

Техник
наистина де да беше така особено 2-рата снимка направо ми напълни въображението, но естествено БДЖ няма паре 

За тези , които даже и не предполагат - втората снимка е от мотрисен вагон на TGV Atlantique и е правена в далечната 2002 г.Докъде са били стигнали французите само още тогава.А втората класа изглежда така.Приличат си с нашите 63-ки и 44-ки , нали? Само по салонния тип на вагона. 

дааааа, като гледам май ще сложат един рециклиран вагон серия 44 за бизнес класа и после гледайте излгацията 

но пък хората ще дават повече пари да пътуват в "Бизнес класа" от колкото в обикновената 1-ва класа, и накрая какво пак хората се оказват прецакани 


Точно на това и аз се чудя.В момента нямаме такива вагони , които да отговарят на тези критерии , някой си на семинар прави изказване , няма обявена обществена поръчка и тези вагони от къде ги мислят , че и по един допълнителен вагон на влаковете (не се уточнява кои) пускат.....От небето ли ще паднат?!?

такова ни е правителството, но вагони и пари от небето не падат 


ето на това се натъкнах:
Влаковете с вагони-бизнес класа
Във влаковете ще бъде обособена бизнес класа по примера на бизнес класата в самолетите, съобщи министърът на транспорта Александър Цветков на семинар в Банско.
Към всеки влак ще се прикачва поне по един от новите вагони, с които разполагат железниците и които доскоро влизаха в състава на летните Уикенд експреси до Варна и до Бургас. Пътуването в бизнес класата на влаковете ще бъде по-скъпо.
„Една от идеите, които разработваме, е към всеки влак да бъде прикачен по един от новите вагони, така че във всеки бърз влак да осигурим на пътниците и по-комфортно пътуване. Т.е. ще осигурим бизнес класа, така че да има възможност във всеки влак да се пътува по-комфортно. Надявам се до месец два да може да стане факт", каза министърът.
„Предстои преструктурирането на железниците в холдингова структура", съобщи председателят на управителния съвет на БДЖ Владимир Владимиров.
Вече имало проявен чуждестранен интерес към железниците и до две години холдингът може да стане факт, така че в железниците да влезе чуждестранен инвеститор. До момента интерес към БДЖ са проявили немските и австрийските железници. Владимиров обясни, че времето, през което железниците ще се преструктурират в холдинг, ще се използва за оздравяване на компанията.
информацията е от този сайт http://www.blitz.bg/news/article/88990[/u]
Влаковете с вагони-бизнес класа
Във влаковете ще бъде обособена бизнес класа по примера на бизнес класата в самолетите, съобщи министърът на транспорта Александър Цветков на семинар в Банско.
Към всеки влак ще се прикачва поне по един от новите вагони, с които разполагат железниците и които доскоро влизаха в състава на летните Уикенд експреси до Варна и до Бургас. Пътуването в бизнес класата на влаковете ще бъде по-скъпо.
„Една от идеите, които разработваме, е към всеки влак да бъде прикачен по един от новите вагони, така че във всеки бърз влак да осигурим на пътниците и по-комфортно пътуване. Т.е. ще осигурим бизнес класа, така че да има възможност във всеки влак да се пътува по-комфортно. Надявам се до месец два да може да стане факт", каза министърът.
„Предстои преструктурирането на железниците в холдингова структура", съобщи председателят на управителния съвет на БДЖ Владимир Владимиров.
Вече имало проявен чуждестранен интерес към железниците и до две години холдингът може да стане факт, така че в железниците да влезе чуждестранен инвеститор. До момента интерес към БДЖ са проявили немските и австрийските железници. Владимиров обясни, че времето, през което железниците ще се преструктурират в холдинг, ще се използва за оздравяване на компанията.
информацията е от този сайт http://www.blitz.bg/news/article/88990[/u]

не вярвам, поради причината, че БДЖ нямат толкова пари, а и не забравяйте това е България