Страница 16 от 59
Публикувано на: Съб Май 22, 2010 3:31 pm
от stani_46001
Публикувано на: Нед Май 23, 2010 9:21 pm
от Mario Evstatiev
Днес БВЗР 8691, теглен от локомотив 46 211.9 пристигна на Пловдив на време. Влакът беше в състав от 5 В вагоне серия 44 и бистро 85 97 001-3. Населеността на влака в участъка София - Пловдив бе малка - общо 54 пътници, което е разбираемо впредвид почивния ден. За утре се очаква значителна населеност на влака.
Публикувано на: Нед Май 23, 2010 10:33 pm
от SoAlien
Някой може ли да ми покаже снимки от новите вагони на прословутите поставки за преносим компютър и контактите за тях ?
Публикувано на: Нед Май 23, 2010 10:43 pm
от VESO
Специални "поставки" за преносими компютри няма.Това са така обичайните масички , познати от 63-ките , под които има контакт , където може да се включи ел. уред. И то не под всички масички има контакти.
Публикувано на: Нед Май 23, 2010 10:56 pm
от SoAlien
Това е много лошо, което казваш Весо. Можеш ли да ми кажеш, приблизително при какъв процент от седалките има контакти първо и второ, според теб, до колко удобни са поставките за преносим компютър. След това ще задам естествено въпроса дали не трябва да се продават отделно билети със запазено место за контакт за преносим компютър, защото ще е много разочароващо, ако човек се надява на това и всеки път да разчита на "гол късмет" !
Публикувано на: Нед Май 23, 2010 11:49 pm
от VESO
Не знам защо погрешно битува мнението (виждам , че и ти си разбрал нещо) , че има специални поставки и контакти.Изобщо не е така и мога да заявя , че доколкото отгледах салона на вагоните контактите да бяха 3 или 4 от едната страна и толкова от другата.А продавачките на касите едва ли знаят къде точно са местата , защото се получава , че има масички без контакти под тях.Виж
интериора на септемврийските вагони и прецени къде има контакти на единичните седалки вдясно.Масичките се виждат ясно.

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 9:31 am
от SoAlien
Много лоша информация. Едно от най-големите предимства на тези вагони може да бъде зачеркнато. А "Интернет във влака" до голяма степен се обезмисля.
Касиерките никой не ги кара да знаят, тази информация трябва предварително да им се дава и да е ясно. Не може да очаквам да разчитам на късмет "да ми се падне" седалка с контакт. Значи едно от водещите предимства (свързано пряко с удобството и екстрите за пътниците) на новите вагони пред 63-та - отпада. Интересно ми е наистина някой да сподели да са удобни за поставяне на лаптоп въпросните масички зад седалките...
Публикувано на: Пон Май 24, 2010 4:33 pm
от refil
Зареждате си лаптопите в къщи и не ви е нужен контакт.Много се навъдихте тия с лаптопи.Ток на аванта а !
Публикувано на: Пон Май 24, 2010 4:41 pm
от VESO
Ти ако знаеш в 1624 какво е.Качи се от Пзк и тръгни из вагоните - средно на вагон се падат 4-ма - 5-ма души с включени преносими компютри.

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 4:46 pm
от refil
Разбирам Весо,ама да си зареждат батериите.
пп Да се пусне метлата

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 9:10 pm
от SoAlien
Естествено, че ще ги зареждат ! До тогава, до когато пътуването с "Викендите" е в такова времетраене, че не се налага зареждане на батерия. "Ток на аванта". Ами да возят на тъмно тогава, да не хабим тока на БДЖ. Напълно несъстоятелни доводи. Но, според мен, по-голям проблем е рекламираните поставки за лаптоп - дали са ефективни...
А, ако някой смята, че след 10-15 години броя на използващите лаптоп във влака ще е по-малък от тези, които четат хартиен вестник - сбъркал е века в който се е родил. БДЖ трябва да живее в настоящето, а не в миналото. Опитва се да го прави, подкрепям, ама още малко напън..
Публикувано на: Пон Май 24, 2010 9:59 pm
от bdz46
Стига с тези "приставки". Прост контакт, никаква приставка.
По-интересно е колко ще изкарат в изправност, защото и в серия 63 има контакти, но работещи не съм откривал.
Публикувано на: Вто Май 25, 2010 9:24 am
от pavel
Вчера следобяд, на 24.05, пътувах с 8692 от Бургас до София. Имайте предвид, че правят проблеми с билетите за отиване и връщане. С нашите нямаше проблем, тъй като бяхме дошли с бърз влак. Но лелята на касата ми показа един лист А4, на който с едри болдвани букви беше написано следното: Пътници с билети за отиване и връщане, които са дошли с БВЗР 3623 "Чайка" и с БВЗР 8611 "Слънчев Бряг", не могат на връщане да пътуват с БВЗР 8692 "Бургас Уикенд". Пътници с билети отиване и връщане, които са дошли с БВЗР 8691 "Бургас Уикенд", не могат на връщане да пътуват с БВЗР 3620 "Чайка" и с БВЗР "Слънчев Бряг". Жената се съгласи, че няма логика в това, тъй като билетите отиване-връщане важат за който и да е влак след заверка, но такова било нареждането. Кой началник-диване ги измисля тия глупости не е ясно. Сигурно същия с "творбите" по пета линия.
За протокола, населеността не беше кой знае колко висока, общо взето можеше да се седне където искаш. Из вагоните постоянно щъкаха разни чичовци, които бъзикаха осветлението и климатиците. Общо взето добро начинание, но намаленията му разказват играта. Особено има едно за цялото междугарие Ихтиман-Веринско - отидох отзад до платформата и не ми направи впечатление релсите да са толкова зле, за да се налага такава ниска скорост. Но дори и така да е, колко му е диспечера да се сети да вкара влака в неправилния път при положение, че насреща нямаше нищо. В резултат на тая простотия влакът пристигна на София с 10 минути вътре. И какво им пречи да спира на Подуене за слизане - поне половин София живее в Дружба, Младост, Левски-Г, Хаджи Димитър, Гео Милев.
Имам и доста сериозни забележки към турските седалки - изключително твърди са и неприятни за дълъг път.
Публикувано на: Вто Май 25, 2010 9:32 am
от assen5
pavel написа: Пътници с билети за отиване и връщане, които са дошли с БВЗР 3623 "Чайка" и с БВЗР 8611 "Слънчев Бряг", не могат на връщане да пътуват с БВЗР 8692 "Бургас Уикенд". Пътници с билети отиване и връщане, които са дошли с БВЗР 8691 "Бургас Уикенд", не могат на връщане да пътуват с БВЗР 3620 "Чайка" и с БВЗР "Слънчев Бряг".
Евала така се привличат клиенти!
ПП: Ако някой е имал проблем нека им пише на тия от пътнически превози, за да видиме какво е оправданието.
Публикувано на: Вто Май 25, 2010 11:02 am
от VESO
Това съм го забелязвал в Австрия и е плод на нечие недоразумение.Накратко да разясня какво представлява - когато се взема т.нар. "промоционален" билет (по - евтина цена на отиване + връщане едновременно) , пътникът се задължава да се върне по същия маршрут , по който е минал на отиване.Ако използва влак между същите начална и крайна гара , но по друг маршрут , "промоцията" не важи.Дори могат да се включат и допълнителни условия , като например определени номера на влакове за отиване и връщане , определено време - например ако в рамките на 24 часа , няколко фиксирани дни , една седмица или както е фиксирано не се върнеш с посочения влак , билетът ти става невалиден.
При нас гледам , че е същото.Ако примерно пътуваш от София за Варна и си вземеш двупосочен билет , като началният влак ти е "Зл. пясъци" , ти имаш задължение да се върнеш на указаната дата в билета пак с него , а не с 2612 , 2614 или нощните.Дори категориите на влаковете да са еднакви (както при Бургас с "Чайка" и "Сл.бряг") , задължението е да се прибереш със същия влак и по същия маршрут , по който си дошъл.
Това според мен е глупаво и еснафско мислене , почиващо върху остарели принципи и следва да бъде променено.