Страница 14 от 27

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 9:26 pm
от Mario Evstatiev
Днес за ужас на работещите в отделение "Въздушни спирачки", в София влезе небезизвестния дрънголник 06 108.5, която като изключим боята и все още чистия бала(ма)тум на пултовете, е пълна скръб. Въпреки, че е от голям ремонт, ВСИЧКИ въздушни резервоари са с изтекъл 6 годишен ревизионен срок, а три от тях и с изтекъл експлоатационен ресурс от 40 години. Поради тази причина, утре предстои голям гърч по свалянето на цялата тая простотия за ревизия и замяна.

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 6:12 am
от Nikss
Интересно при ПР старозагорци къде са спали. Още по-голяма вина имат и мездренци. :evil: Като излезе от ПР Май месец говорих с няколко бригади и казаха, че са доволни, нямат проблеми. Обаче нещата са загрубели след повече от половин година експлоатация. :? :arrow:

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 6:43 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Интересно при ПР старозагорци къде са спали. Още по-голяма вина имат и мездренци. :evil: Като излезе от ПР Май месец говорих с няколко бригади и казаха, че са доволни, нямат проблеми. Обаче нещата са загрубели след повече от половин година експлоатация. :? :arrow:
НА ПР е задължително да се провери годността на резервоарите и ако срока им изтича скоро се правят по време на самия ремонт. Пак на ПР се правят и всички операции, задължителни за ГРСС. Но като гледам, никой не си е мръгднал пръста за да провери кога изтичат ревизионните и експлоатационните срокове на въздушните резервоари.

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 10:56 am
от Labros
:lol:

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 12:34 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Защо трябва да се напъват, като някой друг ще им свърши работата... :?:
Защото не им се е занимавало. За сметка на това, нио от ВСп трябва да свалим един от най - шибаните за монтаж резервоари от 06 090, да свалим същия такъв от 108, да пробваме този от 090, после да го издадем и качим на 108 :twisted:

Публикувано на: Сря Дек 23, 2009 9:36 am
от amon
Тия машини са за нарязване :evil:

Публикувано на: Сря Дек 23, 2009 9:55 am
от Mario Evstatiev
amon написа:Тия машини са за нарязване :evil:
Абсолютно си прав!

Толкова са непригодни за ремонт, че просто вземат здравето на хората, които трябва да правят ревизии и ремонти по тях. Кой тъпанар е нахлузил въздушния резервоар за команден въздух с обем 127 литра под кабината, приклещен между плуга и талиговата рама. Иди го сваля, като си нямаш работа!

Публикувано на: Сря Дек 23, 2009 10:04 am
от amon
Требва да си с мерки 60/40/60 и тегло до 40кг за да се намъкнеш там. Предлагам да се наемат няколко модела от някоя модна къща с уговорката да не са много бозчати :D

Публикувано на: Сря Дек 23, 2009 11:43 am
от Labros
:prayer: :prayer: .

Публикувано на: Сря Дек 23, 2009 3:15 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:
Кой тъпанар е нахлузил въздушния резервоар за команден въздух с обем 127 литра под кабината, приклещен между плуга и талиговата рама.
Как кой... на Чаушеску хората :prayer: :prayer: .
Ами да дойдат те да си го свалят и качват. Този резервоар сигурно е качен там с презумцията да се демонтира само на капитален ремонт, но тук в България правилата са други и ревизията може да не съвпадне с големия ремонт. Както стана с описаната 06 108.

Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 9:20 am
от Mario Evstatiev
:arrow: 06 108 е сглобена и преди минути се проведе проба под налягане за проверка на плътността на въздушната инсталация. За радост на рабощетите в отделение "Въздушни спирачки", пробата на плътност излезе успешно и машината може да бъде предадена за експлоатация.

:arrow: 06 119 е готова след извършване на ГРСС и днес предстои скоростно - спирачната проба, след която и тази машина излиза да печели пари по родните железни пътища.

Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 10:19 am
от 44142
06108 ако не се лъжа е Мездренска. Защо не си правят ремонтите в Мездра.

Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 12:09 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:06108 ако не се лъжа е Мездренска. Защо не си правят ремонтите в Мездра.
Мездренска е, но в София дойде за резервоари, тъй като депо Мездра нито имат хора, нито резервоари, нито пък могат да правят водна проба. И така го отнесохме ние.

За наша радост, машината днес ще се изкарва и си заминава... УСВЕТ!

Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 12:17 pm
от 44142
Някакво развитие с 06065.

Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 12:24 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Някакво развитие с 06065.
Заведена е от Януари да влезе в подемен ремонт. Коша на 121 ще стане приемник на агрегатите на 065 и той ще бъде новата 06 065.