Страница 14 от 17
Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 11:46 am
от VESO
И алуминиевите багажници , които са в салона , могат да се използват за серия 32-00.

Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 12:29 pm
от bdz46
От тези багажници малко е останало.
Публикувано на: Нед Фев 13, 2011 10:11 am
от Mario Evstatiev
Докато ние си унищожаваме 33-ките, сърбите не само, че ги подлагат на всякакви ремонти и прочие, но и след възлагане от Железнице Србие, институт "Кирило Савич" е изготвил нова документация за ремонт и обслужване на ЕМВ.
Ето сервизната документация от официалния сайт за ЕМВ серия 412/416 на сръбските железници:
http://www.412emvbeovoz.com/servisvouputstvo.htm
За да го гледате са ви необходими

JAVA приставка

Acrobat Reader
Публикувано на: Нед Фев 13, 2011 10:44 am
от vkakachev
Публикувано на: Нед Фев 13, 2011 4:57 pm
от Nikss
Публикувано на: Сря Сеп 07, 2011 6:20 pm
от gugu_134
Днеска видях 33-ка на Плевен, защо бях срещнал мнения, че не се движат?
Публикувано на: Сря Сеп 07, 2011 6:22 pm
от Mario Evstatiev
Движи се само ЕМВ 33-007/008, който работи в депо Мездра.
Публикувано на: Чет Сеп 08, 2011 2:56 am
от dido73
lok45111 написа:Докато ние си унищожаваме 33-ките, сърбите не само, че ги подлагат на всякакви ремонти и прочие, но и след възлагане от Железнице Србие, институт "Кирило Савич" е изготвил нова документация за ремонт и обслужване на ЕМВ.
Унищожението на нашите 33-ки е престъпление. Те бяха новички - кабелаж, оборудване, всичко набор 94. Безумие е да се изкорми хубавата алуминиева дограма от 33-ка за да се сложи на ръждясалия кош на 32-ка, вместо да се възстанови 33-ката. Трябваше да се възстановят 33-ките. А сервизната документация е уникална. Само дето е със стария РФ. От "Кирило Савич" не са направили документация за инвертора.
Публикувано на: Пет Окт 28, 2011 2:26 pm
от denarr
кои да ги вастанови бе колега на миро пенсионерите ли.та те не могат да се убуят та камоли да се оправят с електроника за6тото проблемни електронните блокове си4ко друго си е уред.
Публикувано на: Чет Яну 05, 2012 1:17 pm
от mitio-tuca

2007-ма година някъде
Публикувано на: Чет Яну 05, 2012 6:30 pm
от dido73
denarr написа:кои да ги вастанови бе колега на миро пенсионерите ли.та те не могат да се убуят та камоли да се оправят с електроника за6тото проблемни електронните блокове си4ко друго си е уред.
На серия 33 електронните блокове си бяха у ред. Вътре подподовия кабелаж го нарязаха апашите, както и разграбиха шкафното оборудване. В една 33-ка е като след бомбен взрив. Всички електронни блокове на "БУД" са свалени и са в лабораторията в изправност и готови ако се наложи да се поставят отново

Не говорете глупости като не знаете.
Пенсионерите на Миро се справиха с полагането на кабелажа на последната орязана 32-ка, въпреки че не могат да се обуят.
Публикувано на: Пон Фев 06, 2012 2:54 pm
от denarr
и циганите полагат кабели бе колега ма требе и да се варжат правилно.а за електронните блокове сака и да се настроят не само да са изправни.
Публикувано на: Пон Фев 06, 2012 3:18 pm
от denarr
и междо другото от както излезе от ремонт едната половинка е без реостат 1оо пьти оди да я прават и се така не могат да я настроят та не ми ги фали.един вагон скалодки изтьрка из4ерпа лимита за калодки на депото само тя.
Публикувано на: Пон Фев 06, 2012 3:38 pm
от KRAKOMOBILA
Ми приемчика що я е пуснал без реостат ?
Публикувано на: Пон Фев 06, 2012 3:55 pm
от bdz46
На 33 реостата е много бъгав. Когато работи накъдря релсите, но това състояние обикновено е нетрайно и по-често никакъв го няма.
Затова и малко се ползва, за сметка на супер удобния кранмашинист.
Иначе с работещ реостат спира по-бързо и от влаковете в метрото, особено като задържиш и прикачните с кранмашиниста (на реостат моторните не държат).
А и пустото заместване само се бърка в спирането и спускането само с едната половинка също става неудобно. Бях откачвал заместването на една веднъж... На 32 хубаво е махнато.