
Глобален модератор
Чешката серия 242, отнесена към нашите машини, наподобява най-много серия 43 - същия кош и ходова част, почти същото оборудване, но все пак с доста разлики - различни компресори, различни вентилатори за ТД, ТД, пултове, плугове, има междинни напречни коридори зад кабините, като на серия 42 (затова липсват крайните прозорци на машинното).
Приликите се дължат на това, че са произвеждани по едно и също време и са развитие на варианта за БДЖ.
Приликите се дължат на това, че са произвеждани по едно и също време и са развитие на варианта за БДЖ.
Мощност 3080 кВт , скорост 120 км/ч.
Ето още една снимка :
http://www.michaeltaylor.ca/czech/242-247-mt.jpg
Ето още една снимка :
http://www.michaeltaylor.ca/czech/242-247-mt.jpg

Техник
По повод на чешките 242.200 :
http://www.vlacky.webgarden.cz/242-plechaci
http://www.atlaslokomotiv.net/loko-242.html
http://spz.logout.cz/vozidla/dyko.html
Както Тошко спомена кой знае какви разлики няма с нашите 43 000 .
Заводско означение 73Е1, 73Е2, 73Е3 / Три доставки 86 броя произведени в периода 1975-81. Тягови двигатели 9 Al 4446 iP - в БДЖ се използват 6 Al 4446 iP и 12 Al 4446 iP 3080 kW/h трайна мощност, окачването е абсолютно същото като на 43 000 с големи и малки тяги, липса на реостатна спирачка, предавателно отношение 1:3.2 , базирани в DKV Brno и DKV Plzeň
http://www.vlacky.webgarden.cz/242-plechaci
http://www.atlaslokomotiv.net/loko-242.html
http://spz.logout.cz/vozidla/dyko.html
Както Тошко спомена кой знае какви разлики няма с нашите 43 000 .
Заводско означение 73Е1, 73Е2, 73Е3 / Три доставки 86 броя произведени в периода 1975-81. Тягови двигатели 9 Al 4446 iP - в БДЖ се използват 6 Al 4446 iP и 12 Al 4446 iP 3080 kW/h трайна мощност, окачването е абсолютно същото като на 43 000 с големи и малки тяги, липса на реостатна спирачка, предавателно отношение 1:3.2 , базирани в DKV Brno и DKV Plzeň
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2




А този е като нашите 46-ци. Само където развива до 160 Км/ч.vesko7 написа:По повод на чешките 242.200 :
http://www.vlacky.webgarden.cz/242-plechaci
http://www.atlaslokomotiv.net/loko-242.html
http://spz.logout.cz/vozidla/dyko.html
Както Тошко спомена кой знае какви разлики няма с нашите 43 000 .
Заводско означение 73Е1, 73Е2, 73Е3 / Три доставки 86 броя произведени в периода 1975-81. Тягови двигатели 9 Al 4446 iP - в БДЖ се използват 6 Al 4446 iP и 12 Al 4446 iP 3080 kW/h трайна мощност, окачването е абсолютно същото като на 43 000 с големи и малки тяги, липса на реостатна спирачка, предавателно отношение 1:3.2 , базирани в DKV Brno и DKV Plzeň

Тоз пък няма нищо сходно с нашите 46-ци. Този локомотив серия 350 е двусистемен 3 kV ss; 25 kV~50 Hz (нашите 46-ци са едносистемни). Също така серия 350 е с колоосна формула Во'-Во', докато нашите 46-ци са с колоосна формула Co'-Co' на елементарен "любителски" език локомотив серия 350 е 4-осен, докато 46-та серия е 6-осен. Окачването също е много различно. Тяговата част също няма нищо общо с нашите 46-ци.DamianKanev написа:А този е като нашите 46-ци. Само където развива до 160 Км/ч.
От къде решихте че тази локомотив има нещо общо с 46-та серия направо се чудя.

Не само че са с различен брой оси. Няма нищо общо в ниое отношение. Система на захранване, оборудване, окачване.lok45111 написа:Този няма нищо общо с 46 - 4 осен е, чешки е...
Последно промяна от dido73 на Пон Мар 07, 2011 9:25 pm, променено общо 3 пъти.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор
Много е писано за локомотивите Шкода, както в този форум така и в другите, да не говорим за чешките, руските и украинските... За да не зацапваме темата за "Локомотиви серия 43, 44 и 45" при наличие на интерес предлагам да се открие тема "Локомотиви Шкода" касаеща тези локомотиви извън България. Във Форума има доста хора знаещи по този въпрос и можещи да споделят.
p.s
p.s
А и кран-машиниста му е такъв като аватара на Админаlok45111 написа:Този няма нищо общо с 46 - 4 осен е, чешки е...

Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2


Информация
Модератори