Страница 15 от 27
Публикувано на: Вто Юли 29, 2008 4:42 pm
от bdz46
VESO написа:На втори нямаше нищо , а exDB композицията на 10127 бе изтеглена някъде на 5-ти , или 6-ти , не видях добре.Нямaше и помен от 32-00-ката , която обикновено нощува в източния край на първи коловоз и аз се зачудих да не би да я изтеглят някъде другаде.
Кога е било това? Случват се инцидентни размествания из гарата при необичайни ситуации.
Публикувано на: Вто Юли 29, 2008 8:35 pm
от VESO
bdz46 написа:Кога е било това? Случват се инцидентни размествания из гарата при необичайни ситуации.
Миналия месец , когато ходих до София.За съжаление съм снимал само
композицията на пристигналия предния ден 10125.Зачудих се защо стои там , а когато погледнах през прозореца от другата страна , забелязах 2 ел.мотриси DESIRO , стоящи на първи коловоз от западната страна (точно там , където бе композицията).От източната страна (там където нощува електричката на 10261) , нямаше нищо.
Ето как изглеждаше ситуацията на гара Септември преди време (която очаквах да видя).Снимката е от 8627.
Публикувано на: Вто Юли 29, 2008 8:51 pm
от bdz46
VESO написа:За съжаление съм снимал само
композицията на пристигналия предния ден 10125.Зачудих се защо стои там , а когато погледнах през прозореца от другата страна , забелязах 2 ел.мотриси DESIRO , стоящи на първи коловоз от западната страна (точно там , където бе композицията).
Тази композиция е била от 10127, а двете дезира са от 10125 за 10120.
ЕМВ 32 за 10261 би трябвало да е била на 1-ви коловоз, но често пристигаше изолирана по-късно.
Публикувано на: Вто Юли 29, 2008 9:43 pm
от Nikss
VESO написа:Ето как изглеждаше ситуацията ......
Такава ситуация имаше преди и на Червен бряг преди ГО да почнат да дават ЕМВ на мездренчани през деня да си карат врачанските влакчета.ЕМВ дошла с вл.
20138 (по този ГДВ
20136) седеше в източната част на 2-ри коловоз,а след като
ПВ 20103 пристигнеше на 1-ви коловоз и след извършване на маневрата с електровоза,влака заставаше в западната част на 2-ри коловоз.
Публикувано на: Вто Юли 29, 2008 10:59 pm
от VESO
Тъкмо да използвам случая да те питам нещо.На гара Червен бряг нощуват 20131 и 70103 - те в момента с какво са - композиции , или електрички?
Публикувано на: Сря Юли 30, 2008 8:32 am
от Nikss
За съжаление сега само
70103 нощува на 2-ри коловоз на Чб в западната част.Той е с композиция от 3 вагона теглени от електровоз.ЕМВ от вл.
20136 ходи в Мездра и там нощува,а на другия ден кара врачанските влакчета,пак пренощува и тогава ходи изол. до Чб и заминава като
20131 от 1-ви коловоз и след като пристигне на 2-ри коловоз в Плевен я изтеглят на единия от 2-та глухи и следобяд поема вл.
20139.Така,че сега горнооряховските ЕМВ нощуват в Мездра.Едната която идва от
20136,а другата която е карала врачанските и ще ходи изол до Чб за да поеме
20131.

Публикувано на: Сря Юли 30, 2008 1:22 pm
от VESO
Nikss написа:........след като пристигне на 2-ри коловоз в Плевен я изтеглят на единия от 2-та глухи и следобяд поема вл.20139...
Тъкмо се чудех какво търси електричка на глухия коловоз на гара Плевен , когато минавах оттам с 2611.Мерси , Nikks , с твоя помощ , загадката е разрешена.
Преди време имаше подобен случай и на Плевен - запад , където една ГО 32-00-ка бе изтеглена в западния край и прекарваше там целия следобед.Явно престоят е изместен на Плевен.
Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 10:29 am
от Nikss
Ето какво представляват прозорците на
ЕМВ 32 023/024
В затворено състояние
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 152500.jpg
И в отворено
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 996250.jpg
При огледа на прозорците установих,че това са точно прозорци каквито има на конските вагони серия 2747 движещи се най-често в състава на
ПВ 40104 само,че тук няма ограничител и се отварят изцяло.
Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 11:06 am
от bdz46
Nikss написа:При огледа на прозорците установих,че това са точно прозорци каквито има на конските вагони серия 2747 движещи се най-често в състава на ПВ 40104 само,че тук няма ограничител и се отварят изцяло.
Има същото ограничение, но на някои прозорци ограничителите са изкривени или изкъртени.
Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 1:33 pm
от VESO
Да споделя впечатленията си от една електричка , която ме удиви с няколко неща.
След слизането от 30155 на Комунари , със Сашо се приготвихме да се качим в 30156 , за да идем с него до Карнобат.Малко след като композицията замина , по уредбите на гарата съобщиха идването на влака и ние се отправихме към перона.Не след дълго в далечината се показа варненската електричка и след направената
снимка , установихме , че това бе 32023-4+32024-2.
Още при потегляне направи впечатление плавното движение и изключителното ускорение , което не съм усещал от поне година (последният път , такова усещане имах в 033+034 , която е бургаска).Когато потеглихме от Аспарухово , се подадох на прозореца и забелязах друго нещо - вратите се затвориха почти безшумно и без никакви удари.При движение няма никакви тласъци и чаша с мин.вода стои на малката масичка под прозореца без дори да се подмести , само течността в чашата леко "играе".
Следващите впечатления са от интериора - прозорците на мотрисата бяха доста интересни - на вид са като тези в отвратителните вагони серия 47 с общите седалки в единия край , с които пътувах от Горна и на тези от серия 63.Рационално решение бе изкривяването на придържащите пластини и по този начин малката част на прозорците се отваряше цялата.
Снимка до такъв прозорец и
една на интериора.
Освен завидното ускорение , скоростта на места бе дори повече от 80 и най - изненадващото бе , че тя се подържаше почти през целия път.С основание мога да заключа , че с тези си качества , 32023-4+32024-2 не отстъпва по нищо дори на горнооряховските електрички.
На Карнобат бяхме с минута преди време ,
снимка след като хората слязоха ,
детайл от мотрисата и
фотография за спомен.
Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 9:21 pm
от bdz46
VESO написа:скоростта на места бе дори повече от 80
ЕМВ 32 и 33 са ДО 80км/ч.
Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 9:31 pm
от VESO
Rexkos може да потвърди , че се караше с повече от 80.Освен това руските скоростомери са много важен фактор , "оказващ" влияние върху съзнанието на машинистите да карат със скорост , над тази.

Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 9:33 pm
от rexkos
По моя преценка скоростта беше 80-85 km/h, но нека уточня, че електричката е с дебели бандажи.

Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 9:33 pm
от Гост
bdz46 написа:VESO написа:скоростта на места бе дори повече от 80
ЕМВ 32 и 33 са ДО 80км/ч.
Ако секционера е бил по-откачен...

ще ги вдигне,а и както Veso казва,това са руски скоростомери,така че...

Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 9:44 pm
от bdz46
Лъчо написа:Ако секционера е бил по-откачен...

ще ги вдигне,а и както Veso казва,това са руски скоростомери,така че...

80-85 може, но на око няма как да се долови. Руските скоростомери си показват много добре при изправен привод.
П. П. С руски скоростомери оригинално са до 32 113. От 32 115 нагоре са с Хаслери, а и много от руските са подменени.