Страница 14 от 59

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 9:40 pm
от 43.309
Никакъв необичаен път 1 колко пъти да повторя, че има пв по п1.

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 9:42 pm
от lok43r
46 242 написа:Кажи защо пaк не успяха да го ковнат навреме. Нали го пускат по необичаен след Ихтиман.
:roll:
Няма такъв филм. Прибави и 25 между Подуяне и Искъра.

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 9:57 pm
от 46 242
lok45111 написа:В участъка Их-Всо-Вк се движехме по необичаен път №1

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:00 pm
от 43.309
Да защото 10133 вече е минал Ихтиман и междугарието по п1 е свободно.Може да се приложи за 8614, но не и за 8692 когато по път 1 вървят 10125 и 10133.

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:00 pm
от lok43r
Разбери че не става за всички влакове това. Отделно никой не може да задължи диспечера влака да върви по п1. И въпреки това минаваш два пъти през отклонение и половината междугарие с 60. Ползата от цялата гимнастика е 2-3 минути.

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:02 pm
от 46 242
lok45111 написа:За тази сметка за "БУРГАС" местата са свършили още в Петъка, влакът беше 100% населен и замина от Бургас по разписание, теглен от 46 205.1 и без бистро в състава си.
Тук Марио говори за населеността на 8614.

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:04 pm
от 46 242
lok43r написа:Разбери че не става за всички влакове това. Отделно никой не може да задължи диспечера влака да върви по п1. И въпреки това минаваш два пъти през отклонение и половината междугарие с 60. Ползата от цялата гимнастика е 2-3 минути.
Ползата е от Ихтиман до София само по необичаен. Сметни и ще видиш че изсмуква близо 7 мин

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:05 pm
от Mario Evstatiev
И пак за 8692 е неприложима таз схема. На 8614 се приложи Их-Вк, като можеше да се продължи до Пд, ама диспечера има последната дума.

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:05 pm
от 43.309
Така съм съгласен, само че без 25-те след Ик.

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:14 pm
от 46 242
lok45111 написа:И пак за 8692 е неприложима таз схема. На 8614 се приложи Их-Вк, като можеше да се продължи до Пд, ама диспечера има последната дума.
Как да е неприложима ! Много ли е трудно в неделя да се измести с 20 мин електричката !

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:15 pm
от Mario Evstatiev
46 242 написа:
lok45111 написа:И пак за 8692 е неприложима таз схема. На 8614 се приложи Их-Вк, като можеше да се продължи до Пд, ама диспечера има последната дума.
Как да е неприложима ! Много ли е трудно в неделя да се измести с 20 мин електричката !
По - добрият вариант е да се отпуснат пари и да се направят ремонти, особено на проблемните Их-Всо път 2, Пбк - Еп път 2 и съответно да се махнат онея 25 м/у Ик и Пд.

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:16 pm
от 43.309
Не става само за 1 ден, то на този принцип и 8615 може да се измества само в петък.

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:18 pm
от SoAlien
Какви ремонти, те вече решили да не правят ремонти там, защото видите ли през далечната 2018 година там ще има нова линия ... До тогава - "Я камилата, я камиларя". Всеки лв вложен в жп инфраструктура между София и Пловдив е рентабилен и се избива бързо (и по други линии е така) и не виждам какво точно губят, ако си кърпят линията докато дойде голямата реконстрункция - защото я дойде, я не ...

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:20 pm
от 46 242
Пари за ремонти няма да се отпуснат. Cамо в едно изключение. И кое е по-лесно: ремонт на път или малко мозък в съставяне на ГДВ...

Публикувано на: Пет Май 14, 2010 4:02 pm
от stani_46001
С коя машина е днес влак 2691?