товарен влак , теглен от
44123-8 , който чакаше помощна машина.През това време направих 2 фотографии от типа "One to another":
-
снимка 1;
-
снимка 2.
Не след дълго от страна София се зададе и помощната машина - това бе
43519-8 , която отиде
отзад на влака.
Накрая преди да си тръгна , се появи и 3-ти тов.влак - това бе локалният от Пловдив , теглен от 06043-4 , ето го и
него.
С това сутрешната разходка в Септември приключи.
Публикувано на: Вто Апр 03, 2012 7:25 pm
от VESO
Впечатление от днешния работен ден на гара Пазарджик.
Наобяд получих информация , че в товарната гара са пристигнали релси за бъдещите ремонти в участъка Септември - Пловдив.Отидох да проверя за какво става дума и на перона се срещнах с админа на форума Марио и Любо Джонев , който бе дошъл да му помага.Пред очите ми се мерна V22-360 , която е собственост на "Трансстрой" АД , чакаща да бъде измита.Ето и няколко фотографии:
-
пълнене с вода;
- поглед
отзад;
- админът
мие предното стъкло;
-
почистващи принадлежности на перона.
Вече всичко е готово , Марио нахлузи железничарска шапка и с вещи наставления
прикани Любо да се качва.
Само след броени минути локомотивчето пристигна в района на тов.гара и започна усилена дейност.
Тук му обръщат стрелката , за да отиде и закачи платформите тип "Res" , натоварени с релси.Фотографии на вагоните:
-
снимка 1;
-
снимка 2;
-
снимка 3.
Ето и
общ изглед на релсите вътре.
Краткото време за почивка между маневрите , бе използвано за смяна на калодките.На
тази снимка виждате разликата между тези , които предстои да се сложат и износените.
Мигове от трудовия процес:
-
маневра;
- току що оставени
вагони за обработка;
-
закачане на вагони с релси;
-
манипулация с крана;
-
разтоварване на релса;
-
готови релси;
-
маневра с втора партида платформи;
Общ изглед към работната площадка.
Поздрав от кабината
От локомотива:
-
пулта;
-
пневматична схема.
За финал -
детайл от шапката на Марио.Оказа се , че такива са носели някогашните машинисти , но за съжаление , този елемент от работното облекло вече отсъства.
Публикувано на: Вто Апр 03, 2012 8:20 pm
от Mario Evstatiev
Браво за репортажа Весо, сега покажи и къде седи най-същественото от Павлето

Публикувано на: Вто Апр 03, 2012 8:28 pm
от VESO
За
това ли става въпрос? На
схемата е отбелязано като MSW.

Публикувано на: Вто Апр 03, 2012 10:32 pm
от plastikat
Mario Evstatiev написа:Браво за репортажа Весо, сега покажи и къде седи най-същественото от Павлето

Е по съществено от снимката на Миро има ли ?
Публикувано на: Вто Апр 03, 2012 10:56 pm
от rexkos
По-съществено от
това няма.

Публикувано на: Сря Апр 04, 2012 12:17 am
от RAILWAYSTATION
Изразът bring red back се превежда "върнете червените обратно", а не "донесете червените обратно"

Публикувано на: Сря Апр 04, 2012 1:15 am
от VESO
"Върнете" е по смисъл , буквално "bring" означава "нося" , "донасям".
Посланието е ясно.Някой си иска старите 32-00-ки.Само където след време може да ги няма.
Публикувано на: Сря Апр 04, 2012 10:29 am
от NiGhtPiSH
Релсите какъв тип са? S49 или UIC60?
Публикувано на: Сря Апр 04, 2012 10:37 am
от VESO
UIC60.

Публикувано на: Чет Апр 05, 2012 2:57 pm
от Mario Evstatiev
Същественото наистина беше регулатора позиция MSW.
Публикувано на: Чет Апр 05, 2012 9:08 pm
от vkakachev
каква е разликата м/у S49 или UIC60