Страница 14 от 17
Публикувано на: Нед Авг 22, 2010 6:25 pm
от 07
desiro_94 написа:mitkodiablo написа:VESO написа:Последната с най - голям номер е 011 , още с идването си бе предвидена да се използва за рез. части на останалите.Тя никога не се е движела.
Добре де неможели да се пуснат на някой друг RБВ останалите ?
Вчера имаше 1 97-ца на RБВ 3620 *Чайка* последен на опашката.
Виж по горе - след като е била петък вечер на 3623 - вчера е нормално да е била на 3620

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 9:29 pm
от Nikss
VESO написа:Точно. И останалите две са на гаражните коловози на центр. София.Те все още не са в движение.
И едва ли някога ще бъдат предвид състоянието, в което са...

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:40 pm
от mitkodiablo
Nikss написа:VESO написа:Точно. И останалите две са на гаражните коловози на центр. София.Те все още не са в движение.
И едва ли някога ще бъдат предвид състоянието, в което са...

Светниме по конкретно ?
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:55 pm
от Nikss
mitkodiablo написа:Nikss написа:VESO написа:Точно. И останалите две са на гаражните коловози на центр. София.Те все още не са в движение.
И едва ли някога ще бъдат предвид състоянието, в което са...

Светниме по конкретно ?
Като пътуваш от София посока Подуене, Искър, Казичене, Костенец, Пловдив, Стара Загора, Нова Загора, Ямбол, Карбонат и Бургас загледай редицата с вагони в гърловината и ще видиш двете 97-ци (номера 001 и 002) забутани между митеранките и спрени от някога ресторанти на РСВ, нашарени солидно и вероятно пообрани за да се движат другите 97. Това е.

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 11:18 pm
от 07
номерата не са ли 011 и 012.... мисля че 001-010 бяха в движение..
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 11:33 pm
от mitkodiablo
Nikss написа:mitkodiablo написа:Nikss написа:
И едва ли някога ще бъдат предвид състоянието, в което са...

Светниме по конкретно ?
Като пътуваш от София посока Подуене, Искър, Казичене, Костенец, Пловдив, Стара Загора, Нова Загора, Ямбол, Карбонат и Бургас загледай редицата с вагони в гърловината и ще видиш двете 97-ци (номера 001 и 002) забутани между митеранките и спрени от някога ресторанти на РСВ, нашарени солидно и вероятно пообрани за да се движат другите 97. Това е.

Знам къде се намират но питах какво им е ?
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 11:51 pm
от VESO
012 няма.Последна от серията е 011 , която е била предвидена за рез.части.Тези , които се движат са следните:
003;
005;
006;
007;
008;
009;
010.
Като всичките по - горе в колоната без 008 в момента са в състава на "Сл.бряг". 001 и 002 са на гаражните коловози , а 011 би следвало да е някъде в (без)Надежда.Няма я при останалите.Дори според моето мнение , щом още с идването си е била предназначена за части , вероятно е разколачена някъде или прави компания на спряното "ARkimbz" 002.
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 12:20 am
от Nikss
Митьо 001 и 002 вероятно също ще са за части или са станали донори или няма пари за техните ревизии. Не знам какво точно е, най-вероятно последното, затова са оставени на разпад.

Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 12:35 am
от VESO
Въпросът е къде е 004.Не съм го мяркал , но дали е годен за движение , не знам.
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 12:56 am
от mitkodiablo
Дано се сетят до опрявят тези вагони както и бистрата защото иначе....
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 7:42 am
от VESO
Няма да е зле и да поизчистят графитите.Драскачите стават все по - нагли и не остана 97-ца без да е надраскана , някои дори са в плачевен вид.А "ЕАК" (така съм кръстил
този вагон , понеже от години е с графита) е резонна гледка.
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 8:15 am
от 46 242
Два от тези вагона чакат бракуване.
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 12:04 pm
от VESO
Може би са именно тези , които стоят там.Причината за спирането им бе , че много бързо се износиха ребордите.
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 3:21 pm
от mitkodiablo
VESO написа:Може би са именно тези , които стоят там.Причината за спирането им бе , че много бързо се износиха ребордите.
коо тези от снимката ли ?
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 4:48 pm
от VESO
От коя снимка?
