Страница 14 от 20

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 12:15 am
от VESO
Аз преди години също не правих много снимки.Но когато няколко отворковци взеха да ме оспорват , че снимам едно , а представям друго (практически въвеждам в заблуждение всички форумци) , вече се презастраховам от излишни спорове , като показвам максимално , това , заради което съм си патил.И вече може да се досетите колко знайни и незнайни усти съм затворил. :D

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 12:20 am
от rexkos
100% съм сигурен, че вагонът е серия 19-74. На снимката ясно се виждат части от интериора, отличаващи го от 10-40, тъй че смятам въпроса за приключен. :P

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 12:24 am
от VESO
Нека при следващ път , този , който попадне на интересен вагон да споделя.
А колкото до спорове , винаги трябва да се уреждат мирно и неслучайно призовавам към това. Ето например колко хора ще повярват , ако им кажа , че този интериор е от първокласен вагон , а не от второкласен? :roll:
Само тези , които са пътували с него , или са го виждали , много добре знаят , че вагонът е първа класа.

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 6:18 am
от Nikss
Весо, ще ти повярват тези, които познават голяма част от вагоните на БДЖ и по серии и по интериор.
А Сашо недей да спориш излишно, защото БДЖ-то е пълно със всякакви модификации на вагони - пловдивският бюфет е пример за това - вагон серия 47 на талиги от 74. Русенските 27 47 допълват малка част от модернизациите и промените на пътническите вагони, извършвани в 2-та завода на територията на страната. Не забравяй, че българите сме специалисти и разбирачи по всичко и гледаме при ремонт въпросният обект след това да прилича, че е пипнат от българи - т.е. да си оставим ръцете. По въпроса със пустия интериор на първокласния вагон пуснат от Иво ще кажа, че това е типична 40-ка. Качете се в някоя от първокласните 74 на депо Надежда - сега има 3-4 парчета в движение, че на БВ Дунав си се движи 40-ка от известно време, качете се след това в някоя 40-ка (може и на БВ Дунав), снимайте, сравнете и пак ще си говорим. Може сниманият от Иво вагон да е бил НЯКОГА 74-ка, но с времето да е получил изменения в отоплението и т.н. и колко му е да му променят серията? Мога да дам още доста примери, но мисля, че и аз и вие сме се нагледали на всякакви модификации на вагони и няма нужда да се спори повече. На Иво пожелавам успех в трейнспотинга и приятел, аз ти вярвам, че е 40-ка, язък, че не си се сетил да снимаш номера, външния вид, за да покажеш, че навсякъде в България има абсурдни неща, а те не са никак малко. :) :wink: :arrow:

Отново ще призова НЕ СПОРЕТЕ ИЗЛИШНО, ПОМИСЛЕТЕ преди да пишете и отново разгледайте снимката. Иво не е вчерашен, още повече новодошъл във форума и смятам, че е достатъчно умен и не би ни излъгал. Спорете си колкото искате. Аз излизам с това мнение по въпроса и няма да се мешам. :!:

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 6:49 am
от Mario Evstatiev
Спора наистина още малко ще премине в ръкопашна схватка :lol: Осъзнайте се, за да не ес налага модериране!

Показания от Иво вагон може да е от типа В-84, но да е претърпял някакви изменения, поради които да е преминал в серия 40 Друг възможен вариант, който не бих изключил е, серията на вагона да е сгрешена при ремонта. Във ВРЗ-99 АД имат опит в произволното "кръщаване" на вагони :wink:

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 11:02 am
от Labros
:lol:

Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 11:38 pm
от VESO
Я да видим познавачите дали ще нацелят в 10-ката. :D
Коя е серията на този вагон?
Вагонът е първокласен и в момента на снимката е в състава на 8613.

Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 11:41 pm
от Mario Evstatiev
Това чудо трябва по норматив да е серия 19 74, но знам ли... Може като нищо да е 19 40 :lol:

Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 5:58 pm
от VESO
Тъй като не намерих по - подходяща тема , пускам впечатлението тук.
Днес , 30-ти януари , докато наблюдавах композицията на 8613 , особено впечатление ми направи един от второкласните вагони във варненската група.Отидох до него и каква беше изненадата ми , когато вместо 74-ка , този вагон се оказа второкласна 40-ка с гара на домуване "Горна Оряховица". Ето и 3 снимки:
- външен вид;
- номера;
- талигата.

Прибягах и се намъкнах вътре , за да снимам планировката и интериора.Снимката показа това.
Спомням си , че след "Проект Дряново" , с Марио и Saruman пътувахме в подобна второкласна 40-ка в състава на 40103 , но вътре седалките бяха единични по схема 3Х3 , докато тук планировката в купето е 4Х4.За сравнение , купе от второкласна 47-ца изглежда по този начин.

Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 6:31 pm
от 07
Весо вагона може да е бил някога първокласна 40ка - 10-40, после при ремонт да са сменили седалките и да е станал 20-40 - второкласен.....

Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 6:58 pm
от VESO
Може , може , на мен този вариант също ми се въртя в главата.

Напоследък забелязвам още едно нещо относно някои първокласни 50-ки на вагонен участък "София". Уж целият вагон е първа класа , а някои от седалките изглеждат така , а други - по този начин.Следователно тук има 2 варианта - или това са били смесени вагони ("АВ") и са им продължили жълтата лента по цялата дължина , или вагоните са били второкласни , една част от седалките им са преустроени и отвън е сложена жълтата лента.
Първокласни 50-ки с такъв смесен интериор виждам от край време на влаковете за Кулата , вече започнаха и на нощните до Бургас да ги пускат , когато на 28-ми декември пътувахме в 8627 , първокласната 50-ка беше точно такава.

Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 7:37 pm
от 07
Весо, уцелил си 10ката - тези са точно смесени вагони на които само първите 3 купета бяха 1ва класа с отделни седалки, а останалите втора, БДЖ обаче реши че може да ги направи изцяло първокласни... даже веднъж в 3622 се натресох на нещо по брутално от 10 50, оказа се има и вагон 11 50.... които се беше прекарал за първа класа.... беше първокласно прекаран..... ще ти кажа че колената ми почти опират в отсрещната седалка... дори купе от 20 47 ще ти се види като гарсониера

Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 7:41 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:Весо вагона може да е бил някога първокласна 40ка - 10-40, после при ремонт да са сменили седалките и да е станал 20-40 - второкласен.....
Сори ама не си прав. Това си е класическа ГеДеРейска 2-рокласна 40-ца, която преди да бъде претапицирана е била с кожени седалки от червена кожа, които лятото много качествено запарват и карат пътника да замирисва на разгонен мускусен бик. Такива дранголници до преди 3-4 години се бяха нароили из Монтанско и бая попържни изядоха докато заминат където им е мястото... На коловози 13 - 20 в гара Илиянци. Там тия 40-ки много добре стояха :lol:

Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 7:52 pm
от VESO
Между другото , такъв интериор , който е сниман от Rexkos виждам много рядко , повечето са или с тази тапицерия (по - често) , или на 8626 понякога ми се случва да се натъкна в такива купета.

Разликата в първата и третата тапицерия е , че при червената планировката е 3Х3 в купе , а при кафеникавата - 4Х4.

Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 7:54 pm
от Mario Evstatiev
Весо, туй са 50-ки. Иначе червената кожа е същата, като тази, за която ти говоря при 40-ките. Имаше и една пореста кафеникаква още по - отвратителна. А като се задъни с кир просто изглежда уникално... отвратително.