Страница 15 от 16
Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 6:54 pm
от WOLFMX
Railroader написа:Здравейте отново, форумци! Въпреки че вчера в
12:10 пътническия влак за Банкя (респективно в 14:05 обратно към София) беше ослужен от
ДМВ Сименс, а
локомотив 05.01 по-рано, в
11:00-часа потегли с
правителствена композиция до Банкя, поради настъпили промени в последния момент, аз в никакъв случай не съжалих за моята разходка до
София. Най-важно за мен беше, че видях тази парна машина в действие и на живо.
Предлагам ви снимки от подготовката на влака, предназначен за височайшите пасажери, преди заминаването му за Банкя:
1.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14581.JPG
2.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14582.JPG
3.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14584.JPG
4.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14585.JPG
5.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14586.JPG
6.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14587.JPG
7.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14588.JPG
8.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14589.JPG
9.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14590.JPG
10.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14591.JPG
11.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14592.JPG
12.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14593.JPG
13.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14594.JPG
14.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14595.JPG
15.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14596.JPG
16.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14597.JPG
Когато мотрисата за Банкя потегли, в района на
спирка Надежда се разминахме с ретросъстава, който се връщаше под пара към София. Имаше и още хора, които качвайки се в
Дезиро-то, с изненада установяваха, че в този час не е парния влак до Банкя.
1.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14599.JPG
2.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14600.JPG
Това е от мен.

Много се извинявам за това,което ще кажа сега и моля не го възсприемайте като мрънкане от моя страна. Немога да разбера защо за политиците композират само ретро вагони,а за нас гражданите остават издрасканите EX-DB + само ЕДНА "Иранка"?! Бихте ли ми казали честно ли е това и кой е този,който го позволява?

Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 6:59 pm
от Saruman
Кой ли, отговора е ясен ние самите си го позволяваме, като избираме партия Х или Y да управлява.
Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 7:05 pm
от 44142
Чесно е защото вече по "иранката" има драсканици с маркер. Ако от пътнически превози се напънат и стегнат 3-те френски вагончета ще е по добре.
Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 7:13 pm
от WOLFMX
Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 7:18 pm
от 44142
Успяли са за съжаление. На гаражните коловози на гара СФ има 3 зелени вагона. Ако БДЖ мисли да пуска влакчета за през лятото, трябва да се замисли да постегне и тези 3 вагончета:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... entral.jpg
Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 7:30 pm
от VESO
Тези са "митеранките" от серия 37 (тип "Bee").Ограничени са до 60 км/ч заради спирачките.
Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 8:11 pm
от Saruman
Можеха за Банкя тях да пуснат, пак щеше да е 100 пъти по добре.
Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 8:41 pm
от WOLFMX
Благодаря за инфото момчета.

Публикувано на: Сря Апр 06, 2011 9:13 am
от pach
Railroader написа:Здравейте отново, форумци! Въпреки че вчера в
12:10 пътническия влак за Банкя (респективно в 14:05 обратно към София) беше ослужен от
ДМВ Сименс, а
локомотив 05.01 по-рано, в
11:00-часа потегли с
правителствена композиция до Банкя, поради настъпили промени в последния момент, аз в никакъв случай не съжалих за моята разходка до
София. Най-важно за мен беше, че видях тази парна машина в действие и на живо.
Предлагам ви снимки от подготовката на влака, предназначен за височайшите пасажери, преди заминаването му за Банкя:
1.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14581.JPG
2.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14582.JPG
3.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14584.JPG
4.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14585.JPG
5.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14586.JPG
6.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14587.JPG
7.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14588.JPG
8.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14589.JPG
9.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14590.JPG
10.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14591.JPG
11.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14592.JPG
12.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14593.JPG
13.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14594.JPG
14.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14595.JPG
15.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14596.JPG
16.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14597.JPG
Когато мотрисата за Банкя потегли, в района на
спирка Надежда се разминахме с ретросъстава, който се връщаше под пара към София. Имаше и още хора, които качвайки се в
Дезиро-то, с изненада установяваха, че в този час не е парния влак до Банкя.
1.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14599.JPG
2.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14600.JPG
Това е от мен.

Супер са!!! Ще ги пусна и в нашия форум!!!
Иначе, Саруман най-точно е определи отговора на въпроса "Защо за тях иранките, пък за нас таратанките!?"
Така е, особено ако наистина е надраскан с маркер вагона...За пореден път някой хора показват, че не заслужават дори и таратанките да ги возят...
За тях само такива вагони :
С надпис
"55 души или 8 коня".;
Вижте добре надписите по вагоните
Чува се, че София-Банкя ще работят на пара до 20-ти април...
Публикувано на: Сря Апр 06, 2011 10:00 am
от kassy
44142 написа:Чесно е защото вече по "иранката" има драсканици с маркер. Ако от пътнически превози се напънат и стегнат 3-те френски вагончета ще е по добре.
Май е по-добре "иранката" да не я пускат.Да я пазят от вандали
като единствен луксозен вагон.
Публикувано на: Сря Апр 06, 2011 10:58 am
от b_alexandrov
Като стане 5лв. билета до Банкя атракционните пътувания ще се извършват с хора, все пак ценящи това, което им се предлага, нали? Тези с маркерите до голяма степен ще отпаднат .

Публикувано на: Сря Апр 06, 2011 12:49 pm
от marvitch
b_alexandrov написа:Като стане 5лв. билета до Банкя атракционните пътувания ще се извършват с хора, все пак ценящи това, което им се предлага, нали? Тези с маркерите до голяма степен ще отпаднат .

Пътуването до Банкя изобщо не е атракционно. Нито влака. Що за атракция-стандартни надраскани вагони+отвратителна околна среда. И да не си въобразява ръководството на БДЖ за 5 лв билети до Банкя. Обикновен влак, теглен от парен локомотив заради стажанти в забутана отсечка, с дължина 19 км., напред-назад. Чакалнята на гара Божурище е превърната в тоалетна, а на гарата в Банкя изобщо няма такава-няма тоалетна де.
Публикувано на: Сря Апр 06, 2011 8:46 pm
от vladimir.lekov
Доста позитивно изказване от страна на Марвич...
На мен идеята за възстановяване на митеранките ми харесва много, но не знам до каква степен е осъществима или практична. От друга страна аз не се сещам за друг тип вагони, които да имат толкова подходящ външен вид за такъв тип пътувания.
И сега въпрос - верен ли е слухът, че парната тяга до Банкя ще остане до 20-ти? И ако не е, то поне ще я има ли до 10-ти?
Публикувано на: Сря Апр 06, 2011 9:12 pm
от 43.309
Днес 05.04 влак 13207/8 бе обслужен с 6 пътнически вагона и 01.23. Машината и бригадата се справиха чудесно, населеността също беше на ниво!
Публикувано на: Сря Апр 06, 2011 9:25 pm
от 44142
Днес беше последното пътуване за Банкя с парен лок. 01.23 се остави в депо СФ да гасне и от утре се почва ревизия на лок. Това се прави с цел да няма ядове през лятото когато са атракционните пътувания.