Страница 15 от 20
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 7:57 pm
от VESO
Между другото , чак сега си видях питането:
VESO написа:Я да видим познавачите дали ще нацелят в 10-ката.
Коя е серията на
този вагон?
Вагонът е първокласен и в момента на снимката е в състава на 8613.
lok45111 написа:Това чудо трябва по норматив да е серия 19 74, но знам ли... Може като нищо да е 19 40

Точно първокласна 40-ка е!

Aко не бях видял какво пише отвън на номера , щях да мисля , че е нещо друго.
А я да видя кой ще познае серията на
този.
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 7:58 pm
от 07
Марио, синята "плюшена" я пробвах едно лято от Варна до София със обедния влак - бях със шорти имах невероятни събежи където съм се допирал с нея, и то не само аз..........
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 7:59 pm
от rexkos
VESO написа:
А я да видя кой ще познае серията на
този.
Весо и туй е чиста гедерейска 50-ка.
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 8:04 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:Марио, синята "плюшена" я пробвах едно лято от Варна до София със обедния влак - бях със шорти имах невероятни събежи където съм се допирал с нея, и то не само аз..........
Ами то и тя не е първа хубост, но червената кожа е уникална. Иначе най - кадърната вагонна тапицерия за сега си остава тази, която ползват за 74-ките на последък.
А Весо, показаното купе е от ГДР-ски вагон. Като гледам ми се чини да е 10-40.
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 8:10 pm
от 07
Екс-ГДР ейска е, но има такива и във първокласните купета на смесените вагони
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 9:02 pm
от VESO
07 написа:Екс-ГДР ейска е, но има такива и във първокласните купета на смесените вагони
Точно! Интериорът е от първокласно купе на смесена 40-ка ("AB").На
тази снимка вагонът е в композицията на 8610.
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 9:06 pm
от Mario Evstatiev
Нъл туй казах и аз серия 40

Не са лоши тез вагони, ама който ги е "повишил" в първокласни е за обесване с многожичен 1,5 мм2 ел. кабел. Това си е чист регио вагон и в белите държави си отговаря на втора класа по сегашния стандарт. А и не сме забравили случая с един чисто второкласен вагон 21-50 със седалки като на 21-43, който най - нагло е олепен със жълтата линия и се "води" първокласен. Ама питай пътуващите в нея колко пъти след това ще си платят за 1-ва класа. Че аз имах нещастието да понеса като представител на железниците една дълга и качествена тирада от попържни точно в този "уникален" вагон.
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 9:10 pm
от VESO
Марио , прав си , но с едно уточнение - от твоя отговор , познал си само серията.Вагонът не е 10 40 , както си посочил , а 30 40.
А и не сме забравили случая с един чисто второкласен вагон 21-50 със седалки като на 21-43, който най - нагло е олепен със жълтата линия и се "води" първокласен. Ама питай пътуващите в нея колко пъти след това ще си платят за 1-ва класа. Че аз имах нещастието да понеса като представител на железниците една дълга и качествена тирада от попържни точно в този "уникален" вагон.
За това
чудо на техниката ли става дума?

Номерът му е 51 52 10 50 060 - 6 и мисля , че само един вагон е такъв.
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 9:13 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:За това
чудо на техниката ли става дума?

Номерът му е 51 52 10 50 060 - 6 и мисля , че само един вагон е такъв.
Те за същия Боклук иде реч. Редовно можеше да се види "цъфнал" на 2612, на 7623/7622, не веднъж ходеше и на 8611, въобще отказа маса народ да си купуват билет за 1-ва класа.
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 9:18 pm
от VESO
Пускат го и по нощните , а дори и на "тристранната схема" 10121/10263/10114 и най ми е интересно хората , качващи се по станциите как се бутат точно в него.Минавах веднъж оттам и установих почти 100 %-ова населеност , а една бабка малко преди Пловдив каза: "Ех , каква аванта , плащаш билет за втора класа , а пътуваш в първа!". Да им имам и авантата на такива хора.
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 9:21 pm
от Mario Evstatiev
Тоз вагон е уникален отврат. Ако ще да няма кьораво място, пак ще стоя прав отколкото да се гърбя на тия легени, турени за седалки. По - кофти е от 43-ка. И освен това, друса, от джамовете вее, скърца адски много и е чист късмет ако намериш купе с изправно нацяло осветление вечер.
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 9:52 pm
от Saruman
VESO написа:Тъй като не намерих по - подходяща тема , пускам впечатлението тук.
Днес , 30-ти януари , докато наблюдавах композицията на
8613 , особено впечатление ми направи един от второкласните вагони във варненската група.Отидох до него и каква беше изненадата ми , когато вместо 74-ка , този вагон се оказа второкласна 40-ка с гара на домуване "Горна Оряховица". Ето и 3 снимки:
-
външен вид;
-
номера;
-
талигата.
Прибягах и се намъкнах вътре , за да снимам планировката и интериора.Снимката показа
това.
Спомням си , че след "Проект Дряново" , с Марио и Saruman пътувахме в подобна второкласна 40-ка в състава на 40103 , но вътре седалките бяха единични по схема 3Х3 , докато тук планировката в купето е 4Х4.За сравнение , купе от второкласна 47-ца изглежда по
този начин.
Тази 40-ка 3Х4 е с номер 40 008.7
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 9:54 pm
от Mario Evstatiev
Знаем я нея 40-ка, тя е уникална с много неща. Канално отопление като 74-та серия, ел. табло също като на 74-та серия, но с купета на чиста отвратителна 47-ца. Да не забравим и возията - може да се предписва с медицински указания

за разбиване на бъбреци и нервна система

Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 10:23 pm
от 07
Пътувал съм в пловдивски вагон, с отопление като на 74, тъмно червена (кафява) балатумна тапицерия, 10х6 конфиргурация, с динамо на талигата.... беше екс-ГДР като изключим че като се изпотиш залепваш за нея.... Приликите на 74та с екс-ГДРтата не са случайни - май е имало доста "копи-пейст" (като изключим талигите)
Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 10:27 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:Пътувал съм в пловдивски вагон, с отопление като на 74, тъмно червена (кафява) балатумна тапицерия, 10х6 конфиргурация, с динамо на талигата.... беше екс-ГДР като изключим че като се изпотиш залепваш за нея.... Приликите на 74та с екс-ГДРтата не са случайни - май е имало доста "копи-пейст" (като изключим талигите)
Абе точно за същия вагон говорим. Те са 4-5 такива в България тия вагони. Има и други ТНТМ-та, като например 47-ца със седалки от 74, 74-ка с едни странни седалки, 47-ца с обли прозорци, бюфет серия 47 с талиги на 74 и всякакви подобни опити за технически прогрес в българското вагоностроене. Ама пък сме ненадминати в едно - великите конски вагони, влезли в най - лошите сънищана някои наши съфорумци.