Страница 15 от 23
Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 6:41 am
от rexkos
VESO написа:В разписанието е дадено,че този влак след Beograd продължава до Budapest Kl. и Wien.Хубаво щеше да видим унгарски,а не дай си и австрийски вагони на него.Ако например имам билет за Wien,в българския таралясник ли трябва да пътувам?

Това е влак 490. Той вози директен вагон за Виена (наш спален). Той е в 13:10 от Сф. А съставът на 292 е изцяло и само до Белград.
Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 7:41 am
от VESO
Имах предвид
ТОВА.
Ето и
състава на споменатия от теб влак.Като го гледам,логично би било да има и италиански вагон.

Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 7:47 am
от Vladyar
VESO, това не е директен вагон до Виена, а е посочена връзка с друг влак. Единствения директен вагон за Виена е на 490, който както каза rexkos е в 13:10.
Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 7:50 am
от VESO
Добре,част от композицията не продължава ли по - нататък?Ако не защо изобщо са дали тази връзка,като спокойно пътниците слизащи в Beograd,могат да си проверят на място.Другият влак не е посочен току - така в разписанието.

Колкото до директния вагон до Виена,е лошо че е наш.Трябваше да е австрийски,но OBB едва ли ще си пуснат вагоните до нашата страна.
Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 8:15 am
от Nikss
Vladyar и rexkos са прави.Началото на този месец баща ми пътува за Испания с влак 490 от София и се качи в спалния вагон на БДЖ който е директно до Виена.През 2002 г. аз,майка ми и баща ми пътувахме за Испания за първи път и пътувахме с 292 който беше само до Белград и оттам се прехвърлихме на друг влак който беше за Виена.
Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 8:24 am
от Vladyar
Не продължава, може да се увериш от посочения съствав на влака под разписанието. Моето предположение е, че посочения влак пристига във Виена в удобно време и може да се направи връзка със нощите влакове за други европейски градове.
Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 9:58 am
от Nikss
Днес
БВ4612 няма първокласен вагон.

Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 1:40 pm
от rexkos
Днес 490 беше с изключително странен състав - отсъстваха директните вагони за Виена и Любляна. Влакът беше с 1 кушет на JZ, 2 седящи на JZ и 1 спален на TCDD. Двата български спални отсъстваха. На какво се дължи това?
Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 2:10 pm
от VESO
Сигурно са се повредили.То като се пускат все долнопробни таралясници,все нещо е станало.

Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 3:33 pm
от Labros
За чужбина се стараят да подават що-годе запазени и поддържани вагони.Сега,че са морално остарели е така.Все пак са произведени 60-те и 70-те години.Може би още 5-10 години ще чакаме за да видим "нови" спални и кушет-вагони."Новите" такива ще са произведени през 80-те или началото на 90-те години,внос от Западна Европа.
Публикувано на: Съб Юни 30, 2007 9:45 am
от Nikss
И днес БВ4612 се движи без 1-класен вагон.
Серия 63
Публикувано на: Съб Юни 30, 2007 9:26 pm
от Ivan
"Чайка" ме съмнява да я огрее 130км/ч
Публикувано на: Съб Юни 30, 2007 9:29 pm
от 43.309
Тя с 63 серия вагони

те са 100км/ч абе все да не са както трябва нещата.
Публикувано на: Съб Юни 30, 2007 9:39 pm
от rexkos
На 63-та няма ли да махат ограничението?
Публикувано на: Съб Юни 30, 2007 9:41 pm
от Ivan
Чисто математически ако се погледне на тая скорост 100km/h ако през 80% от трасето се движи със скорост закована на 100-те км с +-3-4% толеранс...тези ~300км ще се взимат за около 3ч и 15 мин, а останалите ~90км ако се движи с скорост около 65 км/ч пак със +-3-4% отклонение, ще ги вземе за около 1час и 20-25мин. Което общо прави 4часа и 45 мин +5 мин ако се разтегне разписанието 4 часа и 50 мин което е напълно приемливо. Рейсовете пътуват за 5 часа 30 и 40 мин.
Това е само от математическа гледна точка,но мисля че е усъществимо
Сашо, до колкото знам има хлабини в колоосите (извинете ако не се изказвам правилно - поправете ме) , за да се износват по бавно...