Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Евентуално междувитково късо в първичната на 222 води до повишаване на напрежението във вторичната докато изгори големия предпазител.
И пак трафа на рекдина трябва да оцелее + това има още един АП на вторичната на 222.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Наскоро на 45195 беше издумкал големия предпазител на 222. Колегата преминава на аварийно захранване, но без резултат. И малшанса е че е имало проблем с блокировка на режимния.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

KRAKOMOBILA написа:А 44 078 докараха ли я в СФ ? Тя задейства 008 и 009... :(
Имало някакъв пробил изолатор, ама така както ми казаха ще да е проходен. Не знам нищо друго. От Сф отива за Пд за евентуално траф.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Мисля, че ставаше дума за 222, не за мрежовото трафче в рекдина.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Не вярвам да е пробил изолатор защото задейства 008 и 009 едновременно след което изпуши (буквално) трафа и миризмата на изолация беше непоносима. След това не сме включвали локомотива повторно, а извикахме помощна.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Трафа на регдина ще оцелее но вътре транзисторите, ценерите и тн. Не съм се интересувал какво се захранва в регдина когато няма пуск за вентилация и компресор, та само гадая.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Мисля, че ставаше дума за 222, не за мрежовото трафче в рекдина.
Именно, на 222 има пурата на първична и АП на вторична. все някой ще предпази рекдините. Ако не, има си предпазители на самите рекдини. :)
44142 написа:Трафа на регдина ще оцелее но вътре транзисторите, ценерите и тн. Не съм се интересувал какво се захранва в регдина когато няма пуск за вентилация и компресор, та само гадая.
Предпазителчетата на самите рекдини ще спасят всичко - 300mA . От 222 се захранва само трафа на рекдина през стъкленото предпазителче.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44142 написа:Не съм се интересувал какво се захранва в регдина когато няма пуск за вентилация и компресор, та само гадая.
Нищо не се захранва. Б5 и Б6 са изключили и прекъсват захранването.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На 078 може и АТП-то да е. Което е по вероятната причина според мен.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:
44142 написа:Не съм се интересувал какво се захранва в регдина когато няма пуск за вентилация и компресор, та само гадая.
Нищо не се захранва. Б5 и Б6 са изключили и прекъсват захранването.
Изключили когато са изключили, когато работят вентилатори и компресори са включили. Говорим за ситуация при работа на вентилация и компр и стане късо в 222.
Естествено че ако не работят оперативно опастност няма. :)
44142 написа:На 078 може и АТП-то да е. Което е по вероятната причина според мен.
При всички положения - Пд. :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

KRAKOMOBILA написа:Не вярвам да е пробил изолатор защото задейства 008 и 009 едновременно след което изпуши (буквално) трафа и миризмата на изолация беше непоносима.
Точно това това се получава при пробив на проходен изолатор на трафа.
008 задейства от големия ток на късо, а 009 - от утечката към "маса" през пробива.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:
KRAKOMOBILA написа:Не вярвам да е пробил изолатор защото задейства 008 и 009 едновременно след което изпуши (буквално) трафа и миризмата на изолация беше непоносима.
Това това се получава при пробив на проходен изолатор на трафа.
Може и да е проходен, защото газ не сте открили. Ако е траф (АТП) ще има гъз до дупка. :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Ами незнам.. но според мен не е. Мисля, че ако е пробил изолатора щеше да има видими следи от пробива. Надявам се да не е сварен трафа - преди да задейства 008 и 009 нямаше никакви индикации за проблеми по трафа.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

KRAKOMOBILA написа:Ами незнам.. но според мен не е. Мисля, че ако е пробил изолатора щеше да има видими следи от пробива. Надявам се да не е сварен трафа - преди да задейства 008 и 009 нямаше никакви индикации за проблеми по трафа.
Също така сте заземили. Няма газ в трафа, заземява, 009+008. Отива към проходен.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Радвам се, че няма газ - дано я оправите 078 хубава машинка е. :?
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация