И пак трафа на рекдина трябва да оцелее + това има още един АП на вторичната на 222.bdz46 написа:Евентуално междувитково късо в първичната на 222 води до повишаване на напрежението във вторичната докато изгори големия предпазител.

Последно промяна от dido73 на Нед Фев 12, 2012 10:56 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Имало някакъв пробил изолатор, ама така както ми казаха ще да е проходен. Не знам нищо друго. От Сф отива за Пд за евентуално траф.KRAKOMOBILA написа:А 44 078 докараха ли я в СФ ? Тя задейства 008 и 009...

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Именно, на 222 има пурата на първична и АП на вторична. все някой ще предпази рекдините. Ако не, има си предпазители на самите рекдини.bdz46 написа:Мисля, че ставаше дума за 222, не за мрежовото трафче в рекдина.

Предпазителчетата на самите рекдини ще спасят всичко - 300mA . От 222 се захранва само трафа на рекдина през стъкленото предпазителче.44142 написа:Трафа на регдина ще оцелее но вътре транзисторите, ценерите и тн. Не съм се интересувал какво се захранва в регдина когато няма пуск за вентилация и компресор, та само гадая.
Последно промяна от dido73 на Нед Фев 12, 2012 10:59 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Изключили когато са изключили, когато работят вентилатори и компресори са включили. Говорим за ситуация при работа на вентилация и компр и стане късо в 222.bdz46 написа:Нищо не се захранва. Б5 и Б6 са изключили и прекъсват захранването.44142 написа:Не съм се интересувал какво се захранва в регдина когато няма пуск за вентилация и компресор, та само гадая.
Естествено че ако не работят оперативно опастност няма.

При всички положения - Пд.44142 написа:На 078 може и АТП-то да е. Което е по вероятната причина според мен.

Последно промяна от dido73 на Нед Фев 12, 2012 11:01 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Точно това това се получава при пробив на проходен изолатор на трафа.KRAKOMOBILA написа:Не вярвам да е пробил изолатор защото задейства 008 и 009 едновременно след което изпуши (буквално) трафа и миризмата на изолация беше непоносима.
008 задейства от големия ток на късо, а 009 - от утечката към "маса" през пробива.
Последно промяна от bdz46 на Нед Фев 12, 2012 11:03 pm, променено общо 1 път.

Може и да е проходен, защото газ не сте открили. Ако е траф (АТП) ще има гъз до дупка.bdz46 написа:Това това се получава при пробив на проходен изолатор на трафа.KRAKOMOBILA написа:Не вярвам да е пробил изолатор защото задейства 008 и 009 едновременно след което изпуши (буквално) трафа и миризмата на изолация беше непоносима.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Също така сте заземили. Няма газ в трафа, заземява, 009+008. Отива към проходен.KRAKOMOBILA написа:Ами незнам.. но според мен не е. Мисля, че ако е пробил изолатора щеше да има видими следи от пробива. Надявам се да не е сварен трафа - преди да задейства 008 и 009 нямаше никакви индикации за проблеми по трафа.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори