Страница 14 от 54
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:53 pm
от rexkos
Принципно влакът е с червена машина, но точно в този ден бе дадена 46 234, тъй като се провеждаше практически изпит.
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:56 pm
от 44142
То и 3621 и 8611 са със синя. Освен да се дадат червени на бургазлии.
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 11:58 pm
от ewipito
Ghost написа:Пореден случай на скъсан бандаж. Интересно ще е да се види от коя страна са щемпелите на бандажа. Досегашните скъсвания винаги бяха на цифра най-вече на 1 и 7. Всички скъсвания до сега са все по Софийско. Нито един в Бургас или в Пловдив.
Изводът е: дървен шоп в 46 200 е една особено опасна комбинация.

Не съм на това мнение. Това че сините машини са пълни боклуци си е отделен вапрос.

Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 7:06 am
от Mario Evstatiev
В действителност, не веднъж е обсъдено, че за малки влакове 46-та серия са не много рентабилни поради по - големите амортизационни отчисления.
В случая с бандажа, по - скоро дошло му е времето. Важното е, че е бил малкия дявол и не е станала беля като в Ешеде...
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 4:31 pm
от lok43r
Ghost написа:Пореден случай на скъсан бандаж. Интересно ще е да се види от коя страна са щемпелите на бандажа. Досегашните скъсвания винаги бяха на цифра най-вече на 1 и 7. Всички скъсвания до сега са все по Софийско. Нито един в Бургас или в Пловдив.
Изводът е: дървен шоп в 46 200 е една особено опасна комбинация.

Преди по-малко от година 46-030 (изолирана) скъса бандаж между Дружба и Долно Езерово. Последва изпадане и изораване на стотина метра път.
Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 6:21 am
от Mario Evstatiev
Вчера разговарях с колега от Пд, който сподели, че скъсването на бандажа е доста сериозно. Целия бандажен пръстен се е отворил. Доколкото си спомням, това не е първия случай при 46-та серия, което вероятно се дължи на некачествени материали. Опазил Господ, че не стана по - голяма беля.
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:09 pm
от turboto
rexkos написа:46 234 с влак 5611 в деня на инцидента в Кресненско:

А вчера и се порадвахме...

Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 9:08 am
от stankos
Не разумем , ама тая машина 2007 лето що въглища изкара за Големо село ....!
Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 11:04 am
от Mario Evstatiev
Вчера 46 234 беше отново на фронта и в 14:00 замина да обслужва товарачки.
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 1:49 am
от Elektriska
Hello railway fans! Greetings from Romania...i am a fan of the ASEA Electric Locomotive.
Sorry i dont know bulgarian language...so i will use google translator to send the message in your language.
I like your forum and maybe we will change some railway experience beetween CFR and BDZ.
By the way...i have made a repaint for this kind of locomotive for MSTS in BDZ color scheme...here she is on youtube
Здравейте фенове жп! Поздрав от Румъния ... аз съм фен на ASEA Електрически локомотив.
За съжаление аз съм знаят български език ... така че аз ще използват Google Translator, за да изпратите съобщение на вашия език.
Харесва ми форум и може би ще се променят някои железопътни опит beetween референтна рамка и БДЖ.
Между другото ... аз имам направи пребоядисвам за този вид локомотив за MSTS в цвят БДЖ схема ... тук тя е на младост
http://www.youtube.com/watch?v=vUv9ztWsTBQ
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 9:26 am
от Mario Evstatiev
Добре дошъл!
Ако владееш сръбски език, може да кореспондираме на него. Има какво да се разкаже за Le5100 kW

Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 10:53 am
от NiGhtPiSH
Elektriska написа:Hello railway fans! Greetings from Romania...i am a fan of the ASEA Electric Locomotive.
Sorry i dont know bulgarian language...so i will use google translator to send the message in your language.
I like your forum and maybe we will change some railway experience beetween CFR and BDZ.
By the way...i have made a repaint for this kind of locomotive for MSTS in BDZ color scheme...here she is on youtube
Здравейте фенове жп! Поздрав от Румъния ... аз съм фен на ASEA Електрически локомотив.
За съжаление аз съм знаят български език ... така че аз ще използват Google Translator, за да изпратите съобщение на вашия език.
Харесва ми форум и може би ще се променят някои железопътни опит beetween референтна рамка и БДЖ.
Между другото ... аз имам направи пребоядисвам за този вид локомотив за MSTS в цвят БДЖ схема ... тук тя е на младост
http://www.youtube.com/watch?v=vUv9ztWsTBQ
Salut!
Hey thank you for joining us on our Forum! The BDZ 46, are beloved objects for photographing by the spotters. Here you can find information, about all of the Bulgarian locomotives used by BDZ, BZK, Bulmarket or DB Schenker and Rail Cargo Austria and nearly all of the passenger carriages and wagons.
You can even click on the banner on your right hand side and see the production of the first Bulgarian locomotive maker - Express Service Ltd.
Some of the Le5100, are modernised in Koncar, Croatia, and some are stopped for various reasons including modernisation.
Vă doresc toate cele bune!
Публикувано на: Съб Яну 23, 2010 2:40 am
от Elektriska
Thank you for replying!
I would like to know if i can find some blueprints (front-back-left-top detailed) with this locomotive class 46 BDZ....
I want to make a model for MSTS, but i need more details about her.
Hope you can understand me!
Best regards!
Благодаря ви за отговор!
Бих искал да знам дали мога да намеря някои чертежи (отпред-назад-лявата Подробно) с този локомотив клас 46 БДЖ ....
Искам да направя модел за MSTS, но имам нужда от повече информация за нея.
Надявам се, че може да ме разберете!
С най-добри пожелания!
Публикувано на: Съб Яну 23, 2010 12:02 pm
от NiGhtPiSH
The original BDZ Class 46 is CFR 40. We have also modernised CFR 40 that are used by BZK.
The BDZ 46-200 are modernised in Koncar, Croatia - you can find pictures in our gallery or
www.railwaymodeling.com . Blueprints, you can find in your nearest locomotive depot or railway school in Romania.
Публикувано на: Съб Фев 06, 2010 1:47 am
от elektrovoz46
Да попитам 46.208 и 46.231 до колко километра са ограничени>
