Страница 16 от 20
Публикувано на: Сря Яну 27, 2010 12:01 pm
от Mario Evstatiev
Naskoni написа:5622 на Благоевград беше навреме, някъде след това е натрупал закъснение, предполагам заради счупен пантограф?
Повреден локомотив
44 144.4, поради което влакът пристига в София с
91 мин. закъснение. За отвозване на влака до София е даден локомотив
06 029.
Публикувано на: Сря Яну 27, 2010 12:33 pm
от 07
lok45111 написа:Naskoni написа:5622 на Благоевград беше навреме, някъде след това е натрупал закъснение, предполагам заради счупен пантограф?
Повреден локомотив
44 144.4, поради което влакът пристига в София с
91 мин. закъснение. За отвозване на влака до София е даден локомотив
06 029.
А как е отопляван влака?
Публикувано на: Сря Яну 27, 2010 1:48 pm
от Mario Evstatiev
Ами не се знае как е отопляван. Вероятно електровоза е имал възможност само да отоплява. Да не е имал тяга.
Публикувано на: Сря Яну 27, 2010 1:57 pm
от 07
lok45111 написа:Ами не се знае как е отопляван. Вероятно електровоза е имал възможност само да отоплява. Да не е имал тяга.
Също може и да е имало "Да го ***ат пътниците..... Макар че пред избора да мръзнат на едно място и да мръзнат пътувайки ще изберът второто
Публикувано на: Сря Яну 27, 2010 6:56 pm
от lubo_katastrofata
Влака беше топъл като се качих.
А това електронно табло как лАже не е истина.

След като разбрах, че влака няма да пристигне с 5о мин. закъснение, се прибрах и погледнах в сайта и се оказа че пътува с 120 мин.

Добре че се обадих на гара Перник та ми казаха, че току-що са го пуснали, та успях да го хвана.

Закъснението е натрупано от Радомир
Ето и снимчици:
Сега докато се прибирах с дупнишкия разпрах, че
МБВ 363 е отменен поради блокада на линията
Публикувано на: Сря Яну 27, 2010 7:38 pm
от Mario Evstatiev
Като гледам, електровоза е под напрежение, значи не е имал тяга. Тоест влака се е топлел нормално.
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 7:59 pm
от 44.123
29.01.2010г.
964 с 44.103
9623 с 44.092
Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 10:48 pm
от zhivko88
Колкото и да се говори против 06ците винаги ще дойде някоя такава за да спасява закъсал електровоз

Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 11:02 pm
от VESO
Гледам , че от доста време не съм се включвал , затова ето и моята актуална информация от днес , 29-ти януари.
"Сл.Бряг" 8614 , начело с 46238-2 и 3 минути закъснение на Пазарджик.Композицията включваше инвалидна 80-ка (начело) и четири 97-ци , разделени по средата от бистрото и първокласния , а
тази снимка я направих докато се катерих по моето любимо място.
1627 , теглен от 46211-9 ,
на Пзк навреме , на центр. ПО дори с минута преди време.Още една
фотография преди разкачането на електровоза.
На първи коловоз в Пловдив бе гарирана готовата композиция на 8637.Както знаем , от новия график нощният за Варна не само вози спален вагон (който бе спрян за известно време) , но този спален е от "новите" немски. Направих
снимка на 71-цата , след което потеглих към челните коловози.
10254 бе обслужван от
31015-5+31016-3.Мотрисата потегли с 15-минутно закъснение от начална гара , подпряна както обичайно от "Родопи".До Пзк закъснението бе стопено с една минута ,
снимка от момента преди заминаване.
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 9:36 am
от Vancho
Снощи МБВ 383 приличаше на Слънчев бряг

Начело бе лъскавата 44 103, а отзад вагоните бяха както следва : 3х97, 1х50, 1х43, 1х74

Доста голямо лутане настана къде да се настанят пътниците, щото от 6 вагона, само 2 бяха изцяло купейните.... Набараха и купетата в 97 ците де

Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 11:07 am
от VESO
Май не е приличал много на "Сл.бряг" , понеже е нямало бистро.
Но аз си знаех , че ще дойде момент , в който 97-ците ще тръгнат и към Русе.Ванчо , ти успя ли да влезеш вътре и да ги снимаш?
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 5:48 pm
от VESO
Инфо от днес , 30-ти януари:
Започвам с
43309-4 , която се разписа на товарен влак.
От доста време насам на 10121 / 10263 / 10114 се появи софийска машина , днес това бе
44089-1.
8613 пристигна навреме в Пловдив с
двойна тяга - начело 44060-2 и зад нея 44134-5.Секунди след идването , челната машина бе разкачена и
замина в източна посока.
8612 , теглен от
44063-6 навреме в Пловдив.Последният вагон в композицията бе exDB от серия 45.
8610 навреме на Пзк , начело с
44132-9.
Втори товарен влак , теглен от
45169-0 бе забелязан днес.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 11:57 am
от Naskoni
Днес 360 беше точно навреме на Благоевград, съответно и 5621 замина без допълнителен престой към основния 15-минутен такъв.

Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 2:30 pm
от n0_aLoNe
2615 с 45 205.2, а 44 198.0 е за случаен ремонт във Варна.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 5:34 pm
от lubo_katastrofata
КПВ 50260 начело с 46 205.1
БВ 5623 + 15 мин. заради R БВ 2610 + 40 мин.