Графистите не преписват - като прочетат горното много ще са обидят. Те "творят". Полагат "тежък" и "високо интелектуален" труд, за което получават високи (последното без кавички) възнаграждения. Резултатите са налице и ежедневно стотици хиляди пътници и товародатели ги изпитват на гърба си.mach написа:Ето това е разписанието което трябва да бъде направо преписано от графистите за ГДВ2011

Глобален модератор
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Глобален модератор


Модератор
Най - после сканиращото ми устройство е при мен и бързам да изпълня голямата молба на нашия уважаван форумец Тошко Пламенов , която той отправи към мен още на 23-ти юли , а именно разписанието на влаковете в участъка София - Мездра - Горна от далечните 1992 и 1993 г.Като предварително се извинявам за закъснението , но причините не зависеха от мен , считам , че това разписание ще е интересно и за форумата аудитория.
- София - Горна Оряховица:
skan 1;
skan 2;
skan 3;
skan 4;
skan 5;
skan 6.
- Горна Оряховица - София:
skan 1;
skan 2;
skan 3;
skan 4;
skan 5.
Увеличавайте и вижте пъстрата палитра от влакове.
- София - Горна Оряховица:
skan 1;
skan 2;
skan 3;
skan 4;
skan 5;
skan 6.
- Горна Оряховица - София:
skan 1;
skan 2;
skan 3;
skan 4;
skan 5.
Увеличавайте и вижте пъстрата палитра от влакове.


Много, много интересно!
Браво за труда! Графистите да не спят и/или преписват от ГДВ 2008 и 2009, а да видят колко по-добре може да бъдат следващите ГДВ ако не помнят славните времена на железницата.
Между другото, забелязах нещо интересно... сп. Ал. Войков между Илиянци и Курило е сегашната сп.Кумарица.


Между другото, забелязах нещо интересно... сп. Ал. Войков между Илиянци и Курило е сегашната сп.Кумарица.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аз пък забелязах друго - виж влакове 260 и 222 от тук.Единият взема разстоянието Плевен - Червен бряг за 48 минути , спирайки на 3 станции - Долни Дъбник , Горни Дъбник и Телиш , вторият - само на 2 - Долни Дъбник и Телиш , а изминава същото разстояние за 50 минути.Вместо да пътува по - малко , влакът пътува повече.Ха сега де. 
Разликата може би се дължи в композициите.По онова време влак Плевен - София да е бил с около 5 - 6 вагона , а влак Варна - София - с не по - малко от 10.

Разликата може би се дължи в композициите.По онова време влак Плевен - София да е бил с около 5 - 6 вагона , а влак Варна - София - с не по - малко от 10.

Не бой се, в наши дни ако инфрата е на проектните параметри и влакът достига 130 където е възможно (не повече), спокойно ще пристига от Сф при теб за точно 5 ч 25 мин, сметнато е.Vancho написа:Оха, по моя район е било доста злеОткъм бройка влакове добре, ама 7 часа с експресен влак
Май нямам чак толкова причини да се оплаквам

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Модератор
Използвам възможността да благодаря на Весо за положените усилия да ни върне към старите ленти с тези сканирани разписания. Има вече няколко бири в своя полза!!! Забележете редовно движещия се тогава БВ 432 Бургас - Плевен. Движел се е като дневен влак и е давал, възможност за пътуване между Бургас и Дъбово като алтернативен вариант на сегашния 3622.


Модератор
Информация
Модератори