Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

turboto написа:
VESO написа:Лятото изглеждаше така.По - лъскава от нея съм виждал само 002.
O... а дано да е била само мръсна.... баааавно, бааааавно се движеше към ЦГ Сф. някъде към 14:40 беше
Бааавно, баавно с 20 км/час, колкото е скоростта в тоя район!
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

46 235 е в депо Подуене. Дефектирал е изглаждащия реактор. Днес машината беше разглобена и се чака комисия да опише повредата.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

ха да видим поради каква причина е дефиктирал тоз реактор но току тий без хич нее :
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

driver написа:ха да видим поради каква причина е дефиктирал тоз реактор но току тий без хич нее :
Вчера е имало голяма комисия по нея, включая и хора от енергоремонтната база ЦЕРБ. Реактора смърди на изгоряло, но външните намотки са цели, което значи, че някъде близо до сърцевината е изпушил. Причините тепърва ще се изясняват. Нека припомня, че 235 още в началото на експлоатацият хвърли един траф, после втори, реактори не помня колко гърмя.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

До сега не е имал проблеми лок 46235 с реактора. Комисия трябва да има понеже искат да натресът на машиниста доста голяма сума пари да плаща.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:До сега не е имал проблеми лок 46235 с реактора. Комисия трябва да има понеже искат да натресът на машиниста доста голяма сума пари да плаща.
Това ми звучи доста пресилено. Машиниста не може зорлен да изгори реактор. Няма логика да се държи машиниста отговорен за изгорял реактор при положение, че има една камара защити :!:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

driver написа:а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?
Признавам, че 46-та серия не ми е силната страна, но на мен не ми е известно дали има възможност, както при серия 43-45, да се шунтира контрола на вентилация и да се кара без вентилация на някоя работеща група двигатели. Ако такава възможност има, то дали машиниста я е използвал е трудно доказуемо.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

driver написа:а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?
Като задейства втора степен на защитата следва съответната група да се товари наполовина. И за какъв прегрял реактор можем да говорим при влак 220 тона и околна температура -10 градуса.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok43r написа:
driver написа:а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?
Като задейства втора степен на защитата следва съответната група да се товари наполовина. И за какъв прегрял реактор можем да говорим при влак 220 тона и околна температура -10 градуса.
Обяснете, при не работеща вентилация какви са възможните защити и въздействия на защитите върху управлението на групата двигатели с неработеща вентилация. Имали възможност за шунтиране на тези защити и карането без вентилация при пълна мощност, въпреки задействането на тези защити (примерно втора степен на защита - дали може да се деактивира и да се кара на пълна мощност без вентилация).
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Не може да се кара без вентилация а и няма причина за това.
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Може, може. Българина хваща цаката на всичко :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

gu6terov написа:Може, може. Българина хваща цаката на всичко :lol:
Абе той хваща, ама кат му насветкат ламбите за авария и се шашардиса... :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

gu6terov написа:Може, може. Българина хваща цаката на всичко :lol:
Точно поради хващането на тази цака е такова положението. На мен до колкото ми е извесно, без вентилация няма да ти включи тяговият контактор. Може и както се казва (да му е дошло времето на реактора).
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Носят се легенди, че неколкократно е забелязван такъв локомотив да се движи без вентилация.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация