Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Същото ще се получи и при прекъсване между контакторния блок и тяговия трансформатор - например скъсан шунт.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Шунтове, контакти всичко си е нормално по контакторния блок.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Обаче дори рамената на избирача да са останали но "0" позиция, лок ще се товари на 1-ва позиция, защото превключването е само в контакторите.
Друг вариант е прекъснат извод "маса" на тяговия трансформатор, който извод е вътре в трафа или изобщо прекъсната първично намотка.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днеска са ровили от ремонта по 45204 и е дала газ. Замина за ПД за смяна на АТП.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Днеска са ровили от ремонта по 45204 и е дала газ. Замина за ПД за смяна на АТП.
Честито на ремонта. Дешев пак ще "ражда" :lol:
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Днеска са ровили от ремонта по 45204 и е дала газ. Замина за ПД за смяна на АТП.
Нищо не сме ровили :!: Установихме това което и вие сте установили - всички видими валове на АТП се въртя нормално при набиране, селсини и дисков указател отчитат, контакторен блок на преходни резистори се превключва нормално и няма никакви видими прекъснали шунтове по АТП :!: До 9-та позиция няма никаква индикация че избирача на АТП превключва секции. Единствено трепкането на kV на ТД подсказва, че нещо не е наред.
Единственото което машиниста направи последно е да набере до 10-та позициия при неподвижен локомотив. В този момент АТП зацепи на 10-та позиция, машината се изправи на задните колооси, шкаф 830 почервеня и светна газ в трафа.
Това е, нищо не е ровено.
bdz46 написа:Обаче дори рамената на избирача да са останали но "0" позиция, лок ще се товари на 1-ва позиция, защото превключването е само в контакторите.
Друг вариант е прекъснат извод "маса" на тяговия трансформатор, който извод е вътре в трафа или изобщо прекъсната първично намотка.
Прекъснато, ама на 10-та позиция се разпрекъсна и локомотива се натопорчи. Така е, на 1-ва позиция дори да не се премести ролково рамо, контакторите на преходните резистори ще наберат позиция и би се отчело тягов ток, което не става. Според мен ролките си въртят, но контактните болтове на избирача или са изгорели, или са прекъснати връзките от другия край на шините, защото при 10-та позиция зацепва, и то с гръм и трясък.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Аз залагам на прекъсване вътре в трафа. Над 10-та позиция маслото не е удържало на напрежението, веригата се е затворила през дъга, лок се изправя с ритник и дава газ от дъгата.
Или прекъснати веригите и на двете ролки на избирача.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Аз залагам на прекъсване вътре в трафа. Над 10-та позиция маслото не е удържало на напрежението, веригата се е затворила през дъга, лок се изправя с ритник и дава газ от дъгата.
Или прекъснати веригите и на двете ролки на избирача.
Може и така, прекъсването да е с много близки краища и при по-висока позиция да прехвърля.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44130 вчера я спряха за дълбоки плени по бандажите. Интересно в ПО измерителите какво мерят? Днес 130 заминава на струг в ПД и ще се види какво ще остане от бандажите. 44179 днез влезнав ПД за поставяне на бордови компютър.
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Ное 11, 2010 2:52 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от mmtt »

Какъв бордови компютър?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

mmtt написа:Какъв бордови компютър?
БДЖ има едни пари в излишък, дето иска да ги даде на едни хора за нещо безсмислено. Виж за части за поддръжката на локомотивите 68Е1-7 пари няма, но за идиотщини пари много има.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
45 198.9 - 21.02.2012 - 710

Мнение от dido73 »

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Добре е думнало влаковото. Интересно дали дупката и изгорялия мех са в резултат от няколко последователни включвания на лок или от подклинени защити. От еднократно задействане не ми се вярва да се стопи толкова, въпреки че е възможно. Каква снежна приказка е 198 вътре. Не ми се мисли за пичовете където ще я чистят. Дано сега при възстановяването на лок да сменят ключ 370, че от първа кабина не бачка реостата.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Секс БЕЛО и трева .........понесени на колела,между бетон сред железа ............... Поздрав за ремонта и успех :lol:
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Добре е думнало влаковото. Интересно дали дупката и изгорялия мех са в резултат от няколко последователни включвания на лок или от подклинени защити. От еднократно задействане не ми се вярва да се стопи толкова, въпреки че е възможно. Каква снежна приказка е 198 вътре. Не ми се мисли за пичовете където ще я чистят. Дано сега при възстановяването на лок да сменят ключ 370, че от първа кабина не бачка реостата.
Напълно възможно е от еднократно. Пробил е контакторът към корпус. Контактите му са читави, но пробива е към шпилките. Достатъчен е един гръм и дупката е готова.
Подуенци ще им се отели вола - 45-204(АТП), 45-198(духане), 45-157(Iкомпресор).
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация