Страница 16 от 20
Публикувано на: Пет Фев 18, 2011 1:43 pm
от Tramway
Няма какво да са дискутира. Туй на снимката освен по кош няма нищо общо с никоя серия машини у нас.
Публикувано на: Пет Фев 18, 2011 2:16 pm
от plastikat
Наподобява 43-ка ,плуга обаче е доста по различен ,иначе пантографите са еднакви (поне на пръв поглед)
Публикувано на: Пет Фев 18, 2011 3:35 pm
от NiGhtPiSH
Нивото на поддръжка ни интересува за машини подобни на нашите

Публикувано на: Пет Фев 18, 2011 5:19 pm
от bdz46
Чешката серия 242, отнесена към нашите машини, наподобява най-много серия 43 - същия кош и ходова част, почти същото оборудване, но все пак с доста разлики - различни компресори, различни вентилатори за ТД, ТД, пултове, плугове, има междинни напречни коридори зад кабините, като на серия 42 (затова липсват крайните прозорци на машинното).
Приликите се дължат на това, че са произвеждани по едно и също време и са развитие на варианта за БДЖ.
Публикувано на: Пет Фев 18, 2011 6:02 pm
от Тената
Да наистина прилича на нашите 43-ки, някой знаели някакви технически характеристики, като мошност, сцепна маса.....
Публикувано на: Пет Фев 18, 2011 7:38 pm
от disell
Мощност 3080 кВт , скорост 120 км/ч.
Ето още една снимка :
http://www.michaeltaylor.ca/czech/242-247-mt.jpg
Публикувано на: Пон Фев 28, 2011 6:28 pm
от desiro_94
Искам да попитам 45 189 на кое депо е?
Публикувано на: Пон Фев 28, 2011 6:34 pm
от n0_aLoNe
Горна Оряховица.
Публикувано на: Пон Фев 28, 2011 6:37 pm
от desiro_94
n0_aLoNe написа:Горна Оряховица.
Благодаря за отговора. Понеже днес беше на пътник от Драгоман или по-точно (10203) и се чудих, защо не ми е позната.

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 2:48 pm
от vesko7
По повод на чешките 242.200 :
http://www.vlacky.webgarden.cz/242-plechaci
http://www.atlaslokomotiv.net/loko-242.html
http://spz.logout.cz/vozidla/dyko.html
Както Тошко спомена кой знае какви разлики няма с нашите 43 000 .
Заводско означение 73Е1, 73Е2, 73Е3 / Три доставки 86 броя произведени в периода 1975-81. Тягови двигатели 9 Al 4446 iP - в БДЖ се използват 6 Al 4446 iP и 12 Al 4446 iP 3080 kW/h трайна мощност, окачването е абсолютно същото като на 43 000 с големи и малки тяги, липса на реостатна спирачка, предавателно отношение 1:3.2 , базирани в DKV Brno и DKV Plzeň
Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 8:29 pm
от Nikss
Интересни са чешките 242... кранмашинистът за АВС не е като нашите, Хаслерът стои по средата, ключовете на пулта са различни и по-малко на брой, манометрите са само 3... аз това забелязах.

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 9:11 pm
от DamianKanev
А този е като нашите 46-ци. Само където развива до 160 Км/ч.
Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 9:21 pm
от dido73
DamianKanev написа:А този е като нашите 46-ци. Само където развива до 160 Км/ч.
Тоз пък няма нищо сходно с нашите 46-ци. Този локомотив серия 350 е двусистемен 3 kV ss; 25 kV~50 Hz (нашите 46-ци са едносистемни). Също така серия 350 е с колоосна формула Во'-Во', докато нашите 46-ци са с колоосна формула Co'-Co' на елементарен "любителски" език локомотив серия 350 е 4-осен, докато 46-та серия е 6-осен. Окачването също е много различно. Тяговата част също няма нищо общо с нашите 46-ци.
От къде решихте че тази локомотив има нещо общо с 46-та серия направо се чудя.
lok45111 написа:Този няма нищо общо с 46 - 4 осен е, чешки е...

Не само че са с различен брой оси. Няма нищо общо в ниое отношение. Система на захранване, оборудване, окачване.
Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 9:21 pm
от Mario Evstatiev
Този няма нищо общо с 46 - 4 осен е, чешки е...

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 10:56 pm
от vesko7
Много е писано за локомотивите Шкода, както в този форум така и в другите, да не говорим за чешките, руските и украинските... За да не зацапваме темата за "Локомотиви серия 43, 44 и 45" при наличие на интерес предлагам да се открие тема "Локомотиви Шкода" касаеща тези локомотиви извън България. Във Форума има доста хора знаещи по този въпрос и можещи да споделят.
p.s
lok45111 написа:Този няма нищо общо с 46 - 4 осен е, чешки е...

А и кран-машиниста му е такъв като аватара на Админа
