Страница 14 от 20
Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 9:31 pm
от 46 242
Хубаво са я спретнали тази машина.Тя им единствената за 110,но и то само по документация,не по каране.
Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 9:32 pm
от VESO
За 199 ли става дума?
Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 9:35 pm
от Гост
VESO написа:За 199 ли става дума?
Прдполагам че "да",съдейки по описанието и снимките

Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 9:37 pm
от 46 242
45 199.
Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 9:38 pm
от rexkos
45 194 също е за 110 km/h.
Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 9:41 pm
от Гост
rexkos написа:45 194 също е за 110 km/h.
И двете и 45 199 и 45 194 са много хубави машини и отвън и отвътре.

Ето такива локомотиви най-много харесвам.

Публикувано на: Нед Авг 31, 2008 9:43 pm
от VESO
45199-7 съм я засичал само веднъж , при това на Пазарджик , теглеща Дианата , ето и
снимка.
Публикувано на: Пон Сеп 01, 2008 7:31 am
от Mario Evstatiev
45 199-7 за сега поне е още до 100 км/час. И котвичките на скоростомерите, и шаблоните го доказват. 194 мисля, че е за 110, но не съм особено сигурен.
Публикувано на: Пон Сеп 01, 2008 7:32 am
от rexkos
На 45 194 съм виждал котвичката и шаблона. За 110 е.
Публикувано на: Пон Сеп 01, 2008 9:52 am
от rexkos
VESO написа:Впечатления от пътуването , осъществено с Rexkos на 30-ти август.
Веско, поздравления за страхотното описание! А какво ще кажеш за приключението на гара Карнобат и пътуването в 8626, или по-точно как пътувахме в него.

Публикувано на: Пон Сеп 01, 2008 11:49 am
от Vancho
Нека и аз се включа в темата като ви разкажа за пътуването ми до Плевен и обратно /отиване 27.08 -БВ 4612 и връщане 29.08 - БВ 4613/
Нашия влак се теглеше от 44.103/а миналата седмица беше 44.123 преди да се запали

/
Започвам са малко снимчици на намиращия се на съседния 4-ти коловоз БВ 9621 :
http://bgphoto.net/photos/33326/o633558673286490000.jpg
http://bgphoto.net/photos/33326/o633558673315396250.jpg
http://bgphoto.net/photos/33326/o633558673338521250.jpg
Клип при заминаването на БВ 9621 :
http://www.dailymotion.com/vancho_rs/vi ... 488_travel
Недей снима , бе

:
http://bgphoto.net/photos/33326/o633558673361490000.jpg
А ето и впечатления от участъка Русе-ГО..
До Борово скоростта си беше нормална /около 65-70 км/ , но след това тръгнахме към Бяла /гражданите които носят главната вина за трудоемкия терен между Борово и Бяла

/ .Та до Моруница имаше намаление от 20 км /ч . Вижда се че са направили канавки /или не знам как им викате/ , малко укрепления също така , но скоростта си е нисичка/
Снимка на виждащия се в равното град Бяла :
http://bgphoto.net/photos/33326/o633558673388833750.jpg
Гара Бяла :
http://www.bgphoto.net/photos/33326/o63 ... 021250.JPG
След Бяла до ГО влакът не прави ту-туф

и се движи с около 80 км/ч

.Влязохме си навреме в ГО и шуменския си беше там и по живо- по здраво си стигнахме в Плевен в 9.46 / 1 минута преди време

/
Влака в крива/странното е че след инвалидния имаше 2 вагона на БДЖ и композицията се състоеше от общо 8 вагона/:
http://bgphoto.net/photos/33326/o633558674010240000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/33326/o63 ... 677500.jpg
Част 2-ра Плевен - Русе :
ПВ 20136 пристига в Плевен :
http://www.bgphoto.net/photos/33326/o63 ... 240000.jpg
БВ 4613 дойде точно навреме на Плевен теглен от 44.117 и оттам тръгнахме със 100 км да гоним скандално известното РусИ. Този път влака беше с 6 вагона и син инвалиден/от РусИ тръгва със червен/

На ГО си влязохме навреме , но там съобщиха ,че БВ 4641 е закъснял с 40 минути

.В крайна сметка 4641 не подпря само влака за Русе /че някой пак ще каже нещо / , а и още 2 ПВ - 40217,20138 .И така пловдивското влакче си пристигна в 20.15 . След него тръгнаха ПВ-тата а двата ''Бързака'' ги пуснаха както обикновено заедно в 20.20.
КЛИП призаминаването на двата влака /4641 и 4613/:
http://www.dailymotion.com/vancho_rs/vi ... 618_travel
В крайна сметка на Долапите влязохме заедно с 4647/явно на ГО са преценили това

/ ,а в Руси се оказа ,че сме избили 2 минути и пристигнахме в 22.19 /1 ч 59 мин ГО-Русе , по разписание 2 ч 01 мин /
Публикувано на: Пон Сеп 01, 2008 5:21 pm
от VESO
rexkos написа:....
Веско, поздравления за страхотното описание! А какво ще кажеш за приключението на гара
Карнобат и пътуването в 8626, или по-точно как пътувахме в него.

Коя гара? Че нещо май се нарича по друг начин.
Саше , напоследък взе доста правописни грешки да правиш.

Публикувано на: Пон Сеп 01, 2008 5:27 pm
от Labros
Това е след ремонта. На неук майстор-мангал са му били дали задачата да постави буквите.

Публикувано на: Пон Сеп 01, 2008 5:28 pm
от VESO
И резултата е налице.

Добре че поне го оправиха скоро.Въпреки това е фотографирано.
Публикувано на: Пон Сеп 01, 2008 5:30 pm
от rexkos
Охх, да бе верно. Бях забравил, че наскоро на някои гари са им сменили имената - Ракия, Ямбоб, Разклатник, Повеяново.
