Локомотиви серия 43/44/45 на депа София, Дупница и Мездра
Тук можете да пишете за всичко, свързано с тези три серии електрически локомотиви. Можете да пускате описания на възли и агрегати, да давата историческа информация, както и да поставяте интересни снимки на представители на тези три серии.
При положение, че 166 е без липси, не виждам какъв е доводът за рязането ѝ. Или в Дца много са го закъсали, но не ми се вярва. Явно има нещо друго, предстои да разберем.
Ще бъде жалко за 166. Почти не е работила дълго рамо. Машините, които навремето са били товарна служба сега се отличават от тези, които са правели рекорди до морето.
43 526, 43 528 и 44 093 са дадени да работят в Дупница.
Незнам ти какво си чел, но аз чета сертификатите разлепени по машините. До тук на която и русенска да съм се качил (550, 551, 552, 528, 067, 093) - на сертификата пише, че лок е собственост на БДЖ ТП.
Цитирам:
"Взаимоотношенията между дружествата в групата се основават на договори, основните от които са за:
т.1 - наемане на тягов и железопътен подвижен състав от дружеството собственик за осъществяване на дейността ("БДЖ-ПП" ЕООД и "БДЖ-ТП" ЕООД) наемат от "Холдинг БДЖ" ЕАД съответно пътнически или товарни вагони, локомотиви, ЕМВ и ДМВ. Наемните цени са определени от лицензиран оценител."
Това не е актуално.
Сега ПП и ТП си имат собствени локомотиви и не ги наемат от никого.
Мисля, че в момента Холдинга няма нито един локомотив в експлоатация, там са останали само трайно спрените машини.