Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Между другото , чак сега си видях питането:
VESO написа:Я да видим познавачите дали ще нацелят в 10-ката. :D
Коя е серията на този вагон?
Вагонът е първокласен и в момента на снимката е в състава на 8613.
lok45111 написа:Това чудо трябва по норматив да е серия 19 74, но знам ли... Може като нищо да е 19 40 :lol:
Точно първокласна 40-ка е! :lol: Aко не бях видял какво пише отвън на номера , щях да мисля , че е нещо друго.

А я да видя кой ще познае серията на този.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Марио, синята "плюшена" я пробвах едно лято от Варна до София със обедния влак - бях със шорти имах невероятни събежи където съм се допирал с нея, и то не само аз..........
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:
А я да видя кой ще познае серията на този.
Весо и туй е чиста гедерейска 50-ка.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

07 написа:Марио, синята "плюшена" я пробвах едно лято от Варна до София със обедния влак - бях със шорти имах невероятни събежи където съм се допирал с нея, и то не само аз..........
Ами то и тя не е първа хубост, но червената кожа е уникална. Иначе най - кадърната вагонна тапицерия за сега си остава тази, която ползват за 74-ките на последък.

А Весо, показаното купе е от ГДР-ски вагон. Като гледам ми се чини да е 10-40.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Екс-ГДР ейска е, но има такива и във първокласните купета на смесените вагони
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

07 написа:Екс-ГДР ейска е, но има такива и във първокласните купета на смесените вагони
=D>
Точно! Интериорът е от първокласно купе на смесена 40-ка ("AB").На тази снимка вагонът е в композицията на 8610.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Нъл туй казах и аз серия 40 :lol: Не са лоши тез вагони, ама който ги е "повишил" в първокласни е за обесване с многожичен 1,5 мм2 ел. кабел. Това си е чист регио вагон и в белите държави си отговаря на втора класа по сегашния стандарт. А и не сме забравили случая с един чисто второкласен вагон 21-50 със седалки като на 21-43, който най - нагло е олепен със жълтата линия и се "води" първокласен. Ама питай пътуващите в нея колко пъти след това ще си платят за 1-ва класа. Че аз имах нещастието да понеса като представител на железниците една дълга и качествена тирада от попържни точно в този "уникален" вагон.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Марио , прав си , но с едно уточнение - от твоя отговор , познал си само серията.Вагонът не е 10 40 , както си посочил , а 30 40. :wink:
А и не сме забравили случая с един чисто второкласен вагон 21-50 със седалки като на 21-43, който най - нагло е олепен със жълтата линия и се "води" първокласен. Ама питай пътуващите в нея колко пъти след това ще си платят за 1-ва класа. Че аз имах нещастието да понеса като представител на железниците една дълга и качествена тирада от попържни точно в този "уникален" вагон.
За това чудо на техниката ли става дума? :lol: Номерът му е 51 52 10 50 060 - 6 и мисля , че само един вагон е такъв.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:За това чудо на техниката ли става дума? :lol: Номерът му е 51 52 10 50 060 - 6 и мисля , че само един вагон е такъв.
Те за същия Боклук иде реч. Редовно можеше да се види "цъфнал" на 2612, на 7623/7622, не веднъж ходеше и на 8611, въобще отказа маса народ да си купуват билет за 1-ва класа.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Пускат го и по нощните , а дори и на "тристранната схема" 10121/10263/10114 и най ми е интересно хората , качващи се по станциите как се бутат точно в него.Минавах веднъж оттам и установих почти 100 %-ова населеност , а една бабка малко преди Пловдив каза: "Ех , каква аванта , плащаш билет за втора класа , а пътуваш в първа!". Да им имам и авантата на такива хора.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тоз вагон е уникален отврат. Ако ще да няма кьораво място, пак ще стоя прав отколкото да се гърбя на тия легени, турени за седалки. По - кофти е от 43-ка. И освен това, друса, от джамовете вее, скърца адски много и е чист късмет ако намериш купе с изправно нацяло осветление вечер.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

VESO написа:Тъй като не намерих по - подходяща тема , пускам впечатлението тук.
Днес , 30-ти януари , докато наблюдавах композицията на 8613 , особено впечатление ми направи един от второкласните вагони във варненската група.Отидох до него и каква беше изненадата ми , когато вместо 74-ка , този вагон се оказа второкласна 40-ка с гара на домуване "Горна Оряховица". Ето и 3 снимки:
- външен вид;
- номера;
- талигата.

Прибягах и се намъкнах вътре , за да снимам планировката и интериора.Снимката показа това.
Спомням си , че след "Проект Дряново" , с Марио и Saruman пътувахме в подобна второкласна 40-ка в състава на 40103 , но вътре седалките бяха единични по схема 3Х3 , докато тук планировката в купето е 4Х4.За сравнение , купе от второкласна 47-ца изглежда по този начин.
Тази 40-ка 3Х4 е с номер 40 008.7
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Знаем я нея 40-ка, тя е уникална с много неща. Канално отопление като 74-та серия, ел. табло също като на 74-та серия, но с купета на чиста отвратителна 47-ца. Да не забравим и возията - може да се предписва с медицински указания :lol: за разбиване на бъбреци и нервна система :evil:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Пътувал съм в пловдивски вагон, с отопление като на 74, тъмно червена (кафява) балатумна тапицерия, 10х6 конфиргурация, с динамо на талигата.... беше екс-ГДР като изключим че като се изпотиш залепваш за нея.... Приликите на 74та с екс-ГДРтата не са случайни - май е имало доста "копи-пейст" (като изключим талигите)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

07 написа:Пътувал съм в пловдивски вагон, с отопление като на 74, тъмно червена (кафява) балатумна тапицерия, 10х6 конфиргурация, с динамо на талигата.... беше екс-ГДР като изключим че като се изпотиш залепваш за нея.... Приликите на 74та с екс-ГДРтата не са случайни - май е имало доста "копи-пейст" (като изключим талигите)
Абе точно за същия вагон говорим. Те са 4-5 такива в България тия вагони. Има и други ТНТМ-та, като например 47-ца със седалки от 74, 74-ка с едни странни седалки, 47-ца с обли прозорци, бюфет серия 47 с талиги на 74 и всякакви подобни опити за технически прогрес в българското вагоностроене. Ама пък сме ненадминати в едно - великите конски вагони, влезли в най - лошите сънищана някои наши съфорумци.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация