
Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Това съм сигурен, че се е появило в последствие. Освен това мисля, че кранмашинистите Д-2 са пращани от Пд, а факта, че там вече няма кадърен майстор(Кольо Момчилов и Люската ги няма) подсказва, че проблеми ще има.В депо София има 4 бр. кранмашинисти от неизвестни Пд 44/45, които чакат да се правят, но няма части, в същото време в ПОдуяне склада е пълен с части!!!44142 написа:...Нямаше и проблеми по спирачката.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Абе типично по подуенски, частите са прибрани, ремонта е калпав и така нататък. В същото време в склада има сума ти нови части за Д-2, които така и ще си изгният. Кранмашинистите ги пращат в отделение "Въздушни спирачки" в депо Сф, където се чудя с какво да ги правя - няма клапани, нямам мебрани, няма и нови стержени и клапанни стебла. Вентилни капачки също. А искат ремонти!44142 написа:Историята на кран маш. е дълга. Пратили ги от Русе в СФ да ги правим като пратили и нови части но тук сменили само някой. Като не е излязла пробата на кран маш. са пратени наново за ремонт в Кончар та трябва да са добре направени. Поне на мен ми харесаха.
64.19
Мамата си трака е. Онзи ден видях в склада на Пд един куп нови каретки, докато в КСПО вече ще опрат да редят графита като пъзел.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

1.Може.07 написа:Имам един въпрос:
Може ли извода за влаково отопление да се включи към друг локомотив, и ако може какво става ?
2.Зависи дали и двата лок. са включени към 25kV или само единия, дали и двата 710 са включени.
- 2.1.Един лок. под напрежение другия не. Един контактор 710 включен другия не или и двата контактора невключени - нищо не става.
2.2.Един лок. под напрежение другия не. И двата контактора 710 включени, и двата режимни ножа 700 са в еднакво положение - в автотрансформаторната на невключения лок. се генерира ~25kV, тя пък генерира в вторичната СМ ~212/239/293V. Ако се премести АТП от 0-ва може да се захранят първичните тягови намотки. Ако от включилия лок. се подава 1500V, а на невключилия режимния нож 700 е за 1000V в автотрансформаторната на невключения лок. се генерира повче от ~25kV и обратно.
2.3.Един лок. под напрежение другия СЪЩО. Нито един контактор 710 не е включен или само един - става това -> МОЛИШ СЕ ДА НЕ СЕ ВКЛЮЧАТ И ДВАТА контактора.
2.3.Един лок. под напрежение другия СЪЩО. И двата контактора 710 включени - става това -> ЗАДЕЙСТВАТ И ДВЕТЕ МАХ. ТОКОВИ ЗАЩИТИ ВО 701 на двата локомотива , пред да задействат се образува газ в трансформаторите на двата локомотива и преди тях задействат евентуално бухолцовите защити 015-20 на двата локомотива с изключване на ГВП-тата. Преди бухолцовите защити евентуално може да избият казаните на трафовете на двата локомотива и да се запали изтеклото масло, при което за около 30-тина минути при добър огън изгарят и двата локомотива. През това време машинистите намират най близката стена и започват да правят това, а помощниците намират друга стена и правят това

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Според легендите, такъв експеримент е правен за изкарване на тежък влак с две машини, от които едната с негодни пантографи и/или ГВП. Теоретично е възможно, като малката мощност на ВО е достатъчна за отлепяне на влака в нагорнище.dido73 написа:2.2.Един лок. под напрежение другия не. И двата контактора 710 включени, и двата режимни ножа 700 са в еднакво положение - в автотрансформаторната на невключения лок. се генерира ~25kV, тя пък генерира в вторичната СМ ~212/239/293V. Ако се премести АТП от 0-ва може да се захранят първичните тягови намотки.
Това звучи твърде странно, за да е правило. Намотките за ВО на двата трансформатора ще се окажат паралелно включени и ако са във фаза, ще протече сравнително малък ток. Ако някой е обърнал изводите на единия трансформатор, намотките ще са в противофаза, ще протече ток на к. с. и поне единия ГВП веднага ще изключи преди всякакви газове да се образуват.dido73 написа:2.3.Един лок. под напрежение другия СЪЩО. И двата контактора 710 включени - става това -> ЗАДЕЙСТВАТ И ДВЕТЕ МАХ. ТОКОВИ ЗАЩИТИ ВО 701 на двата локомотива , пред да задействат се образува газ в трансформаторите на двата локомотива и преди тях задействат евентуално бухолцовите защити 015-20 на двата локомотива с изключване на ГВП-тата. Преди бухолцовите защити евентуално може да избият казаните на трафовете на двата локомотива и да се запали изтеклото масло, при което за около 30-тина минути при добър огън изгарят и двата локомотива.

Еми пробвайте бе пичове. Защо питате като знаете.
Пробвайте и кажете какво става. 
Между другото този експеримент го направих виртуално - подсъединих първичните намотки на 2 трафа кам един източник и вързах вторичните паралелно, като вързах разноимените изводи заедно т.е. генерираните вторични е.д.н.-та са във противофаза и резултата беше протекъл ток 2.33kA. Виртуалното захранване на трафовете - 120V(Rms)/60Hz. Трансформатори стандартни GENERIC 10/1.
Във фаза симулатора показа наистина незначителен ток, но все пак последната дума е ваша.
Крайно време е някой смелчага да го пробва тоя номер с локомотиви в реални условия да видим как ще е в противофаза и във фаза.



Между другото този експеримент го направих виртуално - подсъединих първичните намотки на 2 трафа кам един източник и вързах вторичните паралелно, като вързах разноимените изводи заедно т.е. генерираните вторични е.д.н.-та са във противофаза и резултата беше протекъл ток 2.33kA. Виртуалното захранване на трафовете - 120V(Rms)/60Hz. Трансформатори стандартни GENERIC 10/1.
Във фаза симулатора показа наистина незначителен ток, но все пак последната дума е ваша.
Крайно време е някой смелчага да го пробва тоя номер с локомотиви в реални условия да видим как ще е в противофаза и във фаза.

Изредих всички възможни варианти на възможни последствия затова и пише евентуално. Разбира се може да приключи само с изключване на ГВП от макс. токова защита на ВО.bdz46 написа:......ще протече ток на к. с. и поне единия ГВП веднага ще изключи преди всякакви газове да се образуват.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Много е удобно когато работи реостата на червените
http://lok45.hit.bg/DSC00107a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC00107a.JPG

Глобален модератор
Ами доводите са от цялата гама на човешките познания, до колкото ги има отделния индивид!.Така е , но съм забелязал, че много машинисти не го използват и се питам защо.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
При електрическо спиране не настъпва краят на света. Какви са доводите (освен редовния "не се поддържат")?choveka_vlak написа:Ами доводите са от цялата гама на човешките познания, до колкото ги има отделния индивид!.
Допускам, че масовото пренебрегване на реостатната спирачка е още един плод на многобройните митове и легенди със спорен смисъл.
Информация
Модератори