Страница 16 от 27

не

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 9:37 pm
от shotik
Абсолютно грешно ! Дори и на локомотивите с хидравлична система не може да се прави обръщане на хода !

След една седмица ще напиша как е ,а ако някой напише ,само тогава ще отговоря ,за да не пълня форума .

Re: не

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 9:38 pm
от Mario Evstatiev
shotik написа:Абсолютно грешно ! Дори и на локомотивите с хидравлична система не може да се прави обръщане на хода !
Ами тогаз натягаш ръчната спирачка доколкото може, но няма да имаш особен ефект.

С изключен генератор и ход назад?

Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotiv

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 9:42 pm
от choveka_vlak
Има една особеност в днешно време!,- като Локомотивен Машинист!, или (Машинист Локомотивен), споделяш какви са проблемите по локомотива, пред отговорните фактори... (или "АКТ"-поръчката...). Какво следва?. Първо, ти донасят вода от най-малко девет села и ти обясняват как посочения проблем НЕ!-може да бъде отстранен, и тнт. Но в тая измислена държава няма смисъл от дискутиране на едни и същи проблеми!, за кой ли път... :evil: PS. Предлагам поста ми да не бъде трит защото е общо държавен!. В превод, На това дередже сме...

Re: не

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 9:46 pm
от Ghost
lok45111 написа:
shotik написа:Абсолютно грешно ! Дори и на локомотивите с хидравлична система не може да се прави обръщане на хода !
Ами тогаз натягаш ръчната спирачка доколкото може, но няма да имаш особен ефект.

С изключен генератор и ход назад?
lok45111 нещо си се объркал тука. Говорим за 55 000 серия. Какъв изключен генератор, каква 3-та ел. позиция. 8)

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 9:47 pm
от Mario Evstatiev
В депо София се прави всичко възможно за ремонта на ДЛ 06, но несгодията и нямането на части са основен проблем. А на 06 042.6, маншетите на СЦ са перфектни! 2008 г. са и нямаха и следа от напукване. Въпреки това са сменени.

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 10:16 pm
от bdz46
Какъв генератор при серия 55?

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 10:22 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Какъв генератор при серия 55?
Аз говорех за ДЛ серия 06 :oops:

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 11:15 pm
от Nikss
Тука стана объркване. Темата е за 06, пък се намеси и 55. Айде уточнете се. :D :lol:

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 5:09 am
от disell
Отговорът на загадката : включваш на "реостата" за 55-та серия така да се каже :wink:
:arrow: 1-включваш ключа за управление на ХПК на режим "АВАРИЯ"
:arrow: 2-даваш контролера на 1 -ва позиция
и готово това е всичко

А по принцип в нашите локомотиви всичко може , дори и да обърнеш ход на хидравличен локомотив ако искаш(принудително естествено) но не ми се мисли какъв мармалад ще стане в ходообръщача.

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 6:42 am
от 07
disell написа:
А по принцип в нашите локомотиви всичко може , дори и да обърнеш ход на хидравличен локомотив ако искаш(принудително естествено) но не ми се мисли какъв мармалад ще стане в ходообръщача.
При някои ХПК (ако не се лъжа при БДЖ серии 04 и 75) има устроиство което не позволява превключване на ходообръщателя ако зъбните колела не са в покой, иначе зъбните колела отиват на "зъболекар"...

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 9:26 am
от Mario Evstatiev
За 06-та серия също се прилага "реостат", но там е по - сложно и ако нещо объркаш, може да опечеш генератора.

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 1:51 pm
от disell
07 написа:..При някои ХПК (ако не се лъжа при БДЖ серии 04 и 75) има устроиство което не позволява превключване на ходообръщателя ако зъбните колела не са в покой, иначе зъбните колела отиват на "зъболекар"...
Аз нали затова подчертах , че става дума за ПРИНУДИТЕЛНО РЕВЕРСИРАНЕ , когато си шунтирал всякакви блокировки , а това другото наистина си го има във всички локомотиви с хидропредавка , нарича се "тастер вентил " (поне така ни го казваха в ПЖИ-то) и той контролира дали локомотива е в покой .

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 1:54 pm
от disell
lok45111 написа:За 06-та серия също се прилага "реостат", но там е по - сложно и ако нещо объркаш, може да опечеш генератора.
А случайно там няма ли да изключи някоя максимално токова защина още преди да се е стигнало до опичане на генератора и това реверсиране да не доведе до нищо защото ходовите контактори ще изключат и локомотива ще е все едно вагон.

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 2:12 pm
от Mario Evstatiev
Можеш да реверсираш и при 06-та серия принудително с цената на подклинване на доста защити. Реле ще изключи, само ако същото не е застопорено умишлено.

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 2:14 pm
от bdz46
До тогава ще си в дерето.
Номерът става най-добре с електровоз.