
Весо тук снега в гр. Кула е 52 см 

В Пазарджишко достига до 50 см и веднага 3 общини (Батак , Велинград и Ракитово) днес са обявили бедствено положение.Факт е , че от най - рисковите пътни участъци през зимата , 3 са в Пазарджишка област.Това са Белово - Юндола , Батак - Доспат и Велинград - Сърница.Предполагам много от вас са ги чували по новините всеки път , когато стане дума за влошени климатични условия.
http://www.railfaneurope.net/pix/new/02 ... 1/pix.html
http://www.railfaneurope.net/pix/new/02 ... 2/pix.html
Две страници с мои нощни снимки , заедно с няколко такива на един фотограф , с който си пишем по електронната поща.Човекът неколкократно е идвал в България и се интересува от теснопътни парни локомотиви.
http://www.railfaneurope.net/pix/new/02 ... 2/pix.html
Две страници с мои нощни снимки , заедно с няколко такива на един фотограф , с който си пишем по електронната поща.Човекът неколкократно е идвал в България и се интересува от теснопътни парни локомотиви.
Последно промяна от VESO на Чет Фев 23, 2012 12:54 pm, променено общо 1 път.
Весо къде мога да си направя регистрация в този сайт, защото мисля и аз да кача няколко снимки, давам пример парния багер в депо СЗ и бракуваните парни локомотиви от базата в Калояновец както и бракуваните електрически локомотиви отново в депо СЗ.
П.П Снимките са ти супер, мойте поздравления
П.П Снимките са ти супер, мойте поздравления


Я дай пакbobara_e_tuk написа:Весо къде мога да си направя регистрация в този сайт, защото мисля и аз да кача няколко снимки, давам пример парния багер в депо СЗ и бракуваните парни локомотиви от базата в Калояновец както и бракуваните електрически локомотиви отново в депо СЗ.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
какво да дам, не мога да те разбера, имаш предвид кои локомотиви са бракувани в СЗ ли?

Днес , 14-ти февруари на гара Пазарджик цареше оживление.Работна композиция на ДП "ТСВ" бе дошла за натоварване на звена , намиращи се в западния край на гарата в близост до новата автогара.Взех си едно кафе и две баници за хапване , екипирах се добре и потеглих да отразя събитието.
Композицията се теглеше от 55207-5 , като машината с част от платформите се изтегли под моста в западната гърловина и работата започна с пълна пара.Фотографии от събитието:
- снимка 1;
- снимка 2 (вагоните са тип "Rmmns" , ето общ изглед на такава платформа);
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6;
Клип по товаренето ще кача в съответната тема.
Отделно от това засякох няколко влака.
43310-2 с товарачка.
Русенската 43528-9 беше на "Тристранната схема" - първо я видях на 10265 , след това на 10114 (не завиждам на пътниците във втория влак , побрали се от ПО до Стм).
8610(*).
8613(*).
1622(*).
Орезиленият 3-вагонен 8615.
Не съм забравил мотрисите - това е 10112(*) , а това - 10113.
Точка в днешния ден сложи 8612 , който на гара Пазарджик бе абослютно точен на секундата.
За финал две фотографии от депо Пловдив , включващи в себе си зимна тематика:
- снимка 1;
- снимка 2.
(*) Клипове после ще кача в съответната тема.
Композицията се теглеше от 55207-5 , като машината с част от платформите се изтегли под моста в западната гърловина и работата започна с пълна пара.Фотографии от събитието:
- снимка 1;
- снимка 2 (вагоните са тип "Rmmns" , ето общ изглед на такава платформа);
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6;
Клип по товаренето ще кача в съответната тема.
Отделно от това засякох няколко влака.
43310-2 с товарачка.
Русенската 43528-9 беше на "Тристранната схема" - първо я видях на 10265 , след това на 10114 (не завиждам на пътниците във втория влак , побрали се от ПО до Стм).
8610(*).
8613(*).
1622(*).
Орезиленият 3-вагонен 8615.
Не съм забравил мотрисите - това е 10112(*) , а това - 10113.
Точка в днешния ден сложи 8612 , който на гара Пазарджик бе абослютно точен на секундата.
За финал две фотографии от депо Пловдив , включващи в себе си зимна тематика:
- снимка 1;
- снимка 2.
(*) Клипове после ще кача в съответната тема.
Буквално , точният израз , употребен от админа Марио днес бе: "в царството на EL-овете".Следващите фотографии са нагледен пример за потвърждение.
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5.
Маришки товарачки......
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5.
"One to another":
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3.
Поздрав към феновете на тези машини.
Сбогом , сбогом....
"До тук машина".
Ами сега!
А това нещо не само е безкрайно интересно , но и голямо.
Админът в действие.
"Паметка" на пулта.
Не пропускам да се снимам за спомен.
За финал - сигнали , подавани с локомотивната свирка.
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5.
Маришки товарачки......
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5.
"One to another":
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3.
Поздрав към феновете на тези машини.
Сбогом , сбогом....
"До тук машина".
Ами сега!
А това нещо не само е безкрайно интересно , но и голямо.
Админът в действие.
"Паметка" на пулта.
Не пропускам да се снимам за спомен.
За финал - сигнали , подавани с локомотивната свирка.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори