Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 10:51 pm
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Вчера е имало голяма комисия по нея, включая и хора от енергоремонтната база ЦЕРБ. Реактора смърди на изгоряло, но външните намотки са цели, което значи, че някъде близо до сърцевината е изпушил. Причините тепърва ще се изясняват. Нека припомня, че 235 още в началото на експлоатацият хвърли един траф, после втори, реактори не помня колко гърмя.driver написа:ха да видим поради каква причина е дефиктирал тоз реактор но току тий без хич нее :
Това ми звучи доста пресилено. Машиниста не може зорлен да изгори реактор. Няма логика да се държи машиниста отговорен за изгорял реактор при положение, че има една камара защити44142 написа:До сега не е имал проблеми лок 46235 с реактора. Комисия трябва да има понеже искат да натресът на машиниста доста голяма сума пари да плаща.
Признавам, че 46-та серия не ми е силната страна, но на мен не ми е известно дали има възможност, както при серия 43-45, да се шунтира контрола на вентилация и да се кара без вентилация на някоя работеща група двигатели. Ако такава възможност има, то дали машиниста я е използвал е трудно доказуемо.driver написа:а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?
Като задейства втора степен на защитата следва съответната група да се товари наполовина. И за какъв прегрял реактор можем да говорим при влак 220 тона и околна температура -10 градуса.driver написа:а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?
Обяснете, при не работеща вентилация какви са възможните защити и въздействия на защитите върху управлението на групата двигатели с неработеща вентилация. Имали възможност за шунтиране на тези защити и карането без вентилация при пълна мощност, въпреки задействането на тези защити (примерно втора степен на защита - дали може да се деактивира и да се кара на пълна мощност без вентилация).lok43r написа:Като задейства втора степен на защитата следва съответната група да се товари наполовина. И за какъв прегрял реактор можем да говорим при влак 220 тона и околна температура -10 градуса.driver написа:а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?
Абе той хваща, ама кат му насветкат ламбите за авария и се шашардиса...gu6terov написа:Може, може. Българина хваща цаката на всичко
Точно поради хващането на тази цака е такова положението. На мен до колкото ми е извесно, без вентилация няма да ти включи тяговият контактор. Може и както се казва (да му е дошло времето на реактора).gu6terov написа:Може, може. Българина хваща цаката на всичко