
"Fuck" предполагам знаеш какво е.Между другото това е най - популярната дума , използвана в света за 2009 г. (по неофициална класация).
Разковничето се крие в думата "Red".Под нея (изразът се превежда "донесете червените обратно") се разбират старите електрички от серия 32-00.И с право - когато DESIRO изкара толкова години , колкото тях , ще имаме основание да не възприемаме такива призиви насериозно.Да , но това няма как да стане , предвид сегашното състоние на серии 10-00 , 30-00 и 31-00.
И все пак , смятам , че надписът е дело на българи.

Разковничето се крие в думата "Red".Под нея (изразът се превежда "донесете червените обратно") се разбират старите електрички от серия 32-00.И с право - когато DESIRO изкара толкова години , колкото тях , ще имаме основание да не възприемаме такива призиви насериозно.Да , но това няма как да стане , предвид сегашното състоние на серии 10-00 , 30-00 и 31-00.
И все пак , смятам , че надписът е дело на българи.

Ами да ти кажа ако бяхме нормална държава и наистина европейска железница, в която всички ремонти се извършват в срок, с необходимите части и т.н. ще изкарат, но при тая мърлявщина, няма как да стане. 
Що се отнася до надписа, вероятно е измислен, защото на дезирата по-лесно може да се изчистят графитите (макар, че никой не го е еня), докато при старите ЕМВ трябва да пребоядисваш. При вагоните е същото, обаче ми е направило впечатление, че на вагони с доста голямо "графитово" покритие номера, името на администрацията собственик, тарата, броя места, спирачната маса и т.н. са изчистени и се виждат - вероятно с цената на много усилия, поради което подвижния състав си върви нашарен до спиране за планов ремонт.

Що се отнася до надписа, вероятно е измислен, защото на дезирата по-лесно може да се изчистят графитите (макар, че никой не го е еня), докато при старите ЕМВ трябва да пребоядисваш. При вагоните е същото, обаче ми е направило впечатление, че на вагони с доста голямо "графитово" покритие номера, името на администрацията собственик, тарата, броя места, спирачната маса и т.н. са изчистени и се виждат - вероятно с цената на много усилия, поради което подвижния състав си върви нашарен до спиране за планов ремонт.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Обикновеният работен ден на гара Септември днес , 21-ви март предостави на моето внимание не толкова обикновена ситуация.Локомотив на частен оператор , начело на тов.влак не се вижда там всеки ден.Става въпрос за МДТВ с номер 45010 , теглен от машина на БЖК.Историята бе следната - снощи получих информация за такъв влак , който сутринта ще се приготвя за тегли вагони , излезли от "ВРЗ 99" , отиващи към Сърбия.Днес отидох на гарата в Пазарджик и малко след пристигането на 10111 , по 2-ри коловоз премина изолирана 40 0409-9.Изчаках 492 и с него пристигнах в Септември да видя за какво става дума.
Машината на БЖК вече се бе прегарирала и закачила товарния влак.Вагоните бяха 2 типа - първите бяха прясно боядисани лъщящи на слънцето полски "Eaos" и им направих фотосесия:
- външен вид;
- означения;
- талига;
- надпис.
Втората част от влака включваше български товарни вагони на "ВРЗ 99" и изглеждаха така.Деляха се на два типа - "Eaos" и "Eamnos".
Снимка преди заминаване.
Ето и разписанието на влака.
В съседство попаднах на втори товарен влак , теглен от 44123-8 , който чакаше помощна машина.През това време направих 2 фотографии от типа "One to another":
- снимка 1;
- снимка 2.
Не след дълго от страна София се зададе и помощната машина - това бе 43519-8 , която отиде отзад на влака.
Накрая преди да си тръгна , се появи и 3-ти тов.влак - това бе локалният от Пловдив , теглен от 06043-4 , ето го и него.
С това сутрешната разходка в Септември приключи.
Машината на БЖК вече се бе прегарирала и закачила товарния влак.Вагоните бяха 2 типа - първите бяха прясно боядисани лъщящи на слънцето полски "Eaos" и им направих фотосесия:
- външен вид;
- означения;
- талига;
- надпис.
Втората част от влака включваше български товарни вагони на "ВРЗ 99" и изглеждаха така.Деляха се на два типа - "Eaos" и "Eamnos".
Снимка преди заминаване.
Ето и разписанието на влака.
В съседство попаднах на втори товарен влак , теглен от 44123-8 , който чакаше помощна машина.През това време направих 2 фотографии от типа "One to another":
- снимка 1;
- снимка 2.
Не след дълго от страна София се зададе и помощната машина - това бе 43519-8 , която отиде отзад на влака.
Накрая преди да си тръгна , се появи и 3-ти тов.влак - това бе локалният от Пловдив , теглен от 06043-4 , ето го и него.
С това сутрешната разходка в Септември приключи.
Впечатление от днешния работен ден на гара Пазарджик.
Наобяд получих информация , че в товарната гара са пристигнали релси за бъдещите ремонти в участъка Септември - Пловдив.Отидох да проверя за какво става дума и на перона се срещнах с админа на форума Марио и Любо Джонев , който бе дошъл да му помага.Пред очите ми се мерна V22-360 , която е собственост на "Трансстрой" АД , чакаща да бъде измита.Ето и няколко фотографии:
- пълнене с вода;
- поглед отзад;
- админът мие предното стъкло;
- почистващи принадлежности на перона.
Вече всичко е готово , Марио нахлузи железничарска шапка и с вещи наставления прикани Любо да се качва.
Само след броени минути локомотивчето пристигна в района на тов.гара и започна усилена дейност.Тук му обръщат стрелката , за да отиде и закачи платформите тип "Res" , натоварени с релси.Фотографии на вагоните:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Ето и общ изглед на релсите вътре.
Краткото време за почивка между маневрите , бе използвано за смяна на калодките.На тази снимка виждате разликата между тези , които предстои да се сложат и износените.
Мигове от трудовия процес:
- маневра;
- току що оставени вагони за обработка;
- закачане на вагони с релси;
- манипулация с крана;
- разтоварване на релса;
- готови релси;
- маневра с втора партида платформи;
Общ изглед към работната площадка.
Поздрав от кабината
От локомотива:
- пулта;
- пневматична схема.
За финал - детайл от шапката на Марио.Оказа се , че такива са носели някогашните машинисти , но за съжаление , този елемент от работното облекло вече отсъства.
Наобяд получих информация , че в товарната гара са пристигнали релси за бъдещите ремонти в участъка Септември - Пловдив.Отидох да проверя за какво става дума и на перона се срещнах с админа на форума Марио и Любо Джонев , който бе дошъл да му помага.Пред очите ми се мерна V22-360 , която е собственост на "Трансстрой" АД , чакаща да бъде измита.Ето и няколко фотографии:
- пълнене с вода;
- поглед отзад;
- админът мие предното стъкло;
- почистващи принадлежности на перона.
Вече всичко е готово , Марио нахлузи железничарска шапка и с вещи наставления прикани Любо да се качва.
Само след броени минути локомотивчето пристигна в района на тов.гара и започна усилена дейност.Тук му обръщат стрелката , за да отиде и закачи платформите тип "Res" , натоварени с релси.Фотографии на вагоните:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Ето и общ изглед на релсите вътре.
Краткото време за почивка между маневрите , бе използвано за смяна на калодките.На тази снимка виждате разликата между тези , които предстои да се сложат и износените.
Мигове от трудовия процес:
- маневра;
- току що оставени вагони за обработка;
- закачане на вагони с релси;
- манипулация с крана;
- разтоварване на релса;
- готови релси;
- маневра с втора партида платформи;
Общ изглед към работната площадка.
Поздрав от кабината
От локомотива:
- пулта;
- пневматична схема.
За финал - детайл от шапката на Марио.Оказа се , че такива са носели някогашните машинисти , но за съжаление , този елемент от работното облекло вече отсъства.

Администратор


Администратор

Информация
Модератори