Страница 15 от 17

Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 11:07 pm
от KRAKOMOBILA
33 001/002 подадена за нарязване.

33 002.7 последни снимки

Публикувано на: Сря Фев 22, 2012 4:09 pm
от dido73
Последни снимки
Изображение
Изображение

Публикувано на: Сря Фев 22, 2012 4:25 pm
от vkakachev
Гледам, че има останки и от 46 серия ако не греша :?:

Публикувано на: Сря Фев 22, 2012 4:30 pm
от kgeorgiev
vkakachev написа:Гледам, че има останки и от 46 серия ако не греша :?:
Май остатъка е от 18 - катам ДМВ сер 18, която дълги години е стояла на коловозите. Язък за труда на Марио.

Публикувано на: Сря Фев 22, 2012 4:43 pm
от Saruman
Остатъците са от 18 011. Надяван се джамеците да се ползват за някое ЕМВ.

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 9:22 am
от Petko Ivanov
В памет на 33.001+33.002 слагам две нейни снимки в работа, направени през далечната 1999 г на спирка Челопеч. Както се вижда, тогава все още съществуваха коловозите от бившата гара Челопеч. След това бяха демонтирани, а в близко време отново ще има коловоз до естакадата на рудника за директно товарене на концентрата.
Изображение
Изображение

Публикувано на: Съб Фев 25, 2012 10:01 pm
от mitio-tuca
яко :!: :!: :!:

Публикувано на: Пет Мар 02, 2012 5:56 pm
от KRAKOMOBILA
Серия 33 набързо се изпарява. В момента в депо София останаха за нарязване 33 201/33 009/ 33 209/ 33 001. До месец вероятно ще са нарязани. С това от 6 в серията остават два комплекта като единия също е под въпрос - 33 005/006 и движещата се 33 007/008.

Мисля, че е редно тези два комплекта да бъдат запазени като музейни - като единия задължително трябва да бъде възстановен в старата синя ливрея, а другия в червената.

Публикувано на: Пет Мар 02, 2012 6:11 pm
от 44-134
Те 26.26 искат да режат ти за 33-та музейна говориш...

Публикувано на: Пет Мар 02, 2012 10:05 pm
от Nikss
KRAKOMOBILA написа: Мисля, че е редно тези два комплекта да бъдат запазени като музейни - като единия задължително трябва да бъде възстановен в старата синя ливрея, а другия в червената.
Съгласен съм и смятам, че изправянето на 007/8 на крака не трябваше да е с цел обслужване на КПВ при положение, че части и нормален ремонт в последните 12 години са рядкост, и то голяма, ама не всеки смята като нас. :? :arrow:

Публикувано на: Пет Мар 02, 2012 10:33 pm
от bdz46
Не мисля, че серия 33 е толкова значима за БДЖ, че да пазим цели 2 броя от нея, при положение, че в съседна Сърбия имат същите в редовна експлоатация и отлично състояние.

Усилията трябва да се насочат предимно към опазване на 32.

Публикувано на: Пет Мар 02, 2012 10:48 pm
от VESO
В Сърбия , Македония и Черна гора имат идентични на 33-00-ките.Като 32-00-ките обаче имаме само ние.Затова трябва да ги пазим.

Публикувано на: Пет Мар 02, 2012 11:28 pm
от dido73
Не вярвам, че го казвате. :shock: Серия 32 не подлежи на нищо повече от нарязване. Не се излагайте. Какво опазване, какви 5 лева. Серия 32 нищо не може да ги направи безопасни, дори и ЛВЗ. То пък взе че спря и сега хептен нищо не може да ги обезопаси.
Оперативния кабелаж на някои 32-ки се рони като хляб и кабели могат да се заголват с пръсти.

Публикувано на: Пет Мар 02, 2012 11:40 pm
от turboto
Предполагам идеята на Красен беше поне да идат в мавзолея в Русе, което е по-добре от нарязването, същото важи и за 26.26 :(

Публикувано на: Пет Мар 02, 2012 11:58 pm
от VESO
Поне една 33-00-ка трябва да се опази от нарязване и да отиде в русенския музей на транспорта.