Страница 14 от 23
Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 1:46 pm
от Saruman
Мерси за отговора, значи някой само се е правил на разбирач, ето четете що за простотии:
линк
Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 1:50 pm
от VESO
Това е някаква абсолютна простотия.Единственият проблем на DESIRO е , че при продължително движение със скорост под 40 км/ч настъпват някакви повреди - затова при Кюстендил - Гюешево , влаковете са с композиции.Последно имаше голям спор за участъка Добрич - Кардам и дали може да се пускат там мотрисите , но със специална заповед бе разрешено продължително им движение с 40 км/ч точно в тази отсечка.
Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 5:40 pm
от bdz46
Не 40, а 25 км/ч. До Кюстендил също е 40 скоростта.
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 11:04 am
от Mario Evstatiev
Имало е злонамерени действия срещу ДМВ 10-015/016. В една от автосцепките умишлоне е хвърлен болт в механизма за въздушно зацепване, поради което е повреден клапан от инсталацията. Същият е даден за изработка в Цех "Подготвителен" в депо София.
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 6:58 pm
от n0_aLoNe
lok45111 написа:Имало е злонамерени действия срещу ДМВ 10-015/016. В една от автосцепките умишлоне е хвърлен болт в механизма за въздушно зацепване, поради което е повреден клапан от инсталацията. Същият е даден за изработка в Цех "Подготвителен" в депо София.
Е може ли такива работи значи, това не мога да го разбера в някои хора.... направо без коментар

Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 9:50 am
от Mario Evstatiev
Болта е пуснат умишлено и то на място, където някой е знаел, че ще направи беля. Командния клапан на въздушното зацепване буквално бе разцепен.
Публикувано на: Чет Фев 04, 2010 9:03 am
от elektrovoz46
А 10 серия ДМВ са с два двигатела нали?И какъв разход имат?
Публикувано на: Чет Фев 04, 2010 10:23 am
от Mario Evstatiev
elektrovoz46 написа:А 10 серия ДМВ са с два двигатела нали?И какъв разход имат?
Два дизел - мотора по 275 кВт всеки. Предавката е хидромеханична с автоматична скоростна кутия. Всеки дизел мотор задвижва прилежащата му талига.
Публикувано на: Чет Фев 04, 2010 9:01 pm
от 07
lok45111 написа:elektrovoz46 написа:А 10 серия ДМВ са с два двигатела нали?И какъв разход имат?
Два дизел - мотора по 275 кВт всеки. Предавката е хидромеханична с автоматична скоростна кутия. Всеки дизел мотор задвижва прилежащата му талига.
3степенна автоматична скоростна кутия с хидротрансформатор или ХПК? предполагам е първото (по-специфичното придърпване при превключване)
Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 8:51 pm
от HASSEN
Може ли да кажете въз основа на какви нормативни документи с билет за 2 клас мога да пътувам в салона обозначен като 1 клас на ДМВ 'Дезиро'.
Питам понеже вече няколко пъти превозната бригада заявява, че щом билета ми е 2 клас нямам право да съм в този обособен за 1 клас салон.
Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 9:03 pm
от Saruman
Със сигурност ли първата класа в Дезиро не се третира като 1-ва вече, т.е. не се издават такива билети ?
Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 9:14 pm
от rexkos
Да, със сигурност 1-вата класа за Дезиро вече не важи. Вчера пътувах от София до Костинброд с 10208 и кондукторът нищо не каза, че съм в първа класа.
Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 9:18 pm
от HASSEN
rexkos написа:Да, със сигурност 1-вата класа за Дезиро вече не важи. Вчера пътувах от София до Костинброд с 10208 и кондукторът нищо не каза, че съм в първа класа.
И аз няколко пъти пътувах от Димитровград до Пловдив и не ме пускаха там, затова и питам-за да мога да се аргументирам.
Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 9:43 pm
от VESO
Със сигурност в 10-00-ките , но и като цяло в пътническите влакове не важи. Обаче 10121 / 10263 / 10114 е композиция и там съм попадал на 3 типа кондукторски обяснения.Ситуацията се е разигравала в един и същи тип вагон - първокласния , само че в различни дни , а реакциите на кондукторите към обикновени пътници бяха следните:
1. заявява , че за пътническите влакове , обслужвани от композиции , в които има първокласен вагон , важи първа класа и след като билетът ти е за втора , изобщо нямаш място в него и те гони от там.По този начин беше накарал цяло купе (6-тима души) да се преместят в съседния вагон.
2. проверява ти билета и ти казва , че след като ти е за второкласен вагон , можеш да останеш в първокласния , но без да сядаш на седалките , а само прав (тук обаче не уточни къде - в коридора или в купетата , но аз наблюдавах отстрани как подробно го обяснява на една жена).
3. казва ти , че можеш да стоиш спокойно в първокласния вагон , тъй като по нормативни документи първокласен вагон на пътнически и крайградски влакове се третирал като второкласен.
Ха сега де.

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 9:45 pm
от bobara_e_tuk
За ПВ и КПВ важало ли е изобщо 1-ва класа