Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Хубаво са я спретнали тази машина.Тя им единствената за 110,но и то само по документация,не по каране.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За 199 ли става дума?
Гост
Гост

Мнение от Гост »

VESO написа:За 199 ли става дума?
Прдполагам че "да",съдейки по описанието и снимките :)
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

45 199.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

45 194 също е за 110 km/h.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

rexkos написа:45 194 също е за 110 km/h.
И двете и 45 199 и 45 194 са много хубави машини и отвън и отвътре. :) Ето такива локомотиви най-много харесвам. :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

45199-7 съм я засичал само веднъж , при това на Пазарджик , теглеща Дианата , ето и снимка.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

45 199-7 за сега поне е още до 100 км/час. И котвичките на скоростомерите, и шаблоните го доказват. 194 мисля, че е за 110, но не съм особено сигурен.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

На 45 194 съм виждал котвичката и шаблона. За 110 е.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:Впечатления от пътуването , осъществено с Rexkos на 30-ти август.

Веско, поздравления за страхотното описание! А какво ще кажеш за приключението на гара Карнобат и пътуването в 8626, или по-точно как пътувахме в него. :lol:
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Нека и аз се включа в темата като ви разкажа за пътуването ми до Плевен и обратно /отиване 27.08 -БВ 4612 и връщане 29.08 - БВ 4613/

Нашия влак се теглеше от 44.103/а миналата седмица беше 44.123 преди да се запали :? /
Започвам са малко снимчици на намиращия се на съседния 4-ти коловоз БВ 9621 :
http://bgphoto.net/photos/33326/o633558673286490000.jpg
http://bgphoto.net/photos/33326/o633558673315396250.jpg
http://bgphoto.net/photos/33326/o633558673338521250.jpg
Клип при заминаването на БВ 9621 :
http://www.dailymotion.com/vancho_rs/vi ... 488_travel
Недей снима , бе :lol: : http://bgphoto.net/photos/33326/o633558673361490000.jpg
А ето и впечатления от участъка Русе-ГО..
До Борово скоростта си беше нормална /около 65-70 км/ , но след това тръгнахме към Бяла /гражданите които носят главната вина за трудоемкия терен между Борово и Бяла :cry: / .Та до Моруница имаше намаление от 20 км /ч . Вижда се че са направили канавки /или не знам как им викате/ , малко укрепления също така , но скоростта си е нисичка/
Снимка на виждащия се в равното град Бяла :
http://bgphoto.net/photos/33326/o633558673388833750.jpg
Гара Бяла :
http://www.bgphoto.net/photos/33326/o63 ... 021250.JPG
След Бяла до ГО влакът не прави ту-туф :lol: и се движи с около 80 км/ч :P .Влязохме си навреме в ГО и шуменския си беше там и по живо- по здраво си стигнахме в Плевен в 9.46 / 1 минута преди време :lol: /
Влака в крива/странното е че след инвалидния имаше 2 вагона на БДЖ и композицията се състоеше от общо 8 вагона/:
http://bgphoto.net/photos/33326/o633558674010240000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/33326/o63 ... 677500.jpg


Част 2-ра Плевен - Русе :
ПВ 20136 пристига в Плевен :
http://www.bgphoto.net/photos/33326/o63 ... 240000.jpg
БВ 4613 дойде точно навреме на Плевен теглен от 44.117 и оттам тръгнахме със 100 км да гоним скандално известното РусИ. Този път влака беше с 6 вагона и син инвалиден/от РусИ тръгва със червен/ :) На ГО си влязохме навреме , но там съобщиха ,че БВ 4641 е закъснял с 40 минути :cry: .В крайна сметка 4641 не подпря само влака за Русе /че някой пак ще каже нещо / , а и още 2 ПВ - 40217,20138 .И така пловдивското влакче си пристигна в 20.15 . След него тръгнаха ПВ-тата а двата ''Бързака'' ги пуснаха както обикновено заедно в 20.20.
КЛИП призаминаването на двата влака /4641 и 4613/:
http://www.dailymotion.com/vancho_rs/vi ... 618_travel

В крайна сметка на Долапите влязохме заедно с 4647/явно на ГО са преценили това :lol: / ,а в Руси се оказа ,че сме избили 2 минути и пристигнахме в 22.19 /1 ч 59 мин ГО-Русе , по разписание 2 ч 01 мин /
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

rexkos написа:....
Веско, поздравления за страхотното описание! А какво ще кажеш за приключението на гара Карнобат и пътуването в 8626, или по-точно как пътувахме в него. :lol:
Коя гара? Че нещо май се нарича по друг начин.
Изображение

Саше , напоследък взе доста правописни грешки да правиш. :lol: :lol: :lol:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Това е след ремонта. На неук майстор-мангал са му били дали задачата да постави буквите. :lol: :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И резултата е налице. :lol: :lol: :lol:
Добре че поне го оправиха скоро.Въпреки това е фотографирано.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Охх, да бе верно. Бях забравил, че наскоро на някои гари са им сменили имената - Ракия, Ямбоб, Разклатник, Повеяново. :lol:
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация