Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес в състава на 40104 попаднах на интересна русенска 47-ца със заоблени прозорци , която имаше номер 51 52 20 47 154 - 1.Ето я и нея.

А на тази тапицерия се натъкнах в едно от купетата на друга второкласна 47-ца.
Изображение
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Подобна мешана скара не можеш да видиш в русенски вагон. Огледай хубаво първата си снимка и ще се убедиш в правотата на думите ми :P
Мнения: 141
Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 5:31 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от nikol4yy »

Горна Оряховица :D :D . Ний от тос град обичаме много да изменяма нещата, ама за това какво са виновни ГО . Според мен са виновни тези които са правили ревизията на вагона :wink: .
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Vancho написа:Подобна мешана скара не можеш да видиш в русенски вагон. Огледай хубаво първата си снимка и ще се убедиш в правотата на думите ми :P
A ти схвана ли , че вагоните са различни.Вгледай се малко - изрично споменавам , че русенският вагон е бил със заоблени прозорци , а на директната снимка с интериора се виждат квадратни.
VESO написа:Днес в състава на 40104 попаднах на интересна русенска 47-ца със заоблени прозорци , която имаше номер 51 52 20 47 154 - 1......

А на тази тапицерия се натъкнах в едно от купетата на друга второкласна 47-ца....
Със заоблените беше първия след фургона , а този с интериора беше последен в композицията. Там седнах , понеже останалите бяха пълни.

40103 пък имаше конски вагон в състава.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Весо, аз не се изказах точно. Става дума за първата ти снимка със заоблените, че ако се вгледаш малко, ще видиш, че на вагона пише Горна Оряховица :) А този с ''мешаната скара'' е на сто процента също на ГО. Имах предвид че не са русенски и двата :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да , ясно , разбрах те.А втория с мешаната скара не обърнах внимание на кой вагонен участък е.
Сега по реда на нещата , както сменяват повсеместно тапицериите във вагоните , наред би следвало да са конските.Зеленият цвят хич не им отива. :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Да , ясно , разбрах те.А втория с мешаната скара не обърнах внимание на кой вагонен участък е.
Сега по реда на нещата , както сменяват повсеместно тапицериите във вагоните , наред би следвало да са конските.Зеленият цвят хич не им отива. :D
И какъв е смисълът да се наливат пари за тия боклуци при положение, че хората предпочитат да се тъпчат като в консерва в коридора на макар и единствения купеен вагон от цялата композиция, отколкото да седят в тоя коч. :evil: Да си седят със зелената тапицерия и толкоз :!: :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ами като знам какви "гениални" умове има , като нищо могат да измислят подобна история.Видяхме какво стана с 40-ките , 50-ките , 74-ките , след това се започнаха 63-ките , някои от exDB-тата и голяма част от 47-ците също са със сменена тапицерия.На 97-ците все още е запазена , а в 17-ки пък не съм пътувал повече от година.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На колко години са и колко километра експлоатация имат конските 47 и колко другите? Доколкото знам нов подвижен състав (конските 47 не може да се каже, че са баш нови, но за нашите географски ширини са нещо ново - невиждано и нечувано творение на гениалните жепейски мозъци по дирекциите и вагонните депа) се експлоатира поне 10 години без да му се прави какъвто и да било мащабен и сериозен (обемист) ремонт. За локомотивите имам в предвид КР, а за вагоните рециклиране, иначе плановите ремонти (и прегледите) си вървят, но при тях не се пипа кой знае какво по-специално по интериора и екстериора. Тъй, че 40-ките, 47-ците, 50-ките и 74-ките са на доста километри, а тапицериите бяха силно захабени и износени и беше повече от наложително да бъдат сменени с нови. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Е, когато са три конски, алтернатива липсва :D Обаче да ви кажа честно хората ползващи редовно ПВ по 4 та им свикнаха и не е като да няма пътници в тях. Лошото е че отблъснаха голяма част от пътникопотока, но за бедния студент, който няма лъскава количка, друг начин нЕма...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На 26-ти декември вечерта с форумската група пътувахме с 2654 от Шумен до Плевен и бяхме изненадани от две неща - влакът вместо с увеличен , бе с намален състав от четири 74-ки и редовните тълпи за него едвам се побраха.
Впечатленията от тези вагони с гара на домуване "Плевен" им отреждат за сега най - високо място като оценка от външен вид и интериор.Никъде не попаднахме на съдрана тапицерия , боклуци в коридорите , тоалетните или купетата , в последните от които имаше даже перденца.Интериорът бе освежен и се допълваше с модерната напоследък "лъскава" настилка по пода , каквато имат все повече представители на серията.А ето каква бе планировката на първокласния вагон:

- снимка 1;
- снимка 2.

Крайната оценка на групата също е положителна и с право може да твърдим , че русенските 74-ки , които постоянно давам за пример отстъпват на тези си "събратя".След пристигането на влака в Плевен , записах и номерата.
50 52 19 74 006 - 3 - първа класа;
50 52 29 74 056 - 6 - втора класа;
50 52 29 74 081 - 4 - втора класа;
50 52 29 74 292 - 7 - втора класа.
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Мнение от mitkodiablo »

VESO написа:На 26-ти декември вечерта с форумската група пътувахме с 2654 от Шумен до Плевен и бяхме изненадани от две неща - влакът вместо с увеличен , бе с намален състав от четири 74-ки и редовните тълпи за него едвам се побраха.
Впечатленията от тези вагони с гара на домуване "Плевен" им отрежда за сега най - високо място като оценка от външен вид и интериор.Никъде не попаднахме на съдрана тапицерия , боклуци в коридорите , тоалетните или купетата , в последните от които имаше даже перденца.Интериорът бе освежен и се допълваше с модерната напоследък "лъскава" настилка по пода , каквато имат все повече представители на серията.А ето каква бе планировката на първокласния вагон:

- снимка 1;
- снимка 2.

Крайната оценка на групата също е положителна и с право може да твърдим , че русенските 74-ки , които постоянно давам за пример отстъпват на тези си "събратя".След пристигането на влака в Плевен , записах и номерата.
50 52 19 74 006 - 3 - първа класа;
50 52 29 74 056 - 6 - втора класа;
50 52 29 74 081 - 4 - втора класа;
50 52 29 74 292 - 7 - втора класа.
влака е така от доста време даже на 11,12,2010 тогава беше композиран само с един вагон в 06:45 след това изведнъж се пръкнаха останалите три 1 А и 2Б
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ние пък бяхме безкрайно учудени , тъй като очаквахме да видим влак с увеличен състав (нормално са 6 , значи би следвало да са 7) , а се натъкнахме на намален само с 4 вагона.Днес се чух с Наско , който снощи е пътувал с 3637 и каза , че в композицията имало плевенска второкласна 74-ка.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Радвам се че имаме последователи в начинанието на най добре изглеждащи вагони :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

През нощта на 19-ти срещу 20-ти април пътувах в първокласната 47-ца на 8637 с гара на домуване "Пловдив".Ето снимка от интериора.
Да не пропусна да похваля безупречното отопление , което е характерно за всички представители на тази серия вагони.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация