Страница 16 от 16

Публикувано на: Сря Апр 06, 2011 10:30 pm
от n0_aLoNe
43.309 написа:Днес 05.04 влак 13207/8 бе обслужен с 6 пътнически вагона и 01.23. Машината и бригадата се справиха чудесно, населеността също беше на ниво!
Като изключим една камара девойки, които отнесоха 20 лева глобичка, че си пушат в купето, въпреки предупрежденията от наша страна, че това се санкционира.

Публикувано на: Чет Апр 07, 2011 7:18 am
от stankos
В крайна сметка , ако ядеш една и съща манджа всеки ден и най-вкусната да е накрая ще ти омръзне !
Редно е от страна на БДЖ да се правят такива атракции поне 2 пъти в годината , като дестинациите се променят всеки път , я до Лъкатник , я до Копривщица или някъде другаде !
Както се казва : " Лошото на хубавото и хубавото но лошото е ,че винаги имат край !"
Пък , ако вземат да стегнат и "Митеранките" направо ще "избият рибата " .

Публикувано на: Чет Апр 07, 2011 9:05 am
от VESO
Интериорът на митеранките е такъв:
- купе 1;
- купе 2;
- тоалетна;
- коридор.

Считам , че ако се постегнат , пътници няма да липсват.

Публикувано на: Чет Апр 07, 2011 11:35 am
от Vlado
Дай обща снимка да ги видим тези красавци. :-)

Публикувано на: Чет Апр 07, 2011 12:25 pm
от VESO
Външен вид и номер на митеранките.

Публикувано на: Чет Апр 07, 2011 4:02 pm
от vladimir.lekov
Весо, а какъв е проблемът със спирачката, че са ограничени на 60? Аз писах ако може някой да даде повече подробности относно митеранките в темата за вагоните, но досега никой не е отговорил, пък и търсих из форума, не видях някъде да има инфо конкретно за тези вагони.

Публикувано на: Чет Апр 07, 2011 4:08 pm
от Saruman
За Банкя стават там така или иначе е 60 - 65. :)

Публикувано на: Чет Апр 07, 2011 4:09 pm
от vladimir.lekov
Е нали говорим да се пуска парна машина и не само до Банкя... а и като гледам вагони до 160 ги карат до 130, тоест май не е препоръчително да се достига скоростта, на която са ограничени.

Публикувано на: Чет Апр 07, 2011 5:37 pm
от marvitch
Saruman написа:За Банкя стават там така или иначе е 60 - 65. :)
То според всичките телеграми до сега, разрешената максимална скорост на парната тяга е 60 км/ч. Което значи, че вагоните могат да се използват. От друга страна за атракционно пътуване това е идеална скорост, нали трябва пътниците да се любуват и да възприемат пейзажа и красотите на България :D . Тук не се гони бързо стигане от точка А до точка Б, а удоволствието от пътуването. :)

Публикувано на: Чет Апр 07, 2011 5:40 pm
от Saruman
Ами а де да ги бяха пуснали, на тях нама какво толкова да им се пази както на вагоните от Корона и Витоша експрес. Така или иначе седят на открито.

Публикувано на: Сря Апр 13, 2011 10:45 am
от Tramway
Митеранките отдавна са надвишили пробег за ПР и последните 3 години от експлоатацията им бяха ограничени на 60 км/ч по спирачки. По цени от 2009г ПР предвид състоянието им излизаше по 40,000 лв на вагон, каквито суми ПП ЕООД отказа да даде. Сега парите ще са повече.

Тъй като влаковете с парни машини вече са спрени, темата е изчерпена и й удряме катинара.