Страница 15 от 28
Публикувано на: Пет Сеп 03, 2010 12:13 am
от VESO
Ето и разписание от 1993 / 1994 г. на един небезизвестен , а днес толкова наболял участък.
Защо номерата на влаковете са такива , вече съм обяснил по - горе.
Публикувано на: Пет Сеп 03, 2010 7:42 am
от Saruman
Весо, Благодарско. Интересни неща могат да се видят, напримен ПВ Стара Загора - Русе - Каспичан - Нови Пазар, ПВ до Борущица, ПВ от Самоводене, ПВ Русе - Бяла, Габрово - Плачковци и други.
Публикувано на: Пет Сеп 03, 2010 10:32 am
от Vancho
Леле, колко зле е бил русе го, а и го софия.... Гледам МВ спира на Акация... Това какво трябва да значи : оттам ли са минавали влаковете
Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 9:46 pm
от VESO
Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 10:23 am
от forhi
Може ли да качиш снимчици от книжката и за София - Карлово, защото аз нямам толкова стари разписания

Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 11:18 am
от VESO
Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 12:19 pm
от forhi
Дам.. и някакъв интересен летен влак 363 София - Бургас, който между София и Карлово е спирал само на тая спирка

Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 12:33 pm
от VESO
Предполагам са сгрешили , искали са да покажат , че спира на Пирдоп.Както и с 321 на Казичене , вместо на Искър.
Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 1:00 pm
от forhi
След последните ремонти в участъка по бързина сме стигнали 1989година, ама по брой на влаковете си е направо за рев... И то сега е по-добре положението, преди 2-3 години трагедията беше пълна...
Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 4:59 pm
от todor plamenov
От пресниманите от Весо влакове по трета линия ми направи впечатление колко много работнически влакове е имало през 1989 г. Това е една почти забравена в наши дни категория по простата причина, че индустрията ни почти не функционира. В разписанието присъства и обедния бърз влак 323 София - Карлово - Бургас, за който само бях чувал досега.
Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 6:31 pm
от VESO
Този влак се запази поне и до 1998 г.В отделни разписания се движеше само в петък от София и в неделя от Бургас , като през някои години се движеше по маршрут София - Пловдив - Карлово.
Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 8:32 pm
от Petko Ivanov
П3105 беше директен пътнически влак София-Бургас през Карлово с продължителност на пътуването 10ч и 15мин, като часа на пристигане в Бургас 23.30 е посочен на стр.141 под колона 8. Освен този по главните линии пътуваха и други директни пътнически влакове на дълги разстояния, като най-дългото времепътуване беше около 14 часа -София - Варна през ГО (Веско може да го провери в разписанието). Винаги съм се чудил имало ли е някой да пътува от начална до крайна гара с такъв влак

. Сигурно затова около 1990-1991 г повечето от тези директни пътнически влакове бяха премахнати.
Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 9:14 pm
от Nikss
Абе аз съм чувал от майка ми и баща ми, че с такива влакове са пътували до морето /вероятно за по-евтино/

но това е било някъде 1986-1987 г.
Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 9:45 pm
от VESO
Петко , влакът е пътувал толкова дълго , понеже е правил една необявена релация.Били са 2 електрички.На Карлово след като хората са слизали , са разделяли електричките , в едната се качвали работници и влакът е заминавал към гара Ботев , от където се отклонявал към Марно поле.Там е имало авиоремонтен завод и по този начин се е извозвал пероснала.След като е оставял работниците , качвал е смяната , която се прибира и обратно към Карлово.Там електричките се събирали и потегляли отново към Бургас.Тези необявени релации до Марно поле и обратно не са се обявявали и освен работници , други пътници не се допускани във влака.Кондукторите също са слизали , тъй като е имало уговорка между Железницата и завода за заплащането на тези курсове и работниците не са вадили билети.
Колкото за пътнически влакове от София за Варна , намерих един чифт в разписанието 1993 / 1994.Поради огромният обем е невъзможно да сканирам , затова давам по - големите гари.
ПВ 2205 София - 14:20 , София север - 14:25 , Курило - 14:39 , Томпсън - 15:03 , Своге - 15:11 , Лакатник - 15:35 , Мездра - 16:39-16:59 , Роман - 17:25 , Червен бряг - 17:54-18:20 , Ясен - 19:07 , Плевен - 19:19-19:24 , Левски - 20:04-20:14 , Павликени - 20:35 , Г.Оряховица - 21:13-22:40 , Стражица - 23:13 , Славяново - 23:40 , Попово - 23:56 , Дралфа - 0:24 , Търговище - 0:52 , Шумен - 1:39-1:45 , Каспичан - 2:12-2:10 , Синдел - 3:25 , Повеляново - 3:41 , Белослав - 3:42 , Варна - 4:20.
ПВ 2204 Варна - 22:48 , Белослав - 23:18 , Повеляново - 23:24 , Синдел - 23:40 , Каспичан - 0:33-0:34 , Шумен - 1:01-1:03 , Търговище - 1:50 , Дралфа - 2:12 , Попово - 2:40 , Славяново - 2:56 , Стражица - 3:25 , Г.Оряховица - 3:44-4:10 , Павликени - 4:50 , Левски - 5:09-5:23 , Плевен - 6:06-6:30 , Ясен - 6:45 , Червен бряг - 7:31-7:35 , Роман - 8:04 , Мездра - 8:47 - 8:50 , Лакатник - 9:51 , Своге - 10:17 , Томпсън - 10:26 , Курило - 10:50 , София север - 11:03 , София - 11:10.
Публикувано на: Нед Окт 17, 2010 9:56 pm
от bdz46
ГДВ 1982 - лято
