Страница 14 от 16
Публикувано на: Нед Фев 05, 2012 3:16 pm
от bobara_e_tuk
има баш контролер от волан на москвич на който пише АЗЛК

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 9:38 pm
от Petko Ivanov
От 9.02 спират поетапно от експлоатация мотрисите серии 32 и 33
http://dnes.dir.bg/news/spirane-bdz-mot ... 94089?nt=6
Има ли определени за музей или всичко отива на оксижена?
Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 10:00 pm
от bdz46
За сега нищо не отива на оксижена. Става въпрос само за спиране от експлоатация, може и само временно да се окаже, защото за момента няма с какво да бъдат заменени.
Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 12:00 am
от vesko7
Ако се спрат 32 000 реално няма как да се върже графика. Няма достатъчно електровози и вагони. Работата намерисва като 2008г. когато пак искаха да ги спират.
Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 8:41 am
от stankos
bobara_e_tuk написа:има баш контролер от волан на москвич на който пише АЗЛК

АхЗащоЛитеКупих.

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 9:54 am
от Petko Ivanov
vesko7 написа:Ако се спрат 32 000 реално няма как да се върже графика. Няма достатъчно електровози и вагони. Работата намерисва като 2008г. когато пак искаха да ги спират.
Според мен този път ще ги спрат окончателно. Общественото внимание сега се фокусира върху такива неизпълнени обещания, дадени в миналото - спирането на 32, скъсаната стена на язовир "Иваново" и др. Изпуснатият влак от Враца е капак на всичко.
Относно покриване на графика - предполагам, че ще стане с влакове, теглени и от дизели където няма "Дезиро" или електровози в наличност. 55 серия са с котел за отопление и спокойно могат да обслужват влаковете на къси разстояния. Друга възможна алтернатива е спиране на част влаковете, обслужвани досега от 32
Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 12:22 pm
от bdz46
Ама няма и вагони, които да се теглят.
Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 12:31 pm
от gugu_134
След като спрат 32-серия ще опиша положението като страшно. Още една стъпка към ликвидирането на БДЖ ще бъде направена.
Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 3:16 pm
от Vancho
То уж вагони излизат постепенно от 180-те дет са пратени за ревизии, ама идва времето и на други ... А ГО се справяха като бяха ремонтите в Балкана пускаха 63-ки на Хебър и пътническите по втора

1 вагон за Габрово им стига

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 3:45 pm
от Saruman
1 вагон и впрегнат ванчо на 4 бара, щото 10 ще го озорят и тегли на 21 промила.

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 7:19 pm
от plastikat
Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 7:44 pm
от 44-134
От където изкара по-високо налягане..
Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 11:01 pm
от Vancho
Шегурай се ти, габровец... Утре като ти развалят връзката и с Хебъра друго ще казваш

Публикувано на: Пет Фев 10, 2012 1:03 pm
от vesko7
Petko Ivanov написа:vesko7 написа:Ако се спрат 32 000 реално няма как да се върже графика. Няма достатъчно електровози и вагони. Работата намерисва като 2008г. когато пак искаха да ги спират.
Според мен този път ще ги спрат окончателно. Общественото внимание сега се фокусира върху такива неизпълнени обещания, дадени в миналото - спирането на 32, скъсаната стена на язовир "Иваново" и др. Изпуснатият влак от Враца е капак на всичко.
Относно покриване на графика - предполагам, че ще стане с влакове, теглени и от дизели където няма "Дезиро" или електровози в наличност. 55 серия са с котел за отопление и спокойно могат да обслужват влаковете на къси разстояния. Друга възможна алтернатива е спиране на част влаковете, обслужвани досега от 32
Съгласен съм като цяло, въпреки че за мен лично проблема със спирачките се дължи на чиста немарливост. По въпроса за 55 000 серия и вагоните - въпроса ми е по-скоро чисто риторичен - Колко от локомотивите 55 000 серия са оборудвани с изправни парни котли и колко от вагоните са с изправни парни серпентини в купетака ?! Според мен се отива на варианта - спиране на влакове.

Публикувано на: Пет Фев 10, 2012 3:12 pm
от vkakachev
Има ли сведение как се държат сръбските ЕМВ- та през зимата? Те май са 33 серия?