
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор

Нищо не сме ровили44142 написа:Днеска са ровили от ремонта по 45204 и е дала газ. Замина за ПД за смяна на АТП.


Единственото което машиниста направи последно е да набере до 10-та позициия при неподвижен локомотив. В този момент АТП зацепи на 10-та позиция, машината се изправи на задните колооси, шкаф 830 почервеня и светна газ в трафа.
Това е, нищо не е ровено.
Прекъснато, ама на 10-та позиция се разпрекъсна и локомотива се натопорчи. Така е, на 1-ва позиция дори да не се премести ролково рамо, контакторите на преходните резистори ще наберат позиция и би се отчело тягов ток, което не става. Според мен ролките си въртят, но контактните болтове на избирача или са изгорели, или са прекъснати връзките от другия край на шините, защото при 10-та позиция зацепва, и то с гръм и трясък.bdz46 написа:Обаче дори рамената на избирача да са останали но "0" позиция, лок ще се товари на 1-ва позиция, защото превключването е само в контакторите.
Друг вариант е прекъснат извод "маса" на тяговия трансформатор, който извод е вътре в трафа или изобщо прекъсната първично намотка.
Последно промяна от dido73 на Пон Фев 20, 2012 9:22 pm, променено общо 2 пъти.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Може и така, прекъсването да е с много близки краища и при по-висока позиция да прехвърля.bdz46 написа:Аз залагам на прекъсване вътре в трафа. Над 10-та позиция маслото не е удържало на напрежението, веригата се е затворила през дъга, лок се изправя с ритник и дава газ от дъгата.
Или прекъснати веригите и на двете ролки на избирача.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


БДЖ има едни пари в излишък, дето иска да ги даде на едни хора за нещо безсмислено. Виж за части за поддръжката на локомотивите 68Е1-7 пари няма, но за идиотщини пари много има.mmtt написа:Какъв бордови компютър?

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs










«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Добре е думнало влаковото. Интересно дали дупката и изгорялия мех са в резултат от няколко последователни включвания на лок или от подклинени защити. От еднократно задействане не ми се вярва да се стопи толкова, въпреки че е възможно. Каква снежна приказка е 198 вътре. Не ми се мисли за пичовете където ще я чистят. Дано сега при възстановяването на лок да сменят ключ 370, че от първа кабина не бачка реостата.

Напълно възможно е от еднократно. Пробил е контакторът към корпус. Контактите му са читави, но пробива е към шпилките. Достатъчен е един гръм и дупката е готова.44142 написа:Добре е думнало влаковото. Интересно дали дупката и изгорялия мех са в резултат от няколко последователни включвания на лок или от подклинени защити. От еднократно задействане не ми се вярва да се стопи толкова, въпреки че е възможно. Каква снежна приказка е 198 вътре. Не ми се мисли за пичовете където ще я чистят. Дано сега при възстановяването на лок да сменят ключ 370, че от първа кабина не бачка реостата.
Подуенци ще им се отели вола - 45-204(АТП), 45-198(духане), 45-157(Iкомпресор).

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори