Страница 16 от 54

Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 10:51 pm
от Mario Evstatiev
turboto написа:
VESO написа:Лятото изглеждаше така.По - лъскава от нея съм виждал само 002.
O... а дано да е била само мръсна.... баааавно, бааааавно се движеше към ЦГ Сф. някъде към 14:40 беше
Бааавно, баавно с 20 км/час, колкото е скоростта в тоя район!

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 6:57 pm
от amon
46 235 е в депо Подуене. Дефектирал е изглаждащия реактор. Днес машината беше разглобена и се чака комисия да опише повредата.

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 7:12 pm
от driver
ха да видим поради каква причина е дефиктирал тоз реактор но току тий без хич нее :

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:15 am
от Mario Evstatiev
driver написа:ха да видим поради каква причина е дефиктирал тоз реактор но току тий без хич нее :
Вчера е имало голяма комисия по нея, включая и хора от енергоремонтната база ЦЕРБ. Реактора смърди на изгоряло, но външните намотки са цели, което значи, че някъде близо до сърцевината е изпушил. Причините тепърва ще се изясняват. Нека припомня, че 235 още в началото на експлоатацият хвърли един траф, после втори, реактори не помня колко гърмя.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:17 am
от 44142
До сега не е имал проблеми лок 46235 с реактора. Комисия трябва да има понеже искат да натресът на машиниста доста голяма сума пари да плаща.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 5:00 pm
от dido73
44142 написа:До сега не е имал проблеми лок 46235 с реактора. Комисия трябва да има понеже искат да натресът на машиниста доста голяма сума пари да плаща.
Това ми звучи доста пресилено. Машиниста не може зорлен да изгори реактор. Няма логика да се държи машиниста отговорен за изгорял реактор при положение, че има една камара защити :!:

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 6:32 pm
от driver
а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 7:11 pm
от dido73
driver написа:а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?
Признавам, че 46-та серия не ми е силната страна, но на мен не ми е известно дали има възможност, както при серия 43-45, да се шунтира контрола на вентилация и да се кара без вентилация на някоя работеща група двигатели. Ако такава възможност има, то дали машиниста я е използвал е трудно доказуемо.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 7:21 pm
от lok43r
driver написа:а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?
Като задейства втора степен на защитата следва съответната група да се товари наполовина. И за какъв прегрял реактор можем да говорим при влак 220 тона и околна температура -10 градуса.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 7:27 pm
от dido73
lok43r написа:
driver написа:а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?
Като задейства втора степен на защитата следва съответната група да се товари наполовина. И за какъв прегрял реактор можем да говорим при влак 220 тона и околна температура -10 градуса.
Обяснете, при не работеща вентилация какви са възможните защити и въздействия на защитите върху управлението на групата двигатели с неработеща вентилация. Имали възможност за шунтиране на тези защити и карането без вентилация при пълна мощност, въпреки задействането на тези защити (примерно втора степен на защита - дали може да се деактивира и да се кара на пълна мощност без вентилация).

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 8:45 pm
от lok43r
Не може да се кара без вентилация а и няма причина за това.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:17 pm
от gu6terov
Може, може. Българина хваща цаката на всичко :lol:

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:18 pm
от Nikss
gu6terov написа:Може, може. Българина хваща цаката на всичко :lol:
Абе той хваща, ама кат му насветкат ламбите за авария и се шашардиса... :roll:

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:20 pm
от n0_aLoNe
gu6terov написа:Може, може. Българина хваща цаката на всичко :lol:
Точно поради хващането на тази цака е такова положението. На мен до колкото ми е извесно, без вентилация няма да ти включи тяговият контактор. Може и както се казва (да му е дошло времето на реактора).

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:21 pm
от bdz46
Носят се легенди, че неколкократно е забелязван такъв локомотив да се движи без вентилация.