Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Какъв е инцидента с "буфера"?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

disell написа:...а поради повреждането на ДМВ-то вследствие удар в изпаднал буфер от влак на БЖК в междугарието Ра-Пвя по път 3 :!:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Егати и буферите... тва ако беше буфер от влак на БДЖ, сега БЖК щяха да вдигнат олелия до Бога за нанесените щети, ама наще дървени глави си трайкат. :evil: :x :shock: :!:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В нередностите пише, че е пробит резервоара но сигурно има и други щети.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:В нередностите пише, че е пробит резервоара но сигурно има и други щети.
Невъзможно според мен толкова леко да се е отървала мотрисата при положение, че скоростта там е 50 км/ч (а той вероятно се е движил 47-48 ) като най-интересното от цялата работа е, че се е движил влака по път 3, а той доколкото знам освен за маневри (изол лок) не се ползва за друго?!? Както и да е. Сега остава да се сетят да сложат поне още 1 вагон към състава на кардамските влакчета (ако ще и 47-ца, ако щете дори 17-ка, но с 1 вагон не става работата). :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Когато буфера е паднал между релсите не стърчи и е нормално да има малко щети.
Път 3 си е редовен път за влаково движение, а освен това от него се отклонява 28-ма линия.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Път 3 се ползва нормално за движение на влаковете както между гара Ра и Пвя така и за всички влакове движещи се по направленията Пвя-рп.Ра-Дн + Ра-рп.Ра-Дн и обратно , относно инцидента - буфера се откъсва от рамата на вагона , пада между стрелки 20-22 и ПВ 28105 обслужван от ДМВ 10.013/014 в 20:08 ч. на 31.07.2010 г. се удря в него , след инцидента въпросния буфер мистериозно е изчезнал и сега липсва основното веществено доказателство във връзка с провеждащото се разследване .
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

За пръв път виждам серия 10 изцяло с втора класа: http://www.vbox7.com/play:3f5d3b0e :arrow:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Много старателно са заличили жълтата линия над прозорците и цифрата "1". При нас не съм се заглеждал по 10-00-ките , но тези дни ще проверя.Може би не само една мотриса е така , а нали отпадна първата класа , следователно ще има и още такива.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

10 001/002 и 10 003/004 нямат първа класа и никога не са имали.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Охх , сега се загледах в клипа.Вярно , че това е една от първите мотриси.Ето я по дължина при демонстрационното пътуване на 23-ти януари 2005 г. - наистина няма първа класа.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ето така трябваше да бъдат и останалите 23, не да ги делят по класи за сметка на удобството на пътниците. Едни елементарни масички и подлакътници, от които е престъпление да зависи класата... за това е цялата олелия. :evil: Щото някой като е поръчвал и не е знаел какво иска.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И още нещо - дълго време именно това отделение се таксуваше безумно като първа класа и хората бяха принуждавани да заплащат по - скъпи цени на билетите , а честа гледка тогава (а и сега) бе превозната бригада и представителите на "Транспортна полиция" да окупират седалките и да не дават никой да влиза там.Случвало се е машинистът при смяна на кабините да отключва стъклената врата , за да сигне до тази на кабината , от която ще кара.

Добре че сегашните 30-00-ки и 31-00-ци нямат първокласни отделения , иначе щеше да е още по - страшно.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Nikss написа:.... :evil: Щото някой като е поръчвал и не е знаел какво иска.
Знаел е , и бъди сигурен , че си го е взел. :twisted:
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

За сметка на 10-00 електриците серия 30 и 31 си имат подлакътници във втора класа. А и те са пригодени за ПВ и не им трябва първа класа като 10-00. Но сигурно 10 001/2 и 10 003/4 се използват само за ПВ :roll: :arrow:
Публикувай отговор

Обратно към “Дизелови мотриси и мотрисни влакове | Diesel Multiple Units and railcars ”

Информация