Страница 15 от 17
Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 8:10 pm
от Mario Evstatiev
Да допълня темата малко!

bdz46 спомена, че нямаме снимка на ЕСОА-2, поради което днес отново посетих лабораторията по "Електрически централизации" във ВТУ "Т. Каблешков" и благодарение на гл. ас. Бояджиев се запознах както с устройството на този апарат, така и с нещо друго, което ще засегна в точка 2. Ето ЕСОА-2:

Втората "черешка" от днешната торта бе показания от гл. ас. Бояджиев, прототип на МРЦ тип МН-70, който в момента се намира в една от лабораториите по ОИ във ВТУ "Т. Каблешков". Централизацията е била изложена на техническия панаир в Пловдив, по - късно на изложение в Москва, след което е дарена на училището, където се намира в пълна изправност и до днес. Разликата в сравнение с конвенционалните МН-70 е, че тук е използван типичния за Н68 пулт - табло тип "домино", докато МН-70 са с пулт - манипулатор и отделно светосхемно табло. Друго интересно при МН-70 е, че релейните стативи са с двустранен монтаж, докато при Н68 са с едностранен. Прилагам снимки на пулта и един от релейните стативи:

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 10:38 pm
от VESO
Спомням си , че преди време бях обещал (а аз държа да си спазвам обещанията) да покажа снимка от ОИ на гара Панорама - крайна гара за детската железница.Както бях споменал , таблото е свалено и поставено на земята , а самата сграда - заключена.Ето
какво успях да снимам през прозореца.Най - интересното е , че кабелът , който се вижда завършва с щепсел и е включен в контакт.
Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 10:49 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Спомням си , че преди време бях обещал (а аз държа да си спазвам обещанията) да покажа снимка от ОИ на гара Панорама - крайна гара за детската железница.Както бях споменал , таблото е свалено и поставено на земята , а самата сграда - заключена.Ето
какво успях да снимам през прозореца.Най - интересното е , че кабелът , който се вижда завършва с щепсел и е включен в контакт.
Най - обикновено табло за управление на светофор с интегрирано в него захранване. По гарите на НКЖИ ги наричат "временно табло за управление на сигналите".
Публикувано на: Вто Ное 10, 2009 2:19 pm
от rexkos
ЕЦМ на гара Костинброд
Специални благодарности на дежурния ръководител на гара Костинброд, който беше нощна смяна на 8/9 ноември, за оказаното съдействие!
Публикувано на: Вто Ное 10, 2009 5:43 pm
от VESO
От клона на "GAS Trade" може да се влезе само на първи коловоз , нали?

Публикувано на: Вто Ное 10, 2009 6:20 pm
от POWERa
rexkos написа:ЕЦМ на гара Костинброд
Специални благодарности на дежурния ръководител на гара Костинброд, който беше нощна смяна на 8/9 ноември, за оказаното съдействие!
Не е ли МРЦ МН-70
Публикувано на: Вто Ное 10, 2009 6:53 pm
от bdz46
Не е.
Органите за управление на ЕЦМ и МН-70 са еднакви.
Разликата е, че при ЕЦМ няма възможност за паралелни маршрути и маршрутно управление (без да задълбавам в електрическата част, където всичко е различно).
Също така при ЕЦМ мига насрещния изходен сигнал, а при МН-70 мига обратния.
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 7:51 pm
от Mario Evstatiev
Темата позамря, тъй, че да я допълня с днешния урожай
1. Руска блочна МРЦ в гара Захарна Фабрика
2. ЕМЦ с изпълнителен апарат в гара Горна Баня
3. ЕМЦ с изпълнителен апарат в гара Владая

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 7:57 pm
от Labros
Направил си сефтето на картата
На Захарна фабрика стоят ли коловозите към мелницата

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 8:03 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Направил си сефтето на картата
Сефтосах го и то с коя гара, мани мани
Labros написа:На Захарна фабрика стоят ли коловозите към мелницата

Не гледах какво е оставено от тях. Иначе всички коловози, показани на пулта на МРЦ работят.
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 8:57 pm
от Mario Evstatiev
МРЦ МН-70 в гара Левски:
РУКЗ - разпоредителен апарат в гара Летница:

Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 9:29 pm
от VESO
На гара Летница гледам белите линии най - горе , значи е имало и 4-ти коловоз.
Въпрос - линията най - долу защо от двата края има стрелкички? Да не би да е неизползваема?
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 9:30 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:На гара Летница гледам белите линии най - горе , значи е имало и 4-ти коловоз.
Въпрос - линията най - долу защо от двата края има стрелкички? Да не би да е неизползваема?
Това са обозначения за вагоноизхвъргачки. Този коловоз е гаражен и товаро - разтоварен.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 6:30 pm
от Mario Evstatiev
И нови попълнения от днес!
Руска блочна МРЦ в гара София - север
Първата МРЦ в България, построена през 1958 г. и пусната в експлоатация през 1959 г., намираща се в гара Илиянци. Инсталацията работи безпроблемно и до ден днешен, а видът и въобще не подсказва, че е от 58-ма година

Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 11:19 pm
от Mario Evstatiev
Руска блочна МРЦ в гара Пловдив - разпределителна
МРЦ МН-70 в гара Крумово
Гърбична автоматизирана централизация(ГАЦ) в гара Пловдив - разпределителна
