Това със земното и двигателите е точно обратното. Получава се от без вентилация, защото снегът безпрепятствено влиза вътре в двигателя през решетките.
Особено ситен, хвърчащ, сух сняг като се завихри и влиза навсякъде през всички дупки.
Единствените последствия от вентилацията са замръзването на пневмодвигателя (АТП започва да влачи), преспите в кабините и коридорите (по-добре отколкото в изправителите и двигателите) и студа в кабините. Обаче земно от преспа в машинното се оправя само с премахване на преспата.
Всъщност проблемът със снега е налице само в редките моменти, когато вали или все още не е образувал коричка и се завихря (както е в момента). Стане ли коричка отгоре, вече няма страшно.
Температурата в машинното не е много меродавна. Евентуално може да се предположи, че загряването на трансформатора, изправителите и реакторите се отразява, но не и двигателите. Някои машини пък са като сауна и след 2 дни стоене на място.
А и в случая не става въпрос за загряване, а за недопускане снега да проникне навътре.
Особено ситен, хвърчащ, сух сняг като се завихри и влиза навсякъде през всички дупки.
Единствените последствия от вентилацията са замръзването на пневмодвигателя (АТП започва да влачи), преспите в кабините и коридорите (по-добре отколкото в изправителите и двигателите) и студа в кабините. Обаче земно от преспа в машинното се оправя само с премахване на преспата.
Всъщност проблемът със снега е налице само в редките моменти, когато вали или все още не е образувал коричка и се завихря (както е в момента). Стане ли коричка отгоре, вече няма страшно.
Температурата в машинното не е много меродавна. Евентуално може да се предположи, че загряването на трансформатора, изправителите и реакторите се отразява, но не и двигателите. Някои машини пък са като сауна и след 2 дни стоене на място.
А и в случая не става въпрос за загряване, а за недопускане снега да проникне навътре.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Някой машини няма да могат да стигнат от депото до гарата.42 072.9 написа:Пломбират се апаратните шкафове, като локомотивния персонал да няма достъп до оперативните вериги. И тогава знаете ли какво ще стане?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Глупаво ще е заради едно изключване от вентилация или от блокировки да оставяш влак и да чакаш по час-два за помощна само защото неможеш да сложиш 1 клечка или крокодил някъде и да си отвозиш влака безпроблемно.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
В почти цяла Европа машинистите взимат добри пари за това което правят. А у нас за подобни простотии като оставиш влак едно че се пишат обяснения и после може да те накажат за некомпетентност защото не си отстранил лесна повреда.vesko7 написа:То независимо дали е Умно или Глупаво в почти цяла Европа е така. Крайно време да се урегулират тез неща със съответните ПЛС.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Да попитам, от моята камбанария.
Машинистите не се ли водят експлоатационен персонал, а ремонта ремонтен ?
Какво имам в предвид.
Една подстанция с дежурен персонал, има дежурни водещи се експлоатационен персонал.При каква и да е повреда те нямат право да пипат докато не дойде ремонтния.
Та в тоя смисъл в БДЖ-то няма ли такива разделения ?
Машинистите не се ли водят експлоатационен персонал, а ремонта ремонтен ?
Какво имам в предвид.
Една подстанция с дежурен персонал, има дежурни водещи се експлоатационен персонал.При каква и да е повреда те нямат право да пипат докато не дойде ремонтния.
Та в тоя смисъл в БДЖ-то няма ли такива разделения ?
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

В единия случай се наблъскват коридорите (бялата покривка), в другия - изправителите, двигателите и вентилаторите.
Мисля, че второто е по-вредно от първото.
Мисля, че второто е по-вредно от първото.
Последно промяна от bdz46 на Пон Яну 30, 2012 5:11 pm, променено общо 3 пъти.
Информация
Модератори