

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:03 pm, променено общо 1 път.

Администратор
За 06 025 не съм запознат дали е излязла от ремонт, трябва да се провери.Labros написа:06 025 вече излезе ли от ремонтното хале в Стара Загора
В депо София вчера бяха издадени и 06 108 и 06 119, като по последната имаше малко допълнителен ремонт за отделение "Въздушни спирачки", поради което доста се понацапахме

Днес пък за ТП влезе 06 127, на която бяха извършени по план ревизия на предпазните вентили(балансите) и съответно уплътняване на тук там фучащи холендри.
06 127 освен това бе почерпена с два литра С2Н5ОН

64.19


Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:00 pm, променено общо 1 път.
Доколкото съм ги виждал , 06047-5 беше преди в депо Пловдив , отзад в "Морето на спокойствието" , като бе порядъчно ограбена.Същата съдба в София имаше и 06121-8.Третата - 06102-8 я бях заснел в депо Дг в това състояние , като компанията и правиха 025 и 040.
06036-8 също съм я заснел в това състояние , но наскоро забелязах , че липсва от мястото , където стоеше.Съдбата на 050 също бе незавидна , но както останалите от ПО , тя също изчезна мистериозно.
06036-8 също съм я заснел в това състояние , но наскоро забелязах , че липсва от мястото , където стоеше.Съдбата на 050 също бе незавидна , но както останалите от ПО , тя също изчезна мистериозно.


Администратор
Днес за ужас на работещите в отделение "Въздушни спирачки" 06 042.6 влезе за ГРСС(годишна ревизия на спирачната система), което е съпроводено с мъчително демонтиране буталата на спирачните цилиндри. Въпреки, че последната операция е пълна безсмислица, съпроводена с излишен труд - талигите се изваждат, което значи дълъг престой в ремонт, ток за крикове, повече човеко - часове, длъжни сме да го правим. И то само за да се види коя година е маншета на цилиндъра
По описа иначе имаше следните интересни точки:
Счупено стъкло на манометър ГВР/ГВП 1-ва кабина
Изостава часовника на рег. скоростомер
Спирт за спиртника
По тези точки се констатира:
Стъклото на манометъра е счупено вероятно от кабване на нечии крака по пулта
Часовника хич не изостава, явно някой нещо оправдава
Спиртника е пълен със спирт догоре

По описа иначе имаше следните интересни точки:



По тези точки се констатира:



64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор

Администратор
цитат от отговор на Марио :
мъчително демонтиране буталата на спирачните цилиндри. Въпреки, че последната операция е пълна безсмислица
Не е така,не е безмислица,с времето маншетите улягат,нацепват се и започват да пропускат въздуха,което е най-страшното - да остане талигата или целият локомотив без спирачка !
1973 или 1974 г от Владая изпуснаха една 55 -тица и я изхвърлиха в баластрата на новостроящите се тогава коловози ,където сега е коловоза от Зах.фабрика към 2 челен коловоз.Първата причина е била обръщане на маншет на спир.бутало,друго е ,че не е била правилно натегната спирачката .Имаше големи караници ,но колегите бяха наказани,за неправилно боравене със спирачката.Но чак след 6 месеца чудене как да ги накажат.А какво е могло да се направи ,за избягване на изпускането чакам да се сетите ,ако има такъв който се сети,ще напиша.
мъчително демонтиране буталата на спирачните цилиндри. Въпреки, че последната операция е пълна безсмислица
Не е така,не е безмислица,с времето маншетите улягат,нацепват се и започват да пропускат въздуха,което е най-страшното - да остане талигата или целият локомотив без спирачка !
1973 или 1974 г от Владая изпуснаха една 55 -тица и я изхвърлиха в баластрата на новостроящите се тогава коловози ,където сега е коловоза от Зах.фабрика към 2 челен коловоз.Първата причина е била обръщане на маншет на спир.бутало,друго е ,че не е била правилно натегната спирачката .Имаше големи караници ,но колегите бяха наказани,за неправилно боравене със спирачката.Но чак след 6 месеца чудене как да ги накажат.А какво е могло да се направи ,за избягване на изпускането чакам да се сетите ,ако има такъв който се сети,ще напиша.

Администратор
Информация
Модератори