Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес за ужас на работещите в отделение "Въздушни спирачки", в София влезе небезизвестния дрънголник 06 108.5, която като изключим боята и все още чистия бала(ма)тум на пултовете, е пълна скръб. Въпреки, че е от голям ремонт, ВСИЧКИ въздушни резервоари са с изтекъл 6 годишен ревизионен срок, а три от тях и с изтекъл експлоатационен ресурс от 40 години. Поради тази причина, утре предстои голям гърч по свалянето на цялата тая простотия за ревизия и замяна.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Интересно при ПР старозагорци къде са спали. Още по-голяма вина имат и мездренци. :evil: Като излезе от ПР Май месец говорих с няколко бригади и казаха, че са доволни, нямат проблеми. Обаче нещата са загрубели след повече от половин година експлоатация. :? :arrow:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Интересно при ПР старозагорци къде са спали. Още по-голяма вина имат и мездренци. :evil: Като излезе от ПР Май месец говорих с няколко бригади и казаха, че са доволни, нямат проблеми. Обаче нещата са загрубели след повече от половин година експлоатация. :? :arrow:
НА ПР е задължително да се провери годността на резервоарите и ако срока им изтича скоро се правят по време на самия ремонт. Пак на ПР се правят и всички операции, задължителни за ГРСС. Но като гледам, никой не си е мръгднал пръста за да провери кога изтичат ревизионните и експлоатационните срокове на въздушните резервоари.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Защо трябва да се напъват, като някой друг ще им свърши работата... :?:
Защото не им се е занимавало. За сметка на това, нио от ВСп трябва да свалим един от най - шибаните за монтаж резервоари от 06 090, да свалим същия такъв от 108, да пробваме този от 090, после да го издадем и качим на 108 :twisted:
64.19
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Тия машини са за нарязване :evil:
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

amon написа:Тия машини са за нарязване :evil:
Абсолютно си прав!

Толкова са непригодни за ремонт, че просто вземат здравето на хората, които трябва да правят ревизии и ремонти по тях. Кой тъпанар е нахлузил въздушния резервоар за команден въздух с обем 127 литра под кабината, приклещен между плуга и талиговата рама. Иди го сваля, като си нямаш работа!
64.19
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Требва да си с мерки 60/40/60 и тегло до 40кг за да се намъкнеш там. Предлагам да се наемат няколко модела от някоя модна къща с уговорката да не са много бозчати :D
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:prayer: :prayer: .
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:
Кой тъпанар е нахлузил въздушния резервоар за команден въздух с обем 127 литра под кабината, приклещен между плуга и талиговата рама.
Как кой... на Чаушеску хората :prayer: :prayer: .
Ами да дойдат те да си го свалят и качват. Този резервоар сигурно е качен там с презумцията да се демонтира само на капитален ремонт, но тук в България правилата са други и ревизията може да не съвпадне с големия ремонт. Както стана с описаната 06 108.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

:arrow: 06 108 е сглобена и преди минути се проведе проба под налягане за проверка на плътността на въздушната инсталация. За радост на рабощетите в отделение "Въздушни спирачки", пробата на плътност излезе успешно и машината може да бъде предадена за експлоатация.

:arrow: 06 119 е готова след извършване на ГРСС и днес предстои скоростно - спирачната проба, след която и тази машина излиза да печели пари по родните железни пътища.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

06108 ако не се лъжа е Мездренска. Защо не си правят ремонтите в Мездра.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:06108 ако не се лъжа е Мездренска. Защо не си правят ремонтите в Мездра.
Мездренска е, но в София дойде за резервоари, тъй като депо Мездра нито имат хора, нито резервоари, нито пък могат да правят водна проба. И така го отнесохме ние.

За наша радост, машината днес ще се изкарва и си заминава... УСВЕТ!
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Някакво развитие с 06065.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Някакво развитие с 06065.
Заведена е от Януари да влезе в подемен ремонт. Коша на 121 ще стане приемник на агрегатите на 065 и той ще бъде новата 06 065.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация