Страница 15 от 27
Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 12:10 am
от Labros
Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 9:40 am
от Mario Evstatiev
Labros написа:06 025 вече излезе ли от ремонтното хале в Стара Загора

За 06 025 не съм запознат дали е излязла от ремонт, трябва да се провери.
В депо София вчера бяха издадени и
06 108 и
06 119, като по последната имаше малко допълнителен ремонт за отделение "Въздушни спирачки", поради което доста се понацапахме
Днес пък за ТП влезе 06 127, на която бяха извършени по план ревизия на предпазните вентили(балансите) и съответно уплътняване на тук там фучащи холендри.
06 127 освен това бе почерпена с два литра
С2
Н5
ОН 
Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 11:13 am
от shenolco_81
06-025 дали е в ремонта тя е Димитровградска машина ако ще я ремонтират то това е супер новина.

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 11:15 am
от Mario Evstatiev
shenolco_81 написа:06-025 дали е в ремонта тя е Димитровградска машина ако ще я ремонтират то това е супер новина.

В Стара Загора и се прави ПР.
Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 12:04 pm
от 44142
Ghost написа:Локомотиви 06 102, 06 047, 06 025, 06 121, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скраб.

Невярвам да се прави 06025.
Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 2:04 pm
от Labros
Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 2:29 pm
от VESO
Доколкото съм ги виждал , 06047-5 беше преди в депо Пловдив , отзад в "Морето на спокойствието" , като бе порядъчно ограбена.Същата съдба в София имаше и 06121-8.Третата - 06102-8 я бях заснел в депо Дг в това
състояние , като компанията и правиха 025 и 040.
06036-8 също съм я заснел в
това състояние , но наскоро забелязах , че липсва от мястото , където стоеше.Съдбата на 050 също бе незавидна , но както останалите от ПО , тя също изчезна мистериозно.
Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 3:39 pm
от shenolco_81
Искам да ти кажа че състоянието на 06-102 и Пловдивската 06-081 сега е по лошо когато имам възможност ще снимам и двата локомотива те са в ДГ.
Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 11:11 am
от Mario Evstatiev
Днес за ужас на работещите в отделение "Въздушни спирачки"
06 042.6 влезе за ГРСС(годишна ревизия на спирачната система), което е съпроводено с мъчително демонтиране буталата на спирачните цилиндри. Въпреки, че последната операция е пълна безсмислица, съпроводена с излишен труд - талигите се изваждат, което значи дълъг престой в ремонт, ток за крикове, повече човеко - часове, длъжни сме да го правим. И то само за да се види коя година е маншета на цилиндъра
По описа иначе имаше следните интересни точки:

Счупено стъкло на манометър ГВР/ГВП 1-ва кабина

Изостава часовника на рег. скоростомер

Спирт за спиртника
По тези точки се констатира:

Стъклото на манометъра е счупено вероятно от кабване на нечии крака по пулта

Часовника хич не изостава, явно някой нещо оправдава

Спиртника е пълен със спирт догоре
Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 2:26 pm
от 42 072.9
Тя работеше по Перник-разпределителна.
Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 8:45 pm
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:Тя работеше по Перник-разпределителна.
Талигите са извадени, утре ще се свалят спирачни цилиндри

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 9:34 pm
от Ghost
Много добра снимка. Дано не я види служителят от РСПАБ.

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 9:53 pm
от Mario Evstatiev
Ghost написа:Много добра снимка. Дано не я види служителят от РСПАБ.

Тя ще се почисти талигата, но течовете...
А пожарникарите нали обикалят депото? Или май само за пред хората

проверка
Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 9:27 pm
от shotik
цитат от отговор на Марио :
мъчително демонтиране буталата на спирачните цилиндри. Въпреки, че последната операция е пълна безсмислица
Не е така,не е безмислица,с времето маншетите улягат,нацепват се и започват да пропускат въздуха,което е най-страшното - да остане талигата или целият локомотив без спирачка !
1973 или 1974 г от Владая изпуснаха една 55 -тица и я изхвърлиха в баластрата на новостроящите се тогава коловози ,където сега е коловоза от Зах.фабрика към 2 челен коловоз.Първата причина е била обръщане на маншет на спир.бутало,друго е ,че не е била правилно натегната спирачката .Имаше големи караници ,но колегите бяха наказани,за неправилно боравене със спирачката.Но чак след 6 месеца чудене как да ги накажат.А какво е могло да се направи ,за избягване на изпускането чакам да се сетите ,ако има такъв който се сети,ще напиша.
Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 9:34 pm
от Mario Evstatiev
В твоя случай се сещам за едно нещо, което обаче меко казано ще поопържи генератора... Реверс "Назад" и 3-та ел. позиция
