То новите вагони по никакъв начин няма да окажат влияние на графика по 7-ма линия.Не знам да има скорости за над 100 км/ч , така че той ще остане непокътнат , дори и да пуснат вагоните на бързите влакове за Видин , които са обещали (7620 и 7625).Виж за 2-ра и 3-та линия това неминуемо ще окаже влияние в графика на влаковете с тези вагони , тъй като при тях вече го няма ограничението до 100 км/ч и разписанията им ще търпят промени.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Пускането за Видин може да има и друго обяснение. Освен дочутото, тук може да се крие маркетингов трик - привличане на пътници. Ако питаш мен струва си да се направи този експеримент. Но задължително да пуснат и едно бистро за пробния период. От Видин, Монтана и Враца има много студенти и млади работещи в София хора, които често бягат на рейса я заради мръсни вагони, я заради дочуто от този и онзи. Аз смятам, че четири второкласни 63-ки септемврийско производство и една 1-во класна 63-ка ще свършат работа.Labros написа:Ако се пуснат тъдява- пари хвърлени на вятъра. И тогава Весо искам твоя познат да ми покаже това "шефче" и да го хвана и да плати всичко от джоба си
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Има доста факти , които не можем да отречем.Мики Маус е от Варна - там се построи и халето за новите мотриси , Мутафчиев е от Първомай - погленете как бе обновена гарата.Бившият зам. началник на икономическия отдел в Дирекцията бе родом от Казанлък - вижте и там гарата как изглежда.Не мога само да разбера какво е ямболското лоби , че Дианата толкова години да тръгва и пристига в този град.Всеки може на пръстите на едната ръка да преброи пътуващите в участъка Ст.Загора - Ямбол , но освен , че толкова години , този влак си остана , първи намаза с 97-ци , на него пуснаха бюфет , който се задържа повече от този на Чайката , а сега гласят и модернизираните 63-ки за там.Всички тези неща не ми се виждат случайни.

Подкрепям напълно Весо. А те за инфраструктурата и разписанията не са се погрижили, вагони ще ми пускат. Кат толкова искат вагони да съборят балкана, да направят линията до Видин за 160, да възстановят "Вида експрес" пък да пускат ако щат всички вагони, няма да им стигнат и на оня свят, а ние тука на Златните ще търпиме вибрациите, закъсненията, мърсотиите и миризмите. И не само ние... ами хората пътуващи с Чайката, Дианата, а? То така се управлява компания... за едните ще има, за другите не. Така и министрите гледаха да има за родното им място, пък за другите остатъците и трохите. Вместо да се прави на тарикат и на интересен въпросният шеф видинчанин като е толкова специален що не пътува с 19 001 бре? Хем бързо, хем комфортно и удобно... ще спира само на 2-3 места от Видин до София... а пътниците също се правят на интересни... не, че и вагоните са цветя, но в сравнение с някои други влакове, за Видин се пускат едни от най-хубавите купейни вагони, а и по 7-ма линия доста точки има за отстраняване - коригиране на спиранията, завишение на скоростите до проектни и т.н. А ако тръгне всеки да се оплаква тоя за Дезиро, оня за конски 47 по-добре дайте да затрием жп транспорта в България та да си спестим доста главоболия. Необмислено е това, което е решено, има влакове с огромна нужда от тези нови вагони - Чайката, Дианата и не на последно място Златните. Маркетинговите трикове на друг да ги пробутват, досега не съм видял някой трик да е проработил, обикновеният пътник вече от нищо не се впечатлява, защото се е нагледал на всичко. Labros също е напълно прав - преди да се направи нов ГДВ (след достигане на проектни скорости естествено) не може и дума да става за пускане на нови вагони. Няма да ми спират по селата бързи влакове и да отбиват номера. Достатъчно читави вагони се подават на бързите влакове, пътническите също се движат с 45-ци, няма какво да се оплакват, просто проявяват капризи, това е. Колкото пъти съм засичал видинските влакове не съм видял вагони каквито например Весо редовно засича на 8626. Ама никой не мисли за това. Аз казах какво е решението - ревизия и пускане на обновени 63 до рециклирането на всички вагони от тази серия и до момент когато ще има излишък на подходящи за тази дестинация вагони което ще се случи след пускане на новите 63 на наистина нуждаещи се и подходящи влакове (бившите УБВ).
Аз започвам да си мисля за следното - след като обновят съставите на два влака след Нова година , редно е вагоните , които ще останат в излишък да ги пратят някъде другаде - например по 5-та хората не знам дали са виждали 63-ки от 1998 г. след спирането на "Плевен експрес" , бил той и само до Благоевград.Защо поне една от композициите до Кулата / Петрич да не бъде такава?
Спомням си , когато с Наско пътувахме с тогавашните 7621 / 7624.Композицията за Видин , която потегляше сутринта от София бе съставена от два второкласни , разделени по средата от два първокласни , а директният вагон за Лом бе възможно най - отвратителната 50-ка , която съм виждал - мръсна , без работещо осветление и надраскана , но след близо двучасово пътуване в нейни "посрестрими" на 8626 , заради които писах на Белева , не ми изглеждаше болка за умиране.Все пак , както ние двамата , така и доста хора , пътуващи за Лом , бяха седнали в 63-ките.Кондукторката се скъса да обяснява в салона как трябвало да се слезе на Брусарци и това го чухме повече от 10-тина пъти.
Спомням си , когато с Наско пътувахме с тогавашните 7621 / 7624.Композицията за Видин , която потегляше сутринта от София бе съставена от два второкласни , разделени по средата от два първокласни , а директният вагон за Лом бе възможно най - отвратителната 50-ка , която съм виждал - мръсна , без работещо осветление и надраскана , но след близо двучасово пътуване в нейни "посрестрими" на 8626 , заради които писах на Белева , не ми изглеждаше болка за умиране.Все пак , както ние двамата , така и доста хора , пътуващи за Лом , бяха седнали в 63-ките.Кондукторката се скъса да обяснява в салона как трябвало да се слезе на Брусарци и това го чухме повече от 10-тина пъти.

Идеята за 5-та ми харесва, но няма подходящи влакове на които да бъдат пуснати... ако се възстанови Плевенския експрес съм напълно съгласен да ходят Плевен - Петрич новите 63. Защо пък да не се пусне БВ "Пирин" например? Да тръгва малко след 9 ч. сутрин от София, спира на Перник, Дупница, Благоевград, Сандански и Генерал Тодоров за въртене на машината, стига до Петрич, престой не повече от 2 часа и се връща обратно. Бързите влакове по 5-та нямат нужда от промяна на съставите, а от промяна на разписанията и спиранията! За пускане на нови вагони трябва да има влакове, които поне на спиранията да отговарят - т.е. поне 1 влак да се пусне, който след време да стане ЕВ при достигане на проектни скорости по линията и нормално времепътуване. 


За съжаление тази двойка , както и за 3621 / 3622 не се предвижда смяна.Добре си бяха купейните вагони , но нали тези , които направиха размяната казват , че условията са по - добри.Че е по - чисто - донякъде е така , но аз си предпочитам старите купейни вагони , пък били те и 50-ки.Последно преди да направят замяната , на ПО засичах 8610 и след фургона редовно бяха по 4 вагона , като в определени дни отсъстваше и първокласен , а понякога в състава имаше и 47-ца.

Бря... аз кат видя 50-ки много добре ги оглеждам преди да се кача.
Помните много добре тая година кат се прибирах с 8626 къде се качих и защо.
Предпочитам 43-ка пред мръсна 50-ка и с неработещо осветление. 
VESO: понеже темата е за вагоните серия 63 , дискусията се премества ТУК. Благодаря за разбирането!





VESO: понеже темата е за вагоните серия 63 , дискусията се премества ТУК. Благодаря за разбирането!

Администратор
В новия ГДВ 2010 гледам, че наистина един видински влак е даден с рециклирани вагони, което ще рече, че вероятно на него ще се дадаат част от новорециклираните вагони серия 63. До момента от Септември има готови 4 вагона, от Дряново са 2 или 3. Ще е интересно да се види в какъв състав ще е композицията и от къде ще намерят "А" вагон. ДДа припомня, че до момента няма изкаран нито един "А" вагон от новата доставка, а не знам и да е започван такъв. Когато говорих със специалист, представител на "Тювасаш", той спомена, че в заданието има и първокласни вагони, които тепърва се уточнявало с каква планировка и оборудване ще са. Турците си падат по сгодите, та чини ми се да направят нещо интересно.
Из София все още се подмотава 63-045-5, явно пробите му още продължават.
Из София все още се подмотава 63-045-5, явно пробите му още продължават.
64.19
Освен скоростта се преценяват още 3 показателя , за да премине успешно една проба на вагона.Точно 2 от показателите не са били задоволителни и под необходимото ниво , затова вагонът се оставя временно в някое хале или база , правят се проби с друг вагон и след като те преминат , тогава се преминава към оставения вагон и пробите започват наново.Досега два от вагоните са дали незадаоволителни резултати при пробите , поради което с индивидуални протоколи за всеки един от тях са назначени нови проби.Любопитна подробност е , че и двата са излезли от "ВРЗ 99" .

Администратор
Информация
Модератори