Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

При положение, че 166 е без липси, не виждам какъв е доводът за рязането ѝ. :roll: Или в Дца много са го закъсали, но не ми се вярва. :? Явно има нещо друго, предстои да разберем. :idea:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Довода е, че е на холдинга.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Егати му и довода - че то и русенските машини са негови. Това може би трябва да значи, че от русенската ограда нищо повече няма да тръгне... :shock: :? :x :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Русенските са на ПТП.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Дали са на ПТП или на ППП, все се плаща наем на Холдинга - от единия в джоб та в другия. Много "умно" измислено. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Русенските са на ТП, а не на холдинга и не плащат нищо.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Ще бъде жалко за 166. Почти не е работила дълго рамо. Машините, които навремето са били товарна служба сега се отличават от тези, които са правели рекорди до морето.
43 526, 43 528 и 44 093 са дадени да работят в Дупница.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

KRAKOMOBILA написа:Русенските са на ТП, а не на холдинга и не плащат нищо.
В плана за преструктуриране и финансово стабилизиране четох друго. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Незнам ти какво си чел, но аз чета сертификатите разлепени по машините. До тук на която и русенска да съм се качил (550, 551, 552, 528, 067, 093) - на сертификата пише, че лок е собственост на БДЖ ТП.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Цитирам:
"Взаимоотношенията между дружествата в групата се основават на договори, основните от които са за:
т.1 - наемане на тягов и железопътен подвижен състав от дружеството собственик за осъществяване на дейността ("БДЖ-ПП" ЕООД и "БДЖ-ТП" ЕООД) наемат от "Холдинг БДЖ" ЕАД съответно пътнически или товарни вагони, локомотиви, ЕМВ и ДМВ. Наемните цени са определени от лицензиран оценител."

ето и линк: http://www.balkanleaks.eu/media/plan_bdz.pdf
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Това не е актуално.
Сега ПП и ТП си имат собствени локомотиви и не ги наемат от никого.
Мисля, че в момента Холдинга няма нито един локомотив в експлоатация, там са останали само трайно спрените машини.
Мнения: 110
Регистриран на: Вто Апр 26, 2011 1:55 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdzman654 »

44 074.3 спря за КР, ред е на 44 078 остават и още 3000км.
Междудругото , и 45 159.1 спира за ПР в ПД.
Фен на влаковете в България!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44 074 е за ПР.
Следващата е 44 081.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

3000 км пробег както и да ги гледаме не са много. Могат да се навият както за 3 дни на дългите рамена, така и за 1 седмица на по-лека служба. :idea:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Не съм сигурен на 100%, но 078 трябва да е за ГПР. Последния ремонт който мина май беше подемен.... :?:
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация