Страница 15 от 20

Публикувано на: Нед Дек 12, 2010 6:03 am
от Nikss
Неуместен трансфер на електровози е станал тези дни между депа По и ГО (в лицето на р-н Ва). Тънка, но все пак вървяща на пушка 44 134 за варненци, срещу изтребителя 44088 за майните. :roll: Какво ли е наложило това :?: :roll: :idea: :arrow:

Публикувано на: Нед Дек 12, 2010 10:25 am
от VESO
Размяната предполагам е станала на 9-ти декември.Тогава 8613 беше начело със 134 и локомотивът вероятно е останал във Варна.

Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 2:02 pm
от Nikss
Снощи са изпратили 44 185 от Бс до Сз като втора на товарни влакове и сутринта е била на 10602 до По. С това командировката й в Бс приключи. :D След време обаче вероятно пак тя или пък друга нейна посестрима отново ще бъде командирована в Бс, понеже в момента се провежда курс за 44-та серия с бургазлии в депо Сз. :arrow:
45 147 днес е втора на 20610 и вероятно отива в Пд за доизкусуряване - сиреч RFT и т.н. (щях по навик да кажа и реостат, ама се сетих, че тя няма :lol: ). Може и за Дца да ходи за боя, но ме съмнява. Доколкото знам е от ГПР, а 159 по-миналата година не я боядисаха. :roll:

Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 9:41 pm
от Georgi Dimitrov
Според мен 45 147 ще я пребоядисат. Последно съм я виждал малко преди да я спрат и помня че беше много зле на вид (а като чета коментарите за нея разбирам че и като цяло не е много обичана).
Освен това нали и 182 тази година я пребоядисаха след ГПР (или бъркам)? :)

Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 7:45 am
от Nikss
Да, и 182 е боядисана. А за 147 ще видим, може и в Пд да са я пращали, а може и в Дца, а може и двете. :roll:

Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 7:03 pm
от 44142
45147 днес си беше в депо Мездра и беше в резерв. Лок е изписан от ГПР и работи вече но не е боядисван.

Публикувано на: Съб Фев 05, 2011 9:23 am
от Nikss
Интересно за чий дявол са я секли от 20103 и са подали тънкажната 44 140. :evil: :x Що се отнася до 147, по-проклети от нея в Мездра са единствено 171 и 176. На тея трите който им е дал сертификат за безопасност е за разстрел. :D :lol: Лично аз не смятам, че е нужно да се наливат пари за ремонта им, докато 170 и 193 киснат на оградата в очакване на заветните им ремонти. :twisted:

Публикувано на: Сря Фев 16, 2011 11:49 pm
от desiro_94
Искам да попитам за тази машина, това сегашната 44 198 ли е?

Публикувано на: Чет Фев 17, 2011 12:06 am
от Nikss
Точно така. :) Сега е със сменени редуктори, поради което е в серия 44.

Публикувано на: Чет Фев 17, 2011 12:38 am
от VESO
Машините от серията , които са преминали трансформация са следните:
45151-8 :arrow: 44151-9;
45161-7 :arrow: 44161-8;
45164-1 :arrow: 44164-2;
45174-0 :arrow: 44174-1;
45185-6 :arrow: 44185-7;
45198-9 :arrow: 44198-0;
45202-9 :arrow: 44202-0.

Публикувано на: Чет Фев 17, 2011 8:29 am
от desiro_94
Благодаря за бързия отговор! :)

Публикувано на: Чет Фев 17, 2011 8:14 pm
от Nikss
VESO написа:Машините от серията , които са преминали трансформация са следните:
45151-8 :arrow: 44151-9;
45161-7 :arrow: 44161-8;
45164-1 :arrow: 44164-2;
45174-0 :arrow: 44174-1;
45185-6 :arrow: 44185-7;
45198-9 :arrow: 44198-0;
45202-9 :arrow: 44202-0.
Вместо да съсипват тия 45-ци, можеше да комплектоват все още скопените 44 и тези, които вървят с набити оси за кратък период от време, след което отново биват скопявани... ама нали все обратно на нормалното трябва да вървим... :evil:

Публикувано на: Чет Фев 17, 2011 8:59 pm
от Mario Evstatiev
45 140 къде я забрави, тя стана 44 140.2

Публикувано на: Чет Фев 17, 2011 9:29 pm
от dido73
lok45111 написа:45 140 къде я забрави, тя стана 44 140.2
Тоест възстановена си е в оригиналната серия с която е доставена - 44 140.2

Публикувано на: Пет Фев 18, 2011 1:16 pm
от NiGhtPiSH
Изображение

Дискутирайте сега.