Страница 15 от 65
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 1:55 pm
от svd90
Тея са откачили. Как може да пускат тея нови и чисти вагони за Видин. Не че нещо , но ще ги съсипят на 2 месец . По толкова села се лангърка тоя влак..
Относно Дианата много се радвам.100% сигурно ли е ,че южния влак ще е той?
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 2:08 pm
от Labros
Относно 5-та никой не взе отношение. А според представените точки от Весо, 2 влака отговарят на изискванията. Но при евентуалното пускане на тия вагони, трябва и оптимизиране на графика им.
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 2:14 pm
от stankos
Labros написа:Относно 5-та никой не взе отношение. А според представените точки от Весо, 2 влака отговарят на изискванията. Но при евентуалното пускане на тия вагони, трябва и оптимизиране на графика им.
Дай Боже , но едва ли !
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 3:39 pm
от pavel
А нещо по въпроса тия вагони да излизат и в чужбина, в това число за Белград, Букурещ, Солун? Стига са пускали само скотовози....И в крайна сметка не може все на едни и същи влакове да се подменя състава - все Чайка, Дияна, Дида, Златни и прочие.....Като че ли няма други влакове по тая ж.п. мрежа...Нали вече УБВ няма да има...
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 4:10 pm
от svd90
Между другоъто чува ли се нещо за обособяването на ex УБВ в отделна категория ? Както и за запазените места ?
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:27 pm
от Nikss
Колеги, дискусията стана доста разгорещена. Ще взема отношение по въпроса.
1. Русе не духа супата, защото вагоните чинно си минават ревизиите и в сравнение със софийските 74 най-вече са на светлинни години, че даже и перденца имат, това на софийски вагон не може да се види.
2. Пускане на чисто нови вагони по линия където повече от 80 km/h не може да се вдигнат, на влак, спиращ на всички села и возещ селяни с вили и други оръжия на труда, е кощунство... още неизминал първия месец от пускането им и ще бъдат съсипани. Ми ще е язък за барута, че толкова пари се наляха за рециклирането им. Както казах да пуснат от старите 63, при 80 km/h вибрации няма да има, само да минат ревизия, да им се смени тапицерията, да се поосвежат (реновират) и са готови. Разбирам линията да беше направена поне да има участъци за 120-130 km/h да е оправдано, спиранията да са оптимизирани да, но на този етап пускането им сега ще докара на всички ни само главоболия независимо, че се оплакват видинчани. Ние например какво да кажем за Златните като много рядко попадаме на читави вагони, минали ревизия и с новата тапицерия? Старите са ужас, тапицерията направо е потъмняла.

Мисля, че нашите нужди са много по-належащи и ще оправдаят пускането на новите рециклирани 63.
Ами това имах да кажа.

Дано някой се вслуша в думите ни. Пускането на тези вагони на бившите от новия ГДВ УБВ е първата стъпка към връщането на експресите. Следващата е вдигането на скоростите до проектни.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 11:28 pm
от VESO
Ами аз съм казал на моя познат да предложи на декемврийската среща , но момчето с право го е страх и аз го разбирам.Да се изправиш срещу решението и то не на кой да е , а на собствения си шеф си е меко казано опасно.Такъв късмет , че нямат нито един плевенлия , шуменец или варненец в групата им.А шефът им на отдел веднага ще намери оправдание , че нужните 2 композиции няма как да бъдат осигурени , тъй като изискването е този влак да отива и се връща в рамките на един ден.
За сега не знам за кога е насрочена декемврийската среща , но пак ще му кажа , ако може да направи нещо.Дори и за евентуална почерпка (предложена от тук).

Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 7:10 am
от Mario Evstatiev
Аз дочух нещо във връзка с пускането на нови 63-ки до Видин и смятам, че няма да надделее нито едно мнение. Един(или въпросния) шеф е видинлия и доста яко натискал за там да се дадат такива вагони и вероятно поради тази причина, все пак ще тръгнатна 7620/7625. Но пък може и за добро да е. Знаем, че този край е силно скептичен към жп транспорта и много от младите хора ползват автобуси. Като пуснат тези вагони, може пък да се върнат доста пътници на влака. Тъй, че това си има и добра страна.
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 9:35 am
от rexkos
Пълна простотия. И какво излиза сега? Новите 63-ки ще се лангъркат през целия път със 70-80 km/h, а бившите УБВ ще продължават да се влачат със 100 и ще има едни закъснения.... Да не говорим, че точно този влак вози клошарите и бабичките, носещи по 5 тона торби с праз, и както вече казаха някои форумци, за нула време вагоните ще запричинат на нищо. Не виждам какъв е целият този рев, още повече 7620/7625 всеки път го засичам с много чисти и спретнати вагони 74-та серия, поради което смятам оплакването им за напълно неоснователно.

Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 11:48 am
от VESO
Оплаквали се те , че нямат свестни вагони , още повече , че преди време , когато им пуснаха 63-ките за кратко , те не били успели да им се порадват.И сега с този шеф , нещата онончателно отиват към вземането на решение.Нека изчакаме още малко и през декември ще разберем окончателно.
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 12:36 pm
от Labros
Ами да вземат да оптимизират разписанието- и скорости и времепътуване, щом толкова му е домиляло за неговия край... Само ще съсипят вагоните. Язък.
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 6:27 pm
от VESO
Не знам , за мен лично щом са решили и към Северозападна България да пуснат такива вагони , значи имат нещо предвид.Едно , че видинчани са лишени от ускорен влак там , второ няма нощна връзка между столицата и дунавския град , трето първият влак от СФ за Вн пристига чак в 12:08.Нека не забравяме и какво се строи на километри от града и вземем предвид неговото бъдещо функциониране в трансграничните преходи.Наистина една оптимизация на графика по 7-ма линия и пускане на 63-ки може да върне доста народ към влака , още повече , че освен видинчани , в участъка пътуват и хора от други градове , като Враца , Монтана , Лом.Какво им пречи поне до Бойчиновци или до Брусарци да пътуват в нормални условия?
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 6:34 pm
от nikol4yy
VESO написа:Не знам , за мен лично щом са решили и към Северозападна България да пуснат такива вагони , значи имат нещо предвид.Едно , че видинчани са лишени от ускорен влак там , второ няма нощна връзка между столицата и дунавския град , трето първият влак от СФ за Вн пристига чак в 12:08.Нека не забравяме и какво се строи на километри от града и вземем предвид неговото бъдещо функциониране в трансграничните преходи.Наистина една оптимизация на графика по 7-ма линия и пускане на 63-ки може да върне доста народ към влака , още повече , че освен видинчани , в участъка пътуват и хора от други градове , като Враца , Монтана , Лом.Какво им пречи поне до Бойчиновци или до Брусарци да пътуват в нормални условия?
Да ама могат и да пътуват и със старите 63-ки, например като заменят на на някои др. влак старите да ги сложат за дунавския град и готово.
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 7:01 pm
от Saruman
Разбира се, и старо да е, едва ли ще е по-старо от това, с което в момента се возят.
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 7:05 pm
от Labros
Няма никакъв смисъл да се пускат чисто нови вагони до Видин преди да се направи промяна в ГДВ-то.