

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Невъзможно според мен толкова леко да се е отървала мотрисата при положение, че скоростта там е 50 км/ч (а той вероятно се е движил 47-48 ) като най-интересното от цялата работа е, че се е движил влака по път 3, а той доколкото знам освен за маневри (изол лок) не се ползва за друго?!? Както и да е. Сега остава да се сетят да сложат поне още 1 вагон към състава на кардамските влакчета (ако ще и 47-ца, ако щете дори 17-ка, но с 1 вагон не става работата).44142 написа:В нередностите пише, че е пробит резервоара но сигурно има и други щети.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Път 3 се ползва нормално за движение на влаковете както между гара Ра и Пвя така и за всички влакове движещи се по направленията Пвя-рп.Ра-Дн + Ра-рп.Ра-Дн и обратно , относно инцидента - буфера се откъсва от рамата на вагона , пада между стрелки 20-22 и ПВ 28105 обслужван от ДМВ 10.013/014 в 20:08 ч. на 31.07.2010 г. се удря в него , след инцидента въпросния буфер мистериозно е изчезнал и сега липсва основното веществено доказателство във връзка с провеждащото се разследване .
За пръв път виждам серия 10 изцяло с втора класа: http://www.vbox7.com/play:3f5d3b0e 

Охх , сега се загледах в клипа.Вярно , че това е една от първите мотриси.Ето я по дължина при демонстрационното пътуване на 23-ти януари 2005 г. - наистина няма първа класа.

Ето така трябваше да бъдат и останалите 23, не да ги делят по класи за сметка на удобството на пътниците. Едни елементарни масички и подлакътници, от които е престъпление да зависи класата... за това е цялата олелия.
Щото някой като е поръчвал и не е знаел какво иска.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
И още нещо - дълго време именно това отделение се таксуваше безумно като първа класа и хората бяха принуждавани да заплащат по - скъпи цени на билетите , а честа гледка тогава (а и сега) бе превозната бригада и представителите на "Транспортна полиция" да окупират седалките и да не дават никой да влиза там.Случвало се е машинистът при смяна на кабините да отключва стъклената врата , за да сигне до тази на кабината , от която ще кара.
Добре че сегашните 30-00-ки и 31-00-ци нямат първокласни отделения , иначе щеше да е още по - страшно.
Добре че сегашните 30-00-ки и 31-00-ци нямат първокласни отделения , иначе щеше да е още по - страшно.
Информация
Модератори