 
    					    					    				Мнения: 2515
      		Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				Мнения: 2515
      		Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				Администратор
    			         
    					    					    				Нищо не сме ровили44142 написа:Днеска са ровили от ремонта по 45204 и е дала газ. Замина за ПД за смяна на АТП.
 Установихме това което и вие сте установили - всички видими валове на АТП се въртя нормално при набиране, селсини и дисков указател отчитат, контакторен блок на преходни резистори се превключва нормално и няма никакви видими прекъснали шунтове по АТП
 Установихме това което и вие сте установили - всички видими валове на АТП се въртя нормално при набиране, селсини и дисков указател отчитат, контакторен блок на преходни резистори се превключва нормално и няма никакви видими прекъснали шунтове по АТП  До 9-та позиция няма никаква индикация че избирача на АТП превключва секции. Единствено трепкането на kV на ТД подсказва, че нещо не е наред.
 До 9-та позиция няма никаква индикация че избирача на АТП превключва секции. Единствено трепкането на kV на ТД подсказва, че нещо не е наред.Единственото което машиниста направи последно е да набере до 10-та позициия при неподвижен локомотив. В този момент АТП зацепи на 10-та позиция, машината се изправи на задните колооси, шкаф 830 почервеня и светна газ в трафа.
Това е, нищо не е ровено.
Прекъснато, ама на 10-та позиция се разпрекъсна и локомотива се натопорчи. Така е, на 1-ва позиция дори да не се премести ролково рамо, контакторите на преходните резистори ще наберат позиция и би се отчело тягов ток, което не става. Според мен ролките си въртят, но контактните болтове на избирача или са изгорели, или са прекъснати връзките от другия край на шините, защото при 10-та позиция зацепва, и то с гръм и трясък.bdz46 написа:Обаче дори рамената на избирача да са останали но "0" позиция, лок ще се товари на 1-ва позиция, защото превключването е само в контакторите.
Друг вариант е прекъснат извод "маса" на тяговия трансформатор, който извод е вътре в трафа или изобщо прекъсната първично намотка.
Последно промяна от dido73 на Пон Фев 20, 2012 9:22 pm, променено общо 2 пъти.
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
 
    					    					    				Може и така, прекъсването да е с много близки краища и при по-висока позиция да прехвърля.bdz46 написа:Аз залагам на прекъсване вътре в трафа. Над 10-та позиция маслото не е удържало на напрежението, веригата се е затворила през дъга, лок се изправя с ритник и дава газ от дъгата.
Или прекъснати веригите и на двете ролки на избирача.
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
 
    					    					    				Мнения: 2515
      		Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				 
    					    					    				БДЖ има едни пари в излишък, дето иска да ги даде на едни хора за нещо безсмислено. Виж за части за поддръжката на локомотивите 68Е1-7 пари няма, но за идиотщини пари много има.mmtt написа:Какъв бордови компютър?
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
 
    					    					    				







 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
 
    					    					    				Мнения: 2515
      		Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		        Добре е думнало влаковото.  Интересно дали дупката и изгорялия мех са в резултат от няколко последователни включвания на лок или от подклинени защити. От еднократно задействане не ми се вярва да се стопи толкова, въпреки че е възможно. Каква снежна приказка е 198 вътре. Не ми се мисли за пичовете където ще я чистят. Дано сега при възстановяването на лок да сменят ключ 370, че от първа кабина не бачка реостата.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			 
    					    					    				Напълно възможно е от еднократно. Пробил е контакторът към корпус. Контактите му са читави, но пробива е към шпилките. Достатъчен е един гръм и дупката е готова.44142 написа:Добре е думнало влаковото. Интересно дали дупката и изгорялия мех са в резултат от няколко последователни включвания на лок или от подклинени защити. От еднократно задействане не ми се вярва да се стопи толкова, въпреки че е възможно. Каква снежна приказка е 198 вътре. Не ми се мисли за пичовете където ще я чистят. Дано сега при възстановяването на лок да сменят ключ 370, че от първа кабина не бачка реостата.
Подуенци ще им се отели вола - 45-204(АТП), 45-198(духане), 45-157(Iкомпресор).
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
 - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори
					
				


