Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:06 025 вече излезе ли от ремонтното хале в Стара Загора :?:
За 06 025 не съм запознат дали е излязла от ремонт, трябва да се провери.

В депо София вчера бяха издадени и 06 108 и 06 119, като по последната имаше малко допълнителен ремонт за отделение "Въздушни спирачки", поради което доста се понацапахме :twisted:

Днес пък за ТП влезе 06 127, на която бяха извършени по план ревизия на предпазните вентили(балансите) и съответно уплътняване на тук там фучащи холендри.

06 127 освен това бе почерпена с два литра С2Н5ОН 8)
64.19
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

06-025 дали е в ремонта тя е Димитровградска машина ако ще я ремонтират то това е супер новина. :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

shenolco_81 написа:06-025 дали е в ремонта тя е Димитровградска машина ако ще я ремонтират то това е супер новина. :D
В Стара Загора и се прави ПР.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ghost написа:Локомотиви 06 102, 06 047, 06 025, 06 121, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скраб. 8)
Невярвам да се прави 06025.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Доколкото съм ги виждал , 06047-5 беше преди в депо Пловдив , отзад в "Морето на спокойствието" , като бе порядъчно ограбена.Същата съдба в София имаше и 06121-8.Третата - 06102-8 я бях заснел в депо Дг в това състояние , като компанията и правиха 025 и 040.
06036-8 също съм я заснел в това състояние , но наскоро забелязах , че липсва от мястото , където стоеше.Съдбата на 050 също бе незавидна , но както останалите от ПО , тя също изчезна мистериозно.
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

Искам да ти кажа че състоянието на 06-102 и Пловдивската 06-081 сега е по лошо когато имам възможност ще снимам и двата локомотива те са в ДГ.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес за ужас на работещите в отделение "Въздушни спирачки" 06 042.6 влезе за ГРСС(годишна ревизия на спирачната система), което е съпроводено с мъчително демонтиране буталата на спирачните цилиндри. Въпреки, че последната операция е пълна безсмислица, съпроводена с излишен труд - талигите се изваждат, което значи дълъг престой в ремонт, ток за крикове, повече човеко - часове, длъжни сме да го правим. И то само за да се види коя година е маншета на цилиндъра :evil:

По описа иначе имаше следните интересни точки:
:arrow: Счупено стъкло на манометър ГВР/ГВП 1-ва кабина
:arrow: Изостава часовника на рег. скоростомер
:arrow: Спирт за спиртника

По тези точки се констатира:
:arrow: Стъклото на манометъра е счупено вероятно от кабване на нечии крака по пулта
:arrow: Часовника хич не изостава, явно някой нещо оправдава
:arrow: Спиртника е пълен със спирт догоре
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Тя работеше по Перник-разпределителна.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 072.9 написа:Тя работеше по Перник-разпределителна.
Талигите са извадени, утре ще се свалят спирачни цилиндри :evil:
Изображение
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Много добра снимка. Дано не я види служителят от РСПАБ. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ghost написа:Много добра снимка. Дано не я види служителят от РСПАБ. 8)
Тя ще се почисти талигата, но течовете...

А пожарникарите нали обикалят депото? Или май само за пред хората :roll: :?:
64.19
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
проверка

Мнение от shotik »

цитат от отговор на Марио :
мъчително демонтиране буталата на спирачните цилиндри. Въпреки, че последната операция е пълна безсмислица

Не е така,не е безмислица,с времето маншетите улягат,нацепват се и започват да пропускат въздуха,което е най-страшното - да остане талигата или целият локомотив без спирачка !

1973 или 1974 г от Владая изпуснаха една 55 -тица и я изхвърлиха в баластрата на новостроящите се тогава коловози ,където сега е коловоза от Зах.фабрика към 2 челен коловоз.Първата причина е била обръщане на маншет на спир.бутало,друго е ,че не е била правилно натегната спирачката .Имаше големи караници ,но колегите бяха наказани,за неправилно боравене със спирачката.Но чак след 6 месеца чудене как да ги накажат.А какво е могло да се направи ,за избягване на изпускането чакам да се сетите ,ако има такъв който се сети,ще напиша.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В твоя случай се сещам за едно нещо, което обаче меко казано ще поопържи генератора... Реверс "Назад" и 3-та ел. позиция 8)
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация