Бааавно, баавно с 20 км/час, колкото е скоростта в тоя район!

Администратор

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Администратор
Вчера е имало голяма комисия по нея, включая и хора от енергоремонтната база ЦЕРБ. Реактора смърди на изгоряло, но външните намотки са цели, което значи, че някъде близо до сърцевината е изпушил. Причините тепърва ще се изясняват. Нека припомня, че 235 още в началото на експлоатацият хвърли един траф, после втори, реактори не помня колко гърмя.driver написа:ха да видим поради каква причина е дефиктирал тоз реактор но току тий без хич нее :

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Това ми звучи доста пресилено. Машиниста не може зорлен да изгори реактор. Няма логика да се държи машиниста отговорен за изгорял реактор при положение, че има една камара защити44142 написа:До сега не е имал проблеми лок 46235 с реактора. Комисия трябва да има понеже искат да натресът на машиниста доста голяма сума пари да плаща.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Признавам, че 46-та серия не ми е силната страна, но на мен не ми е известно дали има възможност, както при серия 43-45, да се шунтира контрола на вентилация и да се кара без вентилация на някоя работеща група двигатели. Ако такава възможност има, то дали машиниста я е използвал е трудно доказуемо.driver написа:а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?
Последно промяна от dido73 на Пет Мар 12, 2010 7:23 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Като задейства втора степен на защитата следва съответната група да се товари наполовина. И за какъв прегрял реактор можем да говорим при влак 220 тона и околна температура -10 градуса.driver написа:а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?

Обяснете, при не работеща вентилация какви са възможните защити и въздействия на защитите върху управлението на групата двигатели с неработеща вентилация. Имали възможност за шунтиране на тези защити и карането без вентилация при пълна мощност, въпреки задействането на тези защити (примерно втора степен на защита - дали може да се деактивира и да се кара на пълна мощност без вентилация).lok43r написа:Като задейства втора степен на защитата следва съответната група да се товари наполовина. И за какъв прегрял реактор можем да говорим при влак 220 тона и околна температура -10 градуса.driver написа:а ако случано тоз локомотив по ясни причини е вървял без трета група вентилация продължително натоварен кой ще плаща ? и защо е работил по този начин господин машениста?

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm


Техник
Информация
Модератори