Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Няма какво да са дискутира. Туй на снимката освен по кош няма нищо общо с никоя серия машини у нас.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Наподобява 43-ка ,плуга обаче е доста по различен ,иначе пантографите са еднакви (поне на пръв поглед)
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Нивото на поддръжка ни интересува за машини подобни на нашите ;)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Чешката серия 242, отнесена към нашите машини, наподобява най-много серия 43 - същия кош и ходова част, почти същото оборудване, но все пак с доста разлики - различни компресори, различни вентилатори за ТД, ТД, пултове, плугове, има междинни напречни коридори зад кабините, като на серия 42 (затова липсват крайните прозорци на машинното).
Приликите се дължат на това, че са произвеждани по едно и също време и са развитие на варианта за БДЖ.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Да наистина прилича на нашите 43-ки, някой знаели някакви технически характеристики, като мошност, сцепна маса.....
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Мощност 3080 кВт , скорост 120 км/ч.
Ето още една снимка :
http://www.michaeltaylor.ca/czech/242-247-mt.jpg
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Искам да попитам 45 189 на кое депо е?
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Горна Оряховица.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

n0_aLoNe написа:Горна Оряховица.
Благодаря за отговора. Понеже днес беше на пътник от Драгоман или по-точно (10203) и се чудих, защо не ми е позната. :)
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

По повод на чешките 242.200 :
http://www.vlacky.webgarden.cz/242-plechaci
http://www.atlaslokomotiv.net/loko-242.html
http://spz.logout.cz/vozidla/dyko.html

Както Тошко спомена кой знае какви разлики няма с нашите 43 000 .
Заводско означение 73Е1, 73Е2, 73Е3 / Три доставки 86 броя произведени в периода 1975-81. Тягови двигатели 9 Al 4446 iP - в БДЖ се използват 6 Al 4446 iP и 12 Al 4446 iP 3080 kW/h трайна мощност, окачването е абсолютно същото като на 43 000 с големи и малки тяги, липса на реостатна спирачка, предавателно отношение 1:3.2 , базирани в DKV Brno и DKV Plzeň
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Интересни са чешките 242... кранмашинистът за АВС не е като нашите, Хаслерът стои по средата, ключовете на пулта са различни и по-малко на брой, манометрите са само 3... аз това забелязах. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 98
Регистриран на: Нед Юли 04, 2010 4:41 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от DamianKanev »

vesko7 написа:По повод на чешките 242.200 :
http://www.vlacky.webgarden.cz/242-plechaci
http://www.atlaslokomotiv.net/loko-242.html
http://spz.logout.cz/vozidla/dyko.html

Както Тошко спомена кой знае какви разлики няма с нашите 43 000 .
Заводско означение 73Е1, 73Е2, 73Е3 / Три доставки 86 броя произведени в периода 1975-81. Тягови двигатели 9 Al 4446 iP - в БДЖ се използват 6 Al 4446 iP и 12 Al 4446 iP 3080 kW/h трайна мощност, окачването е абсолютно същото като на 43 000 с големи и малки тяги, липса на реостатна спирачка, предавателно отношение 1:3.2 , базирани в DKV Brno и DKV Plzeň
А този е като нашите 46-ци. Само където развива до 160 Км/ч.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

DamianKanev написа:А този е като нашите 46-ци. Само където развива до 160 Км/ч.
Тоз пък няма нищо сходно с нашите 46-ци. Този локомотив серия 350 е двусистемен 3 kV ss; 25 kV~50 Hz (нашите 46-ци са едносистемни). Също така серия 350 е с колоосна формула Во'-Во', докато нашите 46-ци са с колоосна формула Co'-Co' на елементарен "любителски" език локомотив серия 350 е 4-осен, докато 46-та серия е 6-осен. Окачването също е много различно. Тяговата част също няма нищо общо с нашите 46-ци.
От къде решихте че тази локомотив има нещо общо с 46-та серия направо се чудя. :shock:
lok45111 написа:Този няма нищо общо с 46 - 4 осен е, чешки е... :lol:
Не само че са с различен брой оси. Няма нищо общо в ниое отношение. Система на захранване, оборудване, окачване.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Този няма нищо общо с 46 - 4 осен е, чешки е... :lol:
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Много е писано за локомотивите Шкода, както в този форум така и в другите, да не говорим за чешките, руските и украинските... За да не зацапваме темата за "Локомотиви серия 43, 44 и 45" при наличие на интерес предлагам да се открие тема "Локомотиви Шкода" касаеща тези локомотиви извън България. Във Форума има доста хора знаещи по този въпрос и можещи да споделят.

p.s
lok45111 написа:Този няма нищо общо с 46 - 4 осен е, чешки е... :lol:
А и кран-машиниста му е такъв като аватара на Админа :D
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация